Koripallo.com

Kataja - Vilpas lauantaina 27.10 klo 17:00 LähiTapiola Areena

Kumpi vie kauden avauksen Joensuussa?

• Kataja

Ääniä: 3 33,3%
  • Vilpas

Ääniä: 6 66,7%

• Äänestäjiä
    9
Korisliiga kausi 18-19 saadaan viimein käyntiin joensuussakin lauantaina. Katajan vieraaksi saapuu kauden ensimmäiseen kotiotteluun herkullisin mahdollinen vastustaja Salon Vilpas. Katajalla liigassa pelattuna on kaksi vierasottelua, joista voitto ja tappio. Europeleistä ei tässä topikissa nyt sen enempää. Vilpas puolestaan pelannut jo viisi ottelua, voittaen niistä neljä. Katajan kohdalla avainasemassa on ketkä ovat pelikuntoisia lauantaina? Pahimmillaan poissa saattaa olla useampi pelaaja. Jos näin on, lähtee Vilpas kyllä hyvin selkeänä suosikkina otteluun. Salolta tuskin puuttuu ketään.

Riippumatta tai roikkumatta siitä, ketä ja missä pelaa, niin kyllähän Kataja on tässä pelissä selvä ennakkosuosikki.

Minulle ainakaan ei muu kuin voitto kelpaa.

Taistele Kataja! Kou kou!

Vilpas lähtee suurena suosikkina tähän peliin. Katajalla puuttuu ainakin Vanttaja ja Huolila ehkä myös Ojala kun taas Vilpas pelaa parhaalla kokoonpanolla. No pieni ja sympaattinen Kataja haastaa suurinta mestarisuosikki Vilpasta kotikentällä. No toivotaan että olisi vähintään 1000 katsojaa pelissä

Joo huonot lähtökohdat peliin Katajalla.

Kyllähän tämä ihan selvästi menee meille. Hector ja Kataja-Aina kuvastaa koko organisaatiota. Valmiiksi luovuttanut.
Matukin korisliigan yliarvostetuin pelaaja, toivottavasti ei pelaa. Ei kukaan sellaista halua katsella.
Huolilakin ajeli teininä polkupyörällä jalkakäytävällä ilman kypärää ja muutaman kerran taisi olla kirjaston kirjatkin pahasti myöhässä. Kyllä mä ymmärrän että susirajalla arvostetaan moista huliganismiä, mutta ei täällä sivistyksen kehdossa jossa kiljukin juodaan lasipullosta tuollaista hyvällä katsella.

Uskoisin että lauantaina tehdään historiaa ja ensimmäistä kertaa otetaan uudet jaot puoliajalla.

Täysi pelle tää Juha "juntti" Sten :) No sopii tähän länsivenäläiseen/itäsuomalaiseen muottiin kyllä hyvin:)

Vähän eriluokkaa on Katajan liike verrattuna Vilppaaseen. Hitaalta se on näyttänyt koko alkukauden, mutta tänään ollaan ihan jaloissa. Vilpas näyttää todella hitaalta ja kömpelöltä.

Ei tehnyt mitään. Rannikko oli itse väärässä paikassa antamassa sivurajaa. Jos nyt puhutaan samasta tilanteesta.
Vilppaan sentterit:D

Ei tehnyt mitään. Rannikko oli itse väärässä paikassa antamassa sivurajaa. Jos nyt puhutaan samasta tilanteesta.
Vilppaan sentterit:D
Niin meinaat, että ihan sattumalta seisoi "vähän" tiellä? Kuuluu siid valmentajan tehtäviin tuollainen pelleily sinun mielestäsi:)

Niin meinaat, että ihan sattumalta seisoi "vähän" tiellä? Kuuluu siid valmentajan tehtäviin tuollainen pelleily sinun mielestäsi:)
Valmentaja saa kyllä seistä kentän laidalla. Hyvinkin mahdollista, että mun kaihin runtelemat silmät näki väärin, missä Juppe seisoi, mutta en nähnyt siinä muuta, kuin Rannikon kiukuttelua. En ala tästä vääntämään sen enempää.

No joo. Vähän outo tilanne. Tuomari antoi pallon Rannikolle, joten hän oli oikeassa paikassa. Sitten antoi Stenin blokata syöttölinjan kulmaan. Tahallaan Sten tuon teki, mutta miksi ihmeessä tuomarit sen sallivat.
Mutta eipä tolla isoonkuvaan mitään vaikutusta ollut.

Valmentaja saa kyllä seistä kentän laidalla. Hyvinkin mahdollista, että mun kaihin runtelemat silmät näki väärin, missä Juppe seisoi, mutta en nähnyt siinä muuta, kuin Rannikon kiukuttelua. En ala tästä vääntämään sen enempää.
Saa seisoa, mutta ei saa häiritä sisäänheittoa.

Vilpas omaa luokkaansa. Ei nyt auttanut Stenin raukkamainen teko yrittää pelata kuudentena puolustajana. Ai että nautin viimeisestä neljänneksestä..;)

42

No joo. Vähän outo tilanne. Tuomari antoi pallon Rannikolle, joten hän oli oikeassa paikassa. Sitten antoi Stenin blokata syöttölinjan kulmaan. Tahallaan Sten tuon teki, mutta miksi ihmeessä tuomarit sen sallivat.
Mutta eipä tolla isoonkuvaan mitään vaikutusta ollut.

Joku voisi sanoa, että se positio, missä pallo sisäänheittäjälle annettiin, oli pari metriä sivussa siitä missä valmentaja oli?

Vilpas omaa luokkaansa. Ei nyt auttanut Stenin raukkamainen teko yrittää pelata kuudentena puolustajana. Ai että nautin viimeisestä neljänneksestä..;)

Kyllä!

Alkaa pikkuhiljaa Skeenin matokuuri näkyä.. ;)

Iso peukku vikan jakson tekemiselle.

Tuomari näytti Rannikolle monta kertaa kädellään, että tänne. Teemu vaan tahallaan pysyi Stenin lähellä. Rannikon oma moka, jos siinä nyt mitään mokaa olikaan.

Outoa muuten, että molemmillä joukkueilla oli pellet. Nimittäin kun Teemu pelasi Katajassa, niin hän oli kentän pelle. Nyt Teemu sankari ja Steeni pelle....Toki ei ole Karjalan juntteja sentään, vaan sieltä läheltä vastustajaa kotoisin. Juhta on siis kpcomin virallinen juntti tästä päivästä alkaen. Minä nimitän.

Ei Katajalla mitään hätää tule olemaan. Kunhan lasareettiosasto saadaan kuntoon ja pari jenkulavaihdosta tehdään, niin kyllä se siitä. Nythän se polttoaine näytti loppuvan ja kun on sellainen pelaaja rosterissa kuin Simppari, joka on jopa Lasaakin huonompi. Huolila ja kumppanit puolustamaan omaa koria, niin ei ihan noin helposti sinne vihulaiset ryntää, niin kuin tänään.

Simppari heti vaihtoon. Ei tuota elävä Erkkikään viitsi enää katsoa. Pitänee Raitti pistää perässä.

Ja elä hyvä wimi minusta huolehdi. Mulla ei voimat lopu ihan heti. Eikä edes nämä Katajan tilastotappiotkaan vie voimia yhtään.

Maajoukkueratsut Koivisto ja Neponen vireessä.

Vilppaan jenkit vei pisteet 72-54. Jenkit nämä pelit ratkaisee ja kaiken maailman Sarse Vitsit....

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.