Aasi sanoi:Mielenkiintoista. Olen kuullut sellaista, ettei kukaan nykyinen jenkki Katajassa jatkaisi. Mutta tällä kertaa tämä on semmoista third hand- tietoa, että saapi nähdä.
Luke oli alkukaudesta ihan mahtava, mutta vähänkään remppana en miestä huolisi.
Onhan luke erinomainen pelaaja mutta en silti jää erityisesti kaipaamaan. Luke taisteli suurella sydämmellä ja teki aina parhaansa mutta joskus se ei vain riitä!Kook sanoi:Luke tehnyt sopimuksen Itävaltaan.
Kuka tuo Korpihaukka on? Henry Umoru? Mistä tuo nickname tulee?Mehtimäki sanoi:Wesby kaukana tusinajenkistä, niitä harvoja jotka haluavat puolustaa. Olisiko Korpihaukka näitä pelaajia joita ei lasketa ulkomaalaiskiintiöön??? Pelasko Huimassa junnupelejä?
jule sanoi:Kuka tuo Korpihaukka on? Henry Umoru? Mistä tuo nickname tulee?
Kook sanoi:Luke tehnyt sopimuksen Itävaltaan.
JoKaFan sanoi:Nyt täytyy etsiä sellainen 17 pistettä/12 levypalloa/1.5 blokkia-pelaaja.
JoKaFan sanoi:Kaikkea hyvää Lukelle! Jos Luke pystyisi punnertamaan koreja paintissä, niin jatkosopimus Katajaan olisi lähes varma, mutta kun näin ei ole. Nyt täytyy etsiä sellainen 17 pistettä/12 levypalloa/1.5 blokkia-pelaaja.
Ohisektori sanoi:Tiukat on kyllä kriteerit.. Eipä löydy kovinkaan montaa sentteriä jotka tasapainoisessa joukkueessa nakuttelisi noilla keskiarvoi pisteitä.
Kolmas Kirves sanoi:Mie olen sitä mieltä, että korin alla pitää olla maalivahti. Houkutellaan se Tanskan jätti CC (ex-LPR) Joensuuhun, niin saadaan yleisölle katseltavaa! Toinen, mikä tarvitaan, on hirmudonkkaaja eli pomppuihme. No semmonen löytyy jenkeistä. Kolmantena ompi kolkkien heittäjä. Muita ei enää tarvitakaan, ne on jo penkillä paperit kourassa autoja odottamassa.
Helppoa, eikö?
Kolmas Kirves sanoi:Mie olen sitä mieltä, että korin alla pitää olla maalivahti. Houkutellaan se Tanskan jätti CC (ex-LPR) Joensuuhun, niin saadaan yleisölle katseltavaa! Toinen, mikä tarvitaan, on hirmudonkkaaja eli pomppuihme. No semmonen löytyy jenkeistä. Kolmantena ompi kolkkien heittäjä. Muita ei enää tarvitakaan, ne on jo penkillä paperit kourassa autoja odottamassa.
Helppoa, eikö?
JoKaFan sanoi:Maalivahti = Adrian Moss
Pomppuihme = Mike English
Kolkkien heittäjä = Andrew Mitchell
Ohisektori sanoi:Moss ja Mitchell olisivat Katajalle kyllä hyviä hankintoja. Mike Englishiä en joukkueeseeni ottaisi. Itävallan liiga ei todellakaan ole Suomen tasoinen plus sarjan peli on muutenkin todella epäfyysistä. Itse ehdottaisin Englishin paikalle jo valmiiksi tuttua Chris Hesteriä. Kaukoheittouhkaa ei nimeksikään, mutta muuten todella erinomainen pelaaja.