Voin yrittää viedä kehut perille seuraavassa kotipelissä. Kerrassaan hienoa toimintaa! : peukku :Toivottavasti joku välittää nämä kehut rummuttajille. Myös minun kehuni saa välittää, hienoa työtä!!
Voin yrittää viedä kehut perille seuraavassa kotipelissä. Kerrassaan hienoa toimintaa! : peukku :Toivottavasti joku välittää nämä kehut rummuttajille. Myös minun kehuni saa välittää, hienoa työtä!!
Otetaan Karhulta turpaanTiiättekös muuten, mitä lauantaina taas tehdään?![]()
Elä höpötäOtetaan Karhulta turpaan![]()
Tottakai, että saadaan varmistettu kb- kb välierät.Otetaan Karhulta turpaan![]()
Ai niin. Nyt.. Jytkytetääkö? Tottakai!Tiiättekös muuten, mitä lauantaina taas tehdään?![]()
Tämä ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että finaaleita ei pelata kunnon areenoissa. Yleisökeskiarvo finaaleissa jää taas alle 1200. Kunhan yksikään finaalijoukkue ei pelaa jäähallissa. Hyvä että sentään välieristä löytyy 2 areenajengiä.Tottakai, että saadaan varmistettu kb- kb välierät.Siitä tietty läntinen kb lomille
![]()
Mikäs ton teijä areenan täyttöaste on? onko edes 50% paikoist täynnä keskimäärin?Tämä ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että finaaleita ei pelata kunnon areenoissa. Yleisökeskiarvo finaaleissa jää taas alle 1200. Kunhan yksikään finaalijoukkue ei pelaa jäähallissa. Hyvä että sentään välieristä löytyy 2 areenajengiä.
Kyllä me siinä 50% kieppeillä ollaan. Areenan yleisöennätys on tältä kaudelta 2 035, ja viimekin kaudella pudotuspeleissä yllettiin kolmesti yli 1 600 rajan, niin eiköhän finaalit voi vetää parhaimmillaan 1 800-2 300 katsojaa. Näin korkealla Kataja ei itseasiassa ole ollut yleisökeskiarvoissa sitten mestaruuskauden 2016-17.Mikäs ton teijä areenan täyttöaste on? onko edes 50% paikoist täynnä keskimäärin?
Tere tulemast! Tarjoon lonkerot puoliajalla.Ollaan huomenna tulossa Joensuuhun porukalla. Oranssinen Karhubasket fanclub -bussi on täynnä + muut omilla kyydeillä saapuvat. Nähdään pelissä!
Gt?Tere tulemast! Tarjoon lonkerot puoliajalla.![]()
No voinhan mä ginitkin toki tarjoilla