Oon samaa mieltä, että rumpuryhmän siirtäminen surkeille paikoille on hanurista. On kuitenkin aika ymmärrettävää, miksi noin kävi. Tietyt ihmiset ovat istuneet omilla kausikorttipaikoillaan vuodesta toiseen, kunnes yhtäkkiä kesken kauden rumpuryhmä pärähtää lähistölle. Sattuu korviin, muutos häiritsee; totta kai sitä vastaan pullikoidaan. Ihmiset pahoittavat mielensä pienemmistäkin asioista. Itse olen sitä mieltä, että laittaisivat korvatulpat päähän, mutta...Joo. Meidäthän tosiaan käännytettiin ennen viime kotimatsia vanhoille surkeille paikoille, oli kuulemma toimarille ihan "Adressi" tullut, että meidät voisiko siirtää pois kausikortti katsomosta. Kiva ois tietää, ketkä nimensä tuohon adressiin laittanut. No, näin joensuussa. Tähän kauteen lopetan muutenkin rummutukset, pidän ainakin välikauden siihen asti kun uusi halli valmistuu. Onpahan tässä rummutettukin putkeen varmaan 15 vuotta joka hiton kotipelissä.
Se, että Jone on yrittänyt parantaa rumpuryhmän paikkaa, on mielestäni hyvä signaali. Tapio tuskin yritti sitäkään. Mutta jos jo tässä vaiheessa osoitettaisiin faneille ensi kaudelle paikka A-katsomoon, niin herkimmät voisivat halutessaan mennä istumaan muualle ja kaikki olisivat tyytyväisiä. Tai ainakin valtaosa..
Eri asia on tietysti se, että jos faniryhmä olisi vaikka satapäinen, niin sellaisella on jo enemmän painoarvoa, kun mietitään istumapaikkoja. Silloin ei yksittäiset mielipiteet paina niin paljoa. Mutta tosiaan, se menee jo jossittelun puolelle.