Koripallo.com

Kataja Basket vs Loimaan Bisons ke 10.2. klo 18:30 Lähitapiola Areena

Kumpi on parempi tällä kertaa tässä titaanien taistossa?

• Kataja

Ääniä: 9 64,3%
  • Bisons

Ääniä: 5 35,7%

• Äänestäjiä
    14
Vs: Kataja Basket vs Loimaan Bisons ke 10.2. klo 18:30 Lähitapiola Areena

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun täällä ei enää kirjoiteta mitään asiakirjoituksia.

Neljäkakkonenkin.....

JOEN SUU sanoi:
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun täällä ei enää kirjoiteta mitään asiakirjoituksia.

Neljäkakkonenkin.....

Höpsistä ;D Kyllähän sen kaikki tietää, että Taikuri on Suomen paras koripalloilija + hemmetin taitava tavalla tai toisella manipuloimaan tuomareita 8] Eikä tuomarit eilistä peliä pilanneet. Kataja oli parempi.

42

JOEN SUU sanoi:
Neljäkakkonenkin.....

No mutta Joe, mitäs asiatonta tuossa oli? Kummastakin leiristä arvostellaan tuomareita "kotiinpäin" vetämisestä, niin vähän kyselin. Ei kai ne nyt molempiin suuntiin ole pystyneet? :D

Itse asiassa kattelin pelin ja olihan siellä livenä kertaalleen huonolla, eikun surkealla kuvanlaadulla staattisesta kulmasta katsottuna jokunen tulkinnan, tai ainakin uudelleen katsonnan, varainen tilanne. Katselen toisenkin kerran kun löydän siihen aikaa. Mutta ne, mitä nyt itse huomasin, menivät kyllä koko lailla tasan. Niinkuin useimmiten käy.

Kukaan ei varmaan tuossa ottelussa ollut sitä mieltä etteikö oikea joukkue voittanut? Se kun kuitenkin on pääasia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.