Koripallo.com

Kataja Basket 2019-2020

IMG_20191231_005958.png

Onpas hivenen ylimielisen oloinen kommentti Kamiselta. Kataja on kuitenkin tehnyt enemmän kuin 86 pistettä useimmissa kotimatseissa.

Hyvä voitto, toivottavasti eivät loukkaantumiset olleet pahoja.

Olikos siellä yhden aikalisän taustalla todella kovatasoinen vaparikisa? :)

Juu hector ja kataja aina kilpailivat subwayn lahjakortista, kollega vei 2-0 varsin kovatasoisen kisan ;)

Hetken jo ajattelin, että kaksi uutta jenkkiä on Katajaan hankittu. Mutta ei. Se olikin Hektorin ja K_A heittoskaba. Siihen kun oltais vielä hyppy Dani Bejarano saatu skabamaan,.niin olisi ollut tiukka skaba. Joskus laskettiin heitot uppoavan skaalalla 1/11 .

No niin, hyvä peli eilen Katajalta, Jytkytettiin tämä vuosikymmen pakettiin voitolla! Siitä se laiva vaan kääntyy hiljalleen, jytkyllään voittoja tulevissakin peleissä oikein urakalla ;) Tuohon vielä muutama Jytky-kotimainen lisää kevätkaudelle, niin avot harasoo. Tänään jytkytellään myös, mutta arvaatkas mitä? ;)

Minua ainakin häiritsee, vaikka asia ei oikeastaan minulle yhtään kuulu, ettei Kataja tiedota mitään Aidoosta. Kommentit " Ei ole kokoonpanossa " on jotenkin niin teennäinen ilmaisu.

Ei kai tuossa mitään menetettävää ole, vaikka totuus ihan rehellisesti kerrottaisiin?

Missähän ne keväkauden kotimaiset Jytkyt liikkuu nykyisin, jotka Katajaan taiotaan? Siitä haluaisin kyllä tietoa...?

Jos on Huolilasta kyse, niin eipä tuo nyt oikein jytkytä. Vai onko joku ulkomailla pelaava saamasa potkut ja lupautunut ilmaiseksi Katajaan? Rahaahan ei ole millä maksaa, kun ei ollut varaa Kalhuuniakaan pitää.....

katso liitettä 912
Onpas hivenen ylimielisen oloinen kommentti Kamiselta. Kataja on kuitenkin tehnyt enemmän kuin 86 pistettä useimmissa kotimatseissa.

Niin, ja KTP päästää myös ottelua kohden keskimäärin 88 pistettä tällä kaudella. Olen silti samaa mieltä siitä, että 86 pistettä PITÄISI riittää voittoon, vaikka se ei ole KTP:llä tänä vuonna riittänyt.

Niin, ja KTP päästää myös ottelua kohden keskimäärin 88 pistettä tällä kaudella. Olen silti samaa mieltä siitä, että 86 pistettä PITÄISI riittää voittoon, vaikka se ei ole KTP:llä tänä vuonna riittänyt.

Niin no, Kataja tehnyt keskimäärin 84 pistettä per ottelu eli siihen peilattuna tuo 86p "pitäisi riittää" voittoon Katajasta. Toki KTP tehnyt vastaavasti 92 pojoa per matsi, eli alle keskiarvonhan tässä meidän osalta mentiin. Komsii komsaa, Kataja oli parempi tällä kertaa, sanoivat tilastot mitä tahansa.

Toivotaan parasta jatkoa Fiifille! Parhaimmillaan olisi hyvä kotimainen pelaaja mihin tahansa Korisliigaa pelaavaan jengiin.

Asiahan tiedettiin asiantuntijapiireissä tapahtuvan>tapahtuneen.

Pitkitys oli turhaa ja samaan höpötykseen sotkettiin Karjalainen ja korismaanantaikin.

Ei hyvä näin, kenellekkään.

Vaikka nyt ei enää Kataja ketjuun kuulukaan, niin Fifin seuraava osoite?

Itse veikkaan vahvasti joko (järjestyksellä ei merkitystä) BC Nokia tai Korihait. Kouvolakin saattaa olla mahdollinen.
Kohtuu alehintaan saattaa mennä, sillä 'yhteisymmärryksessä' (potkuilla) purettu Suomi pelaajan sopimus kattanee/taannee jonkinlaisen kohtuu korvauksen pelaajalle.

Vaikka nyt ei enää Kataja ketjuun kuulukaan, niin Fifin seuraava osoite?

Itse veikkaan vahvasti joko (järjestyksellä ei merkitystä) BC Nokia tai Korihait. Kouvolakin saattaa olla mahdollinen.
Kohtuu alehintaan saattaa mennä, sillä 'yhteisymmärryksessä' (potkuilla) purettu Suomi pelaajan sopimus kattanee/taannee jonkinlaisen kohtuu korvauksen pelaajalle.

Korihait. Miksi:

Kukaan muu tosissaan liigassa taisteleva ei halua tikittävää aika pommia joukkueeseen. Siellä myös fifille mahdollisuus saada norsu selästä, ilman sen suurempia paineita.

Enkä vähättele korihaita, mutta sen verta synkältä näyttää, että miksi ei voisi kokeilla jotain uutta..

Kun kerran putsataan,niin olisihan siinä ollut vielä 2 muuta kotimaista ja S. pisteeksi iin päälle.
Kalhuunin pihalle heitto nyt oli typerä ylilyönti,mutta niinhän he tietävät sanoo,että ihmeellisiä on herrain tiet.

Ensin Calhoun, sitten Fifi, seuraavaksi JB? Fiksu veto Katajalta aloittaa tankkaus hyvissä ajoin ensi kautta ja alkavaa välivuosikymmentä varten!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.