Sori koriscom.
Sarkasmi ei ole lajini mutta koris on.
Mutta kuka on Pertti Ström?
p.s Kataja ottaa 3. sijan ja on finaalissa.
Saa ottaa talteen vaikka pdf.
Tällä kertaa en ollut sarkastinen.
Sori koriscom.
Sarkasmi ei ole lajini mutta koris on.
Mutta kuka on Pertti Ström?
p.s Kataja ottaa 3. sijan ja on finaalissa.
Saa ottaa talteen vaikka pdf.
Huolissani olin hetken vain.
Nyt taas raiteilla.
Lisätään vielä semmoinen iso fakta, että se ei maksa senttiäkään kun on toiselle ihmiselle hyvä.
Joku viisas näin mulle kertoi.
Kyllä mää sua sellaisena pidin, mutta jos haluat manttelin eteenpäin antaa, niin ei mulla ole mitään sitä vastaan.Vaikka MattHeldman saattaa muuta joskus väittää, niin onhan Askelmerkki palstan Johtava Asiakirjoittaja.
Kyllä mää sua sellaisena pidin, mutta jos haluat manttelin eteenpäin antaa, niin ei mulla ole mitään sitä vastaan.
Jytkytyksellä jatketaan ja jytkytellään ja iloitaan tänään eilisiä voittoja dirre b;ssä ja naisissa, ai ettien että mikä kausi menossa sielläkin. On tää mahtava organisaatio, kaikki jengit pleijareihin niin jotta heilahtaa, liigajoukkue ( joka jytkäyttää voitot seuraavista peleistä), dirre b ja naiset, hieno kevät tulossa ja menossa Ei muuta kun puksuttamaan!Ja sen verran vielä, että pyydetään nyt anteeksi känniviestejä niiltä, jotka mahdollisesti loukkaantuivat.
Kokoomushan on huomattavan paljon enemmän vasemmalla kuin jenkkien demokraattinen puolue. Tästä ei kannata kysyä "faktoja" Laura Huhtasaarelta.
Jatketaan jytkytyksellä ja korisviesteillä!
Näi on! Ja niihä sitä tehhäänniiNyt ei auta jytkyttely enää, pitää alkaa pelata voittavaa korista jos kotietu vielä haavena saavuttaa.
Herrala äänessä, eiku se oli puolustus, juu juuDivari tason hyökkäys.
Unelma skenaario: pelataan finaalissa. Kauhuskenaario: ei voitettua peliä enää tällä kaudella.
Viimeisten pelien perusteella kauhuskenaario on todennäköisempi. Toki sen voi murskata jo Kouvolassa...