Tottakai pelit FIBA:n Youtubessa ovat, mutta mitä suurimmalla todennäköisyydellä ovat geoblokattuja. Liitolla ei europelien lähetyksiin ole oikeuksia.
Tätä minä juuri hain, hyvä että tarkensit.
Tottakai pelit FIBA:n Youtubessa ovat, mutta mitä suurimmalla todennäköisyydellä ovat geoblokattuja. Liitolla ei europelien lähetyksiin ole oikeuksia.
Itse olen onnistunut kiertämään geoblokkauksen yhdistämällä lähetyksen chromecastilla televisioon reilusti ennen ottelun alkamisaikaa.
Courtside kautta ei tartte mitään vippaskonstejaKokeillaanpa, kuulostaa hyvältä.
Courtside kautta ei tartte mitään vippaskonsteja
Mutta parasta on paikan päällä! Ei muuta kun pökköä pesään ja jytkyttämään, baarin kautta tottakaiTäähän on hyvä, Chromecastkin toimii.
Mutta parasta on paikan päällä! Ei muuta kun pökköä pesään ja jytkyttämään, baarin kautta tottakai
Itse olen onnistunut kiertämään geoblokkauksen yhdistämällä lähetyksen chromecastilla televisioon reilusti ennen ottelun alkamisaikaa.
Tämä toimi hyvin, tosin selostus hävisi kun matsi alkoi. Courtsideltä en ottelua löytänyt vai pitikö siellä jotain maksaa?
Ei ollut Katajan peli geoblokattu lainkaan, eli näkyy ihan normaalisti FIBA:n Youtubesta.
Jos verrataan jalkapalloon, jossa europelit ovat kunnia ja rahallinen etu, ei tätä ilmiötä meillä korisparketilla tänään näy. Onko tämä liiton, seuran vai yleisön luoma olosuhde, en tiedä. Outoa se kuitenkin on.
Samalla tavalla kuin Nokia-peli: ekalla puoliajalla pysyttiin mukana kolmosten ansiosta, mutta tauon jälkeen osumaprosentti oli heikko. Ongelmat ovat laadukkaiden heittopaikkojen luomisessa sekä levypallopelaamisessa. Onneksi Lufile saapuu kaupunkiin tänään, joten jatkossa on lupa odottaa parempia tuloksia.Kuinka peli meni, siitä ei oo puhuttu?
Nimenomaan. Se on harmi. Joku mättää systeemissä, jos europelejen ainut peruste on tarjota näytön paikkaa pelaajille. Se, että niistä saisi rahallista etua, niin kuin jalkapallossa, ajaisi suomalaistakin korista eteenpäin huimasti.Ei kai näiden merkitystä olla onnistuttu perustelemaan itselle tai muille. Jalkapallossa nuo ovat tosiaan todella suuri taloudellinen bonus, mikä varmasti vaikuttaa myös niiden arvostukseen. Suomalaisille koripallojoukkueille vain rahareikä, jolla haetaan uskottavuutta js näkyvyyttä, mutta tämän onnistuminen sitten niin ja näin.
Nimenomaan. Se on harmi. Joku mättää systeemissä, jos europelejen ainut peruste on tarjota näytön paikkaa pelaajille. Se, että niistä saisi rahallista etua, niin kuin jalkapallossa, ajaisi suomalaistakin korista eteenpäin huimasti.
Tänään Katajalla vieraspeli Salossa. Lufile pelaa ensimmäisen pelinsä Katajan paidassa. Mielenkiintoista nähdä miten uusi sentteri pelaa. Toivotaan että Lufile olisi hyvä levypalloissa ja olisi korin alla vahva vääntäjä. Vilpas on ailahdellut paljon mutta siellä on hyviä pelaajia kuten Koivisto ja Suokas joten hyvin Katajan pitää pelata jos haluaa Vilppaan voittaa. Väitän että Katajalla jos kolkit ei uppoa niin turpaan tulee