Koripallo.com

Kataja VS Namika Lahti Joensuun Areena Ke 17.1. Klo 18.30

Kumpi määrää tahdit Areenalla?

• Kataja, tottakai!

Ääniä: 15 46,9%
  • Namika Lahti

Ääniä: 17 53,1%

• Äänestäjiä
    32
Eli sanoi:
Tää on taas näitä pelejä, Lahdella lähietäisyydeltä heittoprosentti alle 40 %. Selittää kyllä kaiken.

Silti taisteltiin voitosta melkein loppuun asti. Käytännössä kuudella miehellä joutui Namika vetämään kun Ve Mäkäläinen loukkaantui(?). Joten siihen nähden oikein hyvä taistelu sarjajohtajan vieraana.

Tähdet: Lehtoranta*** (ei mielestäni tänään olisi näin hyvää saalista olisi ansainnut), Holmes**(oli Lahden paras), Virtanen* (ok). Katajalta myös Lukelta ja Cliftonilta hyvä peli.
Mäkäläinen taisi loukata nilkkansa tai akillesjänteensä.

Hengissä ollaan vielä ja könkkäsinpäs viela katsomaan matsiakin. Sen verran väsyttää, että sanon vain sen, että tänään kyllä tuomarit pilasivat pelin. Aivan lian helposti soi pilli ja tänään molempien peli nähdäkseni meni sellaiseksi huononnäköiseksi, josta ei nauttineet pelaajat eikä yleisö. Toki pinnat kotiin, mutta aika roiskimistahan se oli.

Paras päivänsä ei kyllä ollut kenelläkään, eikä kummassakaan joukkueessa.

Joensuu summasi pelin kulun ihan nappiin. Tuomareilta todellakin kauden surkein esitys, onneksi ei menty jatkoajalle olisi molemmilta joukkueilta muuten loppuneet miehet.

Joen kanssa samaa mieltä, tuomarit olivat todella surkeita, minä ja moni muu katsomossa kävi kuumana useaan otteeseen. Välillä tuntui siltä, että tuomarit tekevät kaikkensa jotta Kataja häviäisi. Onneksi jäi yritykseksi ja Kataja hoiti homman kotiin. Enpä jaksa nyt kirjoitella enempää.. Go Kataja go!!

Hector sanoi:
Joen kanssa samaa mieltä, tuomarit olivat todella surkeita, minä ja moni muu katsomossa kävi kuumana useaan otteeseen. Välillä tuntui siltä, että tuomarit tekevät kaikkensa jotta Kataja häviäisi.
Joo, huonoja olivat, mutta kyllä niitä ihmeellisiä vihellyksiä tuli Lahdenkin tappioksi.

major sanoi:
Joo, huonoja olivat, mutta kyllä niitä ihmeellisiä vihellyksiä tuli Lahdenkin tappioksi.

Tuli toki, huonointa tuomarityöskentelyä, mitä areenalla olen tällä kaudella nähnyt.

Serbia Masowhore

HIENOA KATAJA!!!!! Kataja on paras ja Timo Heinonen maailman paras valmentaja!!! Me ollaan varmoja mestareita keväällä!!!

Katkeralta kuulostaa?

Korisnettikin näyttää pelaavan Hongan suuntaan, kun väittää, että Honka säilytti piste-eron 4:ssä Omien laskujeni mukan eroa on kuitenkin vielä 6 pistettä.

Tämän illan pelistä vielä sen verran, että kyllä tuomareiden hipaisulinjasta kärsi niin vieraat kuin omatkin.

Serbia Masowhore

JOEN SUU sanoi:
Katkeralta kuulostaa?

Korisnettikin näyttää pelaavan Hongan suuntaan, kun väittää, että Honka säilytti piste-eron 4:ssä Omien laskujeni mukan eroa on kuitenkin vielä 6 pistettä.

Tämän illan pelistä vielä sen verran, että kyllä tuomareiden hipaisulinjasta kärsi niin vieraat kuin omatkin.

Totta puhut. Tuomarit oli aika pihalla, mutta onneksi saimme tuiki tärkeät pisteet. Runkosarjan voitto tekisi hyvää ja kotietu loppuun asti.

Pisteet kotiin Lloydin johdolla

http://www.karjalainen.fi/cgi-bin/vk?Newsp=karj&Date=070118&Depa=urheilu&Model=index.html

Hector sanoi:
Tuli toki, huonointa tuomarityöskentelyä, mitä areenalla olen tällä kaudella nähnyt.
Täytyi oikein erikseen käydä katsomassa tilastopuolella, ketä tuomarit oli ja kun tämän olin tehnyt, en ihmettele tätä kommentointia. Ihmettelen Liittoa, kun antavat huonoksi erittäin yleisesti tiedetyn tuomarin aina vain tuomita.

Jälleen Tumma orja hakaa pilkkakirveellään Katajaa poikki. Nöyrin anteeksipyyntöni ainakin omalta osaltani, jos olen mielesi pahoittanut ja katkeroittanut. Mitähän pahaa itse Kataja on Sinulle tehnyt, kun jatkat ivaamislinjaasi?

Toisaalta Tumma Orjamme on kyllä siinä aivan oikeassa, että Kataja on vielä tähän mennessä kautta ollut paras joukkue ja varmaan Heiskakin yksi parhaista valmentajista. Ja tietysti runkosarjan voittoa lähdetään hakemaan, sehän lienee jokaiselle selvää. Eri asia, saadaanko sitä?

Toki paljon ei jää Honkakaan jälkeen. Pahoina uhkina Katajalle ja Hongalle lieneekin tulossa Pyrintö ja Lappeenranta, jotka käsittääkseni tulevat koko ajan lujaa ylöspäin ja niillä on potentiaalia vaikka mestaruuten asti.

No eilisestä pelistä jäi kyllä semmonen tunne ettei Lahti oikeasti
pystynyt Katajaa uhkaamaan, vaikka muutaman kerran kävi lähituntumassa.
Mäkäläinen ja Vuori olivat poissa pelistä ja varmaan se näkyi. Uskon että
Katajalla olis löytyny vielä yks vaihde lisää jos olis tarvittu. Harvinaisen
pitkään tämä Holmes säilytti koskemattomuuden neljän virheensä turvin.
Palas varmaan kaks jaksoo tuomareiden suojeluksessa ennenkun nappas
viiden virheensä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.