Koripallo.com

Kataja Basket 2023-2024

No niin, tänään jyräytetään kotkaan, paukutetaan parketilla divaritason puolustus kumoon, ja otetaan voitto ja tullaan nakkibussin eväitä nauttien takasin ;) Nakkibussissakin talvikumit alla, ettei vaan liukkaat yllätä, joten ei hätiä ;)

Poikien fillareissakin on jo nastat alla, onneksi, koska eilen täräytti jo lunta, niin ei poijjaatkin kaatuile ja murra luitaan.

Hieno päivä tulossa, ai että, pelipäivä, juhlapäivä, ei muuta kun puksutetaan!

Vieraspelit käyntiin ja suunnaksi Kotka, jossa 13:sta edellisestä keskinäisestä ottelusta yksi on päättynyt Katajan voittoon. Jospa tämä tilasto kääntyisi tänään vähän parempaan suuntaan?

Jytkyti puks, Hirvoselle tulee tästä elämänsä kausi.

Ja Donzo jytkyttää myös! Ehkä Thomas hakee kuntoa divarista ;) tai sitten on jalkaa rikki, kun europelissä tuli osumaa.

Katellaan vielä ;)

Olipas maistuva vierasvoitto Kotkassa, harvinaista herkkua se on ollutkin voittaa Kotkassa. Keskiviikkona sitten Pyrintö nurin.

Kataja aloittanut kauden pirteästi kun europeleissä päästiin lohkovaiheeseen ja Korisliigassa kahden pelin jälkeen kaksi voittoa. Oma analyysi ulkomaalaisista Sibande on ollut todella hyvä samoin Egekeze. Singleton kuulemma europeleissä ollu iha ok mutta Korisliigassa surkea. Senttereistä Thomas surkeassa kunnossa joten vaihtoon vaan ja Donzo ei kovin ihmeellistä oo esittänyt.

Kotimaisista Hirvonen aloittanut hyvin ja toivotaan että viime kaudella kun oli paljon pelejä missä heitti paljon ohi niin sellaisia pelejä ei montaa tulisi. Tumba on pakissa ollu hyvä mutta hyökkäyspäässä suht näkymätön ja samat sanat Lindbergistä ja Knihtisestä. Permanto ei oo pelikunnossa ja milloin lie sit ees pystyt kunnolla pelaamaan.

Korisliiga pelit olen nähny ja niissä Katajan puolustus on ollut ihan hyvää mutta hyökkäys ollut suht tehotonta ja tuntuu että ainoat ketkä osaa kolmosia heittää on Sibande, Egekeze ja Hirvonen. Itse olen sitä mieltä että Thomas heti vaihtoon ja Singleton jos ei paranna niin hänen tilalleen pelintekijä. Kaksi peliä tällä viikolla keskiviikkona kotona Pyrintö ja lauantaina vieraissa Karhu. Pyrinnön pitäisi kaatua helposti mutta vaikka Karhu on ollut huono kahdessa Korisliiga pelissä niin silti Karhulla on hyviä pelejä ja kotonaan vaikea voitettava

Vt

Itse veikkaan, että Thomas tullaan vaihtamaan ja siihen varmaan loput rahat meneekin. Katajan kilpailuetu on tuo puolustus, mutta en tiedä, että riittääkö se tälläkään kaudella pronssi peliä pitemälle. Itselle suurin yllätys on ollut Lindbergin hyvät otteet.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.