Koripallo.com

Kataja vs. Kouvot Aprillipäivänä ma 1.4. klo 17 Joensuu Areena

Vs: Kataja vs. Kouvot Aprillipäivänä ma 1.4. klo 17 Joensuu Areena

päin vastoin... mulla on oikein hyvä päivä, mutta oon tässä ihmetellyt miten itse olet noin helpolla tuulella...

Samaa mieltä Kyöstilän kanssa.

Raappa taas valittakoon ja jankuttakoon maailman piikkiin asti....

Kannattaisikohan raapan tehdä vielä tänä päivänä jotakin muutakin, kuin päivystää tätä topikkia? Kyllä, olen huolissani. Kyseinen ottelu, kun ei nimittäin mikään elämää suurempi koitos ollut. Kummallekaan joukkueelle.

Ei tässä mitään tähdellisempääkään ole, kun on vielä joku pyhä ja kaikki paikat kiinni ja kaikkea... mutta älä suotta huolestu, kuhan arki taas koittaa, niin eiköhän nämä joensuunkin ketjut täyty taas tutuilla fanipoikahehkutuksilla.

Sakkoja

Tämmöstä pelailua tällä kertaa kokonaisuudessa. Eipä tästä enempää jaksa jupista. Pitää yrittää ottaa pelailuista kirjoittamiseen nollatoleranssi tämän jälkrrnja keskittyä pelaamisesta kirjoittamiseen aina silloin, kun sitä tapahtuu (viimeksi lauantaina n. 3 neljännestä). Toki Dan, Nepo ja Johnell (ja ajoittain Antti) myös valtaosin tätä jälkimmäista harrastivat.

Seurasin tarkkaan Hirvosta ja Madsenia. Jos kehitys kehittyy, niin edessä pitäisi olla ainakin loistava Korisliiga-tulevaisuus.

Seppälä rupesi pelaamaan toisella puoliskolla, vaikka mikäs se on heittäjän heittäessä (jopa 2 m) kaaren takaa, jos ei ole valkopaitaisen pelurin kättä naamalla.

Luoman pinnat hämää. Minäkin nostaisi kuppeja paintistä, jos 3 metrin säteellä ei olisi ristin sielua.

Täytyy antaa krediittiä Colemanille. Koko habitus ja aktiivisuus kertoi siitä, että oli tultu pelaamaan eikä pelleilemään.

PS. Toivottavasti erinomaisia otteita viime aikoina molemmissa parketin päissä esittänyt Julli ei loukannut pahemmin selkäänsä.

JOEN SUU sanoi:
Raappa taas valittakoon ja jankuttakoon maailman piikkiin asti....

Siis tääkö valittaa muiden jankuttamisista?
Äijä itse palstan ykköstrolli.

Hullued sanoi:

Mistä sait ja paljonko?

JoKaFan sanoi:
Luoman pinnat hämää. Minäkin nostaisi kuppeja paintistä, jos 3 metrin säteellä ei olisi ristin sielua.

Ei kai se Jeren vika ole jos vastustajan pakki perseilee. Ilari ja Tumppi löysi aina hyvin vapaana olleen Jeren ja levyn kautta nätit 7 x kaksi pinnaa. Meinaatko, että Jeren olisi solidaarisuussyistä pitänyt pelata pallo uudelleen ulos kun oli liian vapaana :D Taitohan se on tuokin, olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Käsittääkseni kyseessä on niin sanottu pelisilmä.

Odotan innolla Jokan tuloa tryoutille Kouvolaan ensi kesänä ;)

Jere pelas hienon pelin.
jokavani ei vaan ymmärrä pelistä mitään, vaikka kovasti yrittää niin esittää.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.