Voi hyvä Hektuuri, kun sinäkin olet niin herkkä.
Ensinnäkin sinä ja K_A saatte omasta mielestänne arvostella ja vittuilla Katajan joukkueelle ja johdolle tai meille muille miten vain, mutta jos hiukkakin Teitä arvostelee, niin tikkari on heti nenässä.
Itse uskon, ettei Kataja tai mikään muukaan joukkue pelaa sen paremmin tai huonommin, jos on pari rumpalia paukuttamassa tai ei. Tai näkyykö Teitä kahta peleissä tai ei.
Mitä muuta se tuollainen itsensä jalustalle nostaminen on kuin narsismia....?
Ja en minä Teille mitään pahaa toivo enkä vittuile. Senkin kyllä osaisin, mutta kai Teillekin voi jotain sanoa? Ettehän Te mitään koskemattomia voi olla, kun niin aina esillä olette. Se vaan on niin, että monet kuuluisuudet, kuten Te, joutuvat monesti arvostelun kohteeksi ja se vaan on tuon tunnettavuuden lieveilmiö ja se on vain kestettävä.
Ja onko Teillä sellainen käsitys itsestänne, että olette aina oikeassa? Ja miksi aina sellainen pessimismi? Ja miksi aina Katajan pitäisi voittaa? Eihän mikään muukaan joukkue niin tee.
Älkääkä käsittäkö väärin. Kyllä Teitä monikin arvostaa. Minäkin. Mutta älkää alkako kuvitella olevanne korvaamattomia ja älkää luulko, että peleistä poikottinne, joilla ikäänkuin uhkailette Katajalle, olisi jotain kestämätöntä. Kyllä se karavaani sittenkin kulkee.
Ja kyllähän etenkin vahvistuksia on tullut itse kukin arvosteltua ja haukuttua. Mutta että jo ennen kauden alkua pitää olla niin negatiivinen, ihmetyttää.
Ja ei se kotimaisten eikä ulkolaistenkaan rekrytoiminen niin helppoa liene, kun budjetin rajoissa pitää mennä. Esimerkkejähän pelaajien onnistuneista valinnoista ja talouden romahtamisista on ihan riittämiin. Ei kai kukaan sellaista tännekin halua?
Ja eihän Katajan tilanne nytkään helvetin huonosti ole. Onnistuneet jenkulat, kuten aina ja kaikille ennenkin, voivat saada ihmeitäkin aikaan. Ja jollei, niin mitä sitten? Katsotaan vaan seuraavaan kauteen.
Vittuilija tai sargasmi-JOE. Ihan miten vaan kukin haluaa.