Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Koripallo.comin raportti:
Asbury riisti voiton Lokkien käsistä, Karhubasketin 18−1-run kantoi voittoon – Koripallo.com
Tässäkin ketjussa pohdittuja asioita Katajan peluutuksesta ja tuomaroinnista käsiteltiin pelin jälkeen.
Asbury riisti voiton Lokkien käsistä, Karhubasketin 18−1-run kantoi voittoon – Koripallo.com
Tässäkin ketjussa pohdittuja asioita Katajan peluutuksesta ja tuomaroinnista käsiteltiin pelin jälkeen.
− Olen ylpeä pelaajistamme. Joudun ylikuormittamaan joitain pelaajiamme ja he tekevät parhaansa. Meille tulee otteluissa jaksoja, jolloin lopetamme pelaamasta kuten meidän pitäisi. Luulen, että se johtuu siitä, että pelaajat väsyvät. Joudun pyytämään kavereilta asioita, joita heidän ei pitäisi joutua tekemään, Katajan valmentaja Greg Gibson kertoi.
− Minua ällöttää ottelussa yksi tilanne. Pelaaja sanoi tuomarille ”se oli liikkuva screen” ja saa siitä teknisen virheen. Minulla on sen kanssa iso ongelma − iso ongelma tuomareiden herkkyyden kanssa. Tuo peli vietiin meiltä, Gibson avautui, kunnes kotiseuran lehdistötilaisuuden juontaja pysäytti valmentajansa vuodatuksen.