Voi kun näitä JOEN SUUn kyyneleitä saisi pullotettua.Tuomari näytti Rannikolle monta kertaa kädellään, että tänne. Teemu vaan tahallaan pysyi Stenin lähellä. Rannikon oma moka, jos siinä nyt mitään mokaa olikaan.
Outoa muuten, että molemmillä joukkueilla oli pellet. Nimittäin kun Teemu pelasi Katajassa, niin hän oli kentän pelle. Nyt Teemu sankari ja Steeni pelle....Toki ei ole Karjalan juntteja sentään, vaan sieltä läheltä vastustajaa kotoisin. Juhta on siis kpcomin virallinen juntti tästä päivästä alkaen. Minä nimitän.
Ei Katajalla mitään hätää tule olemaan. Kunhan lasareettiosasto saadaan kuntoon ja pari jenkulavaihdosta tehdään, niin kyllä se siitä. Nythän se polttoaine näytti loppuvan ja kun on sellainen pelaaja rosterissa kuin Simppari, joka on jopa Lasaakin huonompi. Huolila ja kumppanit puolustamaan omaa koria, niin ei ihan noin helposti sinne vihulaiset ryntää, niin kuin tänään.
Simppari heti vaihtoon. Ei tuota elävä Erkkikään viitsi enää katsoa. Pitänee Raitti pistää perässä.
Ja elä hyvä wimi minusta huolehdi. Mulla ei voimat lopu ihan heti. Eikä edes nämä Katajan tilastotappiotkaan vie voimia yhtään.
Maajoukkueratsut Koivisto ja Neponen vireessä.
Vilppaan jenkit vei pisteet 72-54. Jenkit nämä pelit ratkaisee ja kaiken maailman Sarse Vitsit....
Voit kutsua minua ihan miksi haluat. Hyvät illan jatkot sinne länsivenäjällekin kaikesta huolimatta.
Ai niin ja Katajan pelistä vielä sinua siteeraten: EI JATKOON!
Viimeksi muokattu: