annetaan potkut kaikille jytkytetään
Ei vaan jatkosopparit! Henki on hyvä.
annetaan potkut kaikille jytkytetään
Nouseva suunta. Toka puolisko voitettiin, seuraava matsi tulee olemaan piece of kake.
Ollaan ihan surkeita, jopa Vilpasta vastaan. Vai mitä?
Juuri niin, jopa Vilpasta vastaan.
Moraalinen finaali on Karhu-Lokit.
Heeei, pelataanhan me pronssista kuitenkin parempi voitettu pronssi kun hävitty hopea Joo, kyllä on paukut vähissä, näkyy selvästi. Vilpas on eellä liikkeessä 100- 0, ja kolmostykit puhuu Ja Aivan huikeaa Vilpas- fanit, toitte kunnon tunnelmaa! Loistavaa! Tällästä lisää myös katajan faniporukkaan. Tulkaahan pe jälleen, koska sillon Jytkytetään uudessa Areenassa, jossa naisetkin näyttää kauniimmilta
Paukut vähissä? What the helkkari?
Vai onko paukut juuri siinä missä ovat pitkin kautta olleet. Eli kohdillaan.
Jatkosopparit heti kaikille niin kyllä lähtee ja upea kausi jatkuu.
Ainahan varmasti fanina haluaisi oman joukkueen menevän ns. päätyyn asti. Eikä se Katajallekaan vielä mahdottomuus ole. Hankalaa toki ja ihmeitä pitää tapahtua.
Se että Kataja pelaa mitaleista ei kyllä ole yllätys. Se miten se oman taipaleensa rakensi sinne on. Mutta tietynlainen vuoristorata ja loppukauden nousujohteisuus on sama yhdistävä tekijä välierävastukseen.
Tästä keväästä on varmasti hyötyä Katajalle ja etenkin valmennukselle (Virtaselle). Eri asia osaako poimia olennaisen matkaan ja tulevaan.. mut hei. Kausi on edelleen kesken! keskiviikkona taas iso päivä molemmille.
Kiitos säälikommentista. Patrionize the hell out of us. Toivotaan niin.
Ja en ole minkään seuran fani. Vilppaan puolella olen finaaleissa but who cares!
Jos mäkin tuun, tulee giniäNo en mä säälinä kommenttieni kirjottanu, enkä oikeastaan suoraan sinullekaan vaikka tuli lainattua sun tekstiä.
No mut kiva kuitenkin kuulla että yks palstan "ei vilpasfani" hyppää bussiin mukaan mikäli finaalit kutsuu
No en mä säälinä kommenttieni kirjottanu, enkä oikeastaan suoraan sinullekaan vaikka tuli lainattua sun tekstiä.
No mut kiva kuitenkin kuulla että yks palstan "ei vilpasfani" hyppää bussiin mukaan mikäli finaalit kutsuu
Jos mäkin tuun, tulee giniä