Koripallo.com

Kataja vs Kouvot la 25.1. klo 17:00 Lähitapiola Areena

Kataja vai Kouvot?

• Kataja

Ääniä: 4 33,3%
  • Kouvot

Ääniä: 8 66,7%

• Äänestäjiä
    12
Vs: Kataja vs Kouvot la 25.1. klo 17:00 Lähitapiola Areena

Kiitos pienestä, Pallero!

Eipä tähän lisättää ole, yksi kymppi pelattiin tosi hyvin ja oli paras kymppi Katajalta kotona tällä kaudella Korisliigassa. Otteet ailahtelee silti liikaa.. Toivottavasti mennään tälläkin saralla eteenpäin. Pyrintö on hiton kova haaste! Toivottavasti päästään parhaalla joukkueella siihen koitokseen. Mikä sillä Veskulla taas on?

mitä turhaa mennä kattomaan häviävät sen kumminkin. kukaan ei osaa pelata ja valmentajakin on puolikuntoinen, voi voi :'(

Kumiluoti nyt korkki kiinni, ettei enempää sekoilua pyssystä laukea....

Vai oliko sinulla jotain sanottavaakin pelistä?

korkkihan on kiinni, ei oo varaa sellasia pulloja ostella köyhällä. aattelin et jos vetäsen tosta ennustuksen pelistä, meinasin alkaa noidaksi ja saaha siitä tulevaisuudessa dollarit millä elää, no kai siellä osaa joku pelatakin tiedähäntä. eiköhän myö jojikka anneta kaikkien kukkien vaan loistella, kukin tavallaan.

ai niin meinas unohtuu, mulla on kyllä jojikka ihan eri mestat missä mie pyssyäni lau'on. =).

Juu. juu. Kyllähän kaikki kukat saa kukkia, mutta mitä tästä jo toissapäivänä pelatusta pelistä enää ennustuksia vääntämään. Sitä minä vaan......

Katoppakö mie jo pistin ennustaen tuota tulevaa Pyrintö peliä. Eikös se Hectorikin ennustanut siitä vaikeaa tulevaksi, ei mulla muuta saijonaarasta vaan kaikille ja eikun jopolla tähtiin

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.