No siis eihän se Peten patsas mikään halpa ollut, kysykää vaikka Joensuun kaupungilta minkähintaista "taidetta" heillä on keskellä liikenneympyröitä, joita kaupunki on täynnä.
Voihan sen pilvi, eikun pihlajalinnan siirtäminen hallin kattoon myös maksaa. Onpahan mukava katsella herrojen touhuja täysin uusista vinkkelistä, sellaisista mitä sinä tai minä emme ymmärrä mitään. LeBronJNS saattaa siitä tietää jotain?
Tiedä vaikka kauden kruunaisi lentävä Tempur?
Itse epäilen, että Kataja on ostanut jytkyjä viikoittain, mutta luulen heidän ajaneen väärään suuntaan näistä pirun liikenneympyröistä. ... Kuka Helsinkiin, kuka Tampereelle... Hirvonen sentään löysi hallille. Toinen teoria on se, että Ford hyytyi jo Kouvolaan, ken tietää.
Positiivisia asioita kuitenkin on. Kukaan ei ensi kaudella tee Jammuja ja lennä Ranskaan, koska mikään ei tänne lennä. Junaan eivät eksy, liian monta liikenneympyrää matkalla...
Ja peten tuleva patsas ei todellakaan halpa oo, siihen on käytetty pikkusen kultaakin, ja toista ollaan jo suunnitelemassa, sille on katottu paikkakin jo, torilta nimittäin
Lennoista kyllä kannattaa olla huolissaan, koska on olemassa charterit, jolla me lennetään kun eurooppaan mennään ja sieltä tullaan, ne piirtää kato, kellä on liitua! Kenttähän meillä on just remointu, on kiitoratakin oikein viimesen päälle päällystetty, ja pitkä on! Ja sitten vielä kotimaata varten,nakkibussikin on saanut uutta sisustusta sisälleen ja pellin alle, joten hevoset jyllää koneessa, kun poijjaat ympäri suomea suhaa Ja nyt kun joku kuitenkin kysyy, että mitä uutta nakkibussiin, niin kyllä sinne on ilmestyny muutamia hanoja sisään, ja hierovat penkit, että poijjaat palautuu kunnolla
Uudet väliaikaohjelmatkin on jo valmiina, donkkikisaa tulee ja muuta. Sitten, katosta ei roiku mitään linnaa, eikä mitään muutakaan, vaan siellä on ilmalaiva, joka liittyy jollain tavalla myös ottelutapahtumaan, mutta miten.. Tulisko sieltä chearleaderit jytkyttämään, vähän niinkun kakun siltä paljastuu aina jotain..
On paljon muutakin, mutta että kun pitää riittää yllätyksiä matseihin, niin ei ihan kaikkea vielä paljasteta ! Paniikkinappulaa ei kuitenkaan tarvita tulevalla kaudella, se on varma!
Pitäs vaatia rumpalit kehiin, ja sukkis takas palstalle, jossa perataan kaikki mahdollinen ennen kautta Puksutetaan ja Jytkytetään!