Ja sitten jytkytetään kunnolla, ja jo ennen sitä8.10. näyttää olevan kotiavaus kouvoja vastaan
Ai että, aivan nurkan takana![]()
Ja sitten jytkytetään kunnolla, ja jo ennen sitä8.10. näyttää olevan kotiavaus kouvoja vastaan
Ainahan voi jytkytellä niin lujaa kuin haluaa, mutta itse en aio ennen kuin näen, millaisen pre-seasonin tulevan kauden joukkue pelaa.Ja sitten jytkytetään kunnolla, ja jo ennen sitä![]()
Mistä sarjaohjelman näkee?8.10. näyttää olevan kotiavaus kouvoja vastaan
Tilava Joensuun sivuilla näkyy kotiottelutMistä sarjaohjelman näkee?
Koris.com otti esiin sarkasmin. Minulla on aurinkolasit päässä ja arvostelen vastaantulijan päätöstä miten hän on pukeutunut kävelylle lähdettyään. Purskahdamme nauruun ja jatkamme matkaa.
Pyydän anteeksi! Em. piti laittaa Joen Suu ketjuun. Mutta olin ainakin tarkka kun kirjoitin Joen Suu eli välilyönnillä. Herra kun on tarkka siitä.
Lopetan tämän keskustelun napeissani soivaan T.Rex Get In On. Öitä.
Olisiko @Ylläpito aika siirtää näitä viestejä muualle?
Samalla kaikki jytkytys viestit voisi muualle siirtää. Raskasta luettavaa
Siitä huolimatta jytkytysten lukeminen on raskasta ja hukkaan heitettyä aikaa.Noh, aika hiljainen olisi tämäkin ketju ilman niitä.
Siitä huolimatta jytkytysten lukeminen on raskasta ja hukkaan heitettyä aikaa.
Jaha, siellä on saatu sisäpiirin tietoa. Me muut vielä vesi kielellä odotellaan ohjelmaa!8.10. näyttää olevan kotiavaus kouvoja vastaan
Koko ketju roskakoriin? KATAJA JYTKYTTÄÄ!Samalla kaikki jytkytys viestit voisi muualle siirtää. Raskasta luettavaa
Koko ketju roskakoriin? KATAJA JYTKYTTÄÄ!