Koripallo.com

Kataja Basket 2025-2026

Runsaan 2000 vuoden päästä historioitsijat kilpailevat siitä kuka ensimmäisenä pystyy tulkitsemaan Kataja-ketjuun piilotettuja symboleita . He eivät voi uskoa, että pelkkä selkokirjoitus olisi todiste ihmisten älyn taantumasta ja toivovat että symbolit sisältäisivät jotain älyllistä. Todennäköisesti niitä verrataan Egyptin hieroglyfiin. Mitenkö tämä liittyy koripalloon? Ei mitenkään mutta viestien painoarvolta katoaa se pienikin pohja. Joku lapsellinen voisi luulla, että se on coolia. Kyse on varmaan viestin sanoman kevennyksestä. Miksi?
1754061685989.jpeg

Viimeksi muokattu:
Koris.com otti esiin sarkasmin. Minulla on aurinkolasit päässä ja arvostelen vastaantulijan päätöstä miten hän on pukeutunut kävelylle lähdettyään. Purskahdamme nauruun ja jatkamme matkaa.

Olen seurannut frisbee golfin mm kisoja ja ensimmäinen ärsytys. Ne on kopioinut termistön golfista. Havittelevat arvostusta ja palkkioita golfin kustannuksella. Pitkä on matka. Eilen kuulin että jenkkien kärki kuuluu samaan uskonlahkoon ja he kesken kilpailun voivat kysyä kanssa kilpailijoilta ”haluatko puhua jumalasta?” Siis mitä v••tua!
Tämä tieto tuli Yle’n TV:n selostajien suusta. Selostajat ohitti aiheen kevyesti. Minä poistaisin kilpailusta tai antaisin varoituksen asiattomasta käyttäytymisestä.

Koris.com otti esiin sarkasmin. Minulla on aurinkolasit päässä ja arvostelen vastaantulijan päätöstä miten hän on pukeutunut kävelylle lähdettyään. Purskahdamme nauruun ja jatkamme matkaa.

Onko taas känkkä ränkkä muki auennut? Minun mummoni kertoi vuonna 1968, että yhdys sana "taiturit" ovat tyhmimpiä ihmisiä. ;)

YHYY, YHYY, mitähän ne minusta ajattelee, siis papparainen miettii semmoisia vieläkin. :D

Pyydän anteeksi! Em. piti laittaa Joen Suu ketjuun. Mutta olin ainakin tarkka kun kirjoitin Joen Suu eli välilyönnillä. Herra kun on tarkka siitä.
Lopetan tämän keskustelun napeissani soivaan T.Rex Get In On. Öitä.

Pyydän anteeksi! Em. piti laittaa Joen Suu ketjuun. Mutta olin ainakin tarkka kun kirjoitin Joen Suu eli välilyönnillä. Herra kun on tarkka siitä.
Lopetan tämän keskustelun napeissani soivaan T.Rex Get In On. Öitä.

Jeps, ei muistella pahalla, eikä myöskään kuvitella, että Matt Heldmannille laittamani hymiöt olisivat juuri jotain kohti henkilökohtaisesti, MITÄHÄN NE MINUSTA AJATTELEE? ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.