Jos Aleksi Valavuori tai Lari Kangas tulee toimariksi, heti ostan kausikortin, lähden seuran johtokuntaa ja olen käytettävissä takaajaksi tuleville lainoille.
Jos Aleksi Valavuori tai Lari Kangas tulee toimariksi, heti ostan kausikortin, lähden seuran johtokuntaa ja olen käytettävissä takaajaksi tuleville lainoille.
Lari toimariks ja Valavuori markkinointi päälliköks.. 100k molemmille liksaa!
Lari hoitaa Pelaajille pelikengät kultaisin kirjaimin koristeltuna. (Mikäli neuvottelu viinereiden syönniltään kerkee).
Valavuori hoitaa ulkom.uhkapelifirman kanssa miljoonien sponssisopparin.. siis vähintään 4milliä/kausi. (Mikäli some paskanjauhannaltaan muistaa soittaa toimarille et paperit on faxissa.)
Siin ois kova kaksikko kyllä!
Se on tänään lähettävä pesäpallopeliin, jos sieltä taas isoilta herroilta kuulis jotain
Olisiko Alanen ja Aidoo vaivautuneet susirajalle ilman europelejä?
On Suomen parhaaseen organisaatioon paljon kovempiakin jätkiä saatu jo ennen europelejä.
Entäs tämän kauden Katajaan?
Korjaus: yhdellätoista. Ellei sitten junnuista ole joku nostettu tai Huolila sittenkin...Kahta sarjaa pelataan 12 pelaajalla, joista kaikki eivät ole edes liigatason pelaajia välttämättä. Ainakaan vielä nyt.