Ei oo varmaa tietoa mut luulen että yhdellä henkilöautolla tulee faneja. Pitkä matka ja keskellä viikkoa peli niin ei houkuta lähtee.Montako fanibussia teiltä lähtee tänään Loimaalle?
Ei oo varmaa tietoa mut luulen että yhdellä henkilöautolla tulee faneja. Pitkä matka ja keskellä viikkoa peli niin ei houkuta lähtee.Montako fanibussia teiltä lähtee tänään Loimaalle?
Huh huh, jos näin tekevät niin hattua nostan jo ennakkoon.Ei oo varmaa tietoa mut luulen että yhdellä henkilöautolla tulee faneja.
Hyvä vitsi, korkeintaan henkilöautollinen luulen.Montako fanibussia teiltä lähtee tänään Loimaalle?
Ai eikö mitään muuta mahdu syliin?sipsit syliin
Tottakai mahtuu, aina menee edelle (jopa pallon pomputtelun) kauniit naisetAi eikö mitään muuta mahdu syliin?![]()
Se on hieno kuullaTottakai mahtuu, aina menee edelle (jopa pallon pomputtelun) kauniit naiset
Mutta tunnin päästä mennään, ae että on hieno kevät!
Tottakai mahtuu, aina menee edelle (jopa pallon pomputtelun) kauniit naiset
Mutta tunnin päästä mennään, ae että on hieno kevät!
No oli siinä pientä huumoria mukana, myönnettäköön...Hyvä vitsi, korkeintaan henkilöautollinen luulen.
Kyllä voittoa pitää juhlia! Ei me joka kerta 18 pisteen tappioasemasta nousta voittoonEka kymppi Katajalta surkeaa pelaamista. Menetyksiä tuli valtavasti ja heitot kolisi taidoissa. Puoliajan jälkeen Kataja alkoi puolustaa paremmin ja kun hyökkäys myös alkoi hieman paremmin toimimaan niin tuli lopulta selvä voitto. Curry Darko-Kelly ja Pöllä Katajan parhaat. Ei mikään paras peli Katajalta mutta onneksi voitto tuli ja lauantaina sit Biisonit pääsee kesälaitumille
Tai kenties KB-Pyrintö?Eli välierät selvät KB-KB sekä Kouvot-UU, 30 vuoden takaisen finaalin uusinta.![]()
Tai kenties KB-Pyrintö?![]()
KB-Pyrintö on jo puolivälieräpariTai kenties KB-Pyrintö?![]()
Pyrintö kohtaa molemmat KBt näissä pudotuspeleissä.KB-Pyrintö on jo puolivälieräpari
Nyt gini pullo kiinni...