Koripallo.com

Kataja vs. ToPo la 24.1.2009 klo 17.00 Joensuu Areena

Vs: Kataja vs. ToPo la 24.1.2009 klo 17.00 Joensuu Areena

``Kentän ainoa onnistuja tänään oli Topo, ilman epäilystä playoff-joukkue. ``

Ei kyllä yksi murskavoitto siitä vielä playoff-joukkuetta tee.

Tässä on nyt aika monesta suunnasta toitettu, että Reiska ei oikeasti ole kovin kaksinen valmentaja. Jos tällaisia tuloksia tulee, niin pakko kai se on uskoa. Ei ole mestaruusjoukkueen merkki kontata surkeita vastustajia vastaan ja pelata kunnolla vaan kovia joukkueita vastaan. Näinköhän käy taas keväällä kylmät..

http://www.joensuunkataja.fi/katajabasket/

Vähän on selittelyn makua...

"Itse asiassa ei liene liioiteltua sanoa, että ToPo:n lauantaisella kokonaisesityksellä olisi kaatunut tällä kierroksella mikä tahansa Korisliiga-joukkue."

Jos Katajalla ei peli kulje, ei se kuitenkaan tarkoita että muutkin joukkueet rämpisivät ;) ToPo on kovakuntoinen porukka tällä hetkellä, mutta pidän esimerkiksi Kouvoja vielä kovakuntoisempana!

Onneksi päätin mennä alusta pitäen katsomaan jokipoikien karnevaalimeininkiä enkä Katajan taaperrusta. HÄVETKÄÄ!! :mad:

KATAJA_AINA sanoi:
Onneksi päätin mennä alusta pitäen katsomaan jokipoikien karnevaalimeininkiä enkä Katajan taaperrusta. HÄVETKÄÄ!! :mad:

Näin juuri! Tässä meillä on oikein Fanien kuningas!!!

-Z-

Jos et veikkaa et voi voittaa  ;)

KATAJA_AINA sanoi:

Varsinainen fani...Vaihda edes nimeäs! HÄPEÄ!! :p

KATAJA_AINA sanoi:
Hyvin sanottu!
Itselläni kävi kanssa "tuuri", kun oli muuta menoa enkä päässyt peliin.
Katajalla on tällä kaudella liikaa ailahdellut - sanosko ailustellut. Aikaisemmin meni loukkaantumisten piikkiin, mutta pitääkö ruveta katsomaan valmentajaan sillä silmällä, ettei saa porukasta tehoa irti kuin satunnaisesti. Toki siellä voi olla liikaa tähtiä ja niitä on vaikea saada hitsattua joukkueeksi ja syttymään joka peliin, mutta valmentajan vastuulla se on.

Aivan oikein. Omaa joukkuetta kannattaa kannustaa ainoastaan voiton hetkellä. Parempihan tämä meille muille on, että Katajan fanit kääntyvät aina pienenkin notkahduksen jälkeen joukkuetta vastaan.
Sääli noin hyvälle joukkueelle, että joutuu esiintymään varsinaisille takinkääntäjille.

Minä en todellakaan ole takkiani kääntänyt. Päätin vain mennä sen takia Jokipoikien peliin kun sielä oli ennakkoon mielenkiinoitsempi vastustaja kuin Katajalla ja että pääsisi näkemään Kaskilahden, Laaksosen ja Martti Servon ja napanderin. Ilta oli hyvä lukuunottamatta Katajan tappiota.

jörö sanoi:
Aivan oikein. Omaa joukkuetta kannattaa kannustaa ainoastaan voiton hetkellä. Parempihan tämä meille muille on, että Katajan fanit kääntyvät aina pienenkin notkahduksen jälkeen joukkuetta vastaan.
Sääli noin hyvälle joukkueelle, että joutuu esiintymään varsinaisille takinkääntäjille.

Komppaan!! On se sääli. Hienolle joukkueelle soisi hienot fanit. Ei ole varmasti Jokafanin ja Joen suun elämä helppoa tappioiden sattuessa. Voimia Teille tosi fanit jotka kantavat tuskaa hartioillaan näitten glory huntereiden pyllistäessä vieressä....

Vielä haluan täsmentää, että Kataja ei ole huonoille joukkueille hävinnyt viime aikoina. Topolla on hyvä meininki päällä ja Korihait nyt vaan pelas strategisesti erittäin älykkäästi. Sellasta on sota ja urheilu parhaimmillaan! Miksi aina haukkumaan oma joukkue valmentajia myöten jos tukkaan tulee? Pointsit siis Jyrille toimineesta pelistrategiasta ja Topolle hyvästä joukkuepelaamisesta!! 8)

KATAJA_AINA sanoi:
Minä en todellakaan ole takkiani kääntänyt. Päätin vain mennä sen takia Jokipoikien peliin kun sielä oli ennakkoon mielenkiinoitsempi vastustaja kuin Katajalla ja että pääsisi näkemään Kaskilahden, Laaksosen ja Martti Servon ja napanderin. Ilta oli hyvä lukuunottamatta Katajan tappiota.
hyh hyh

Mikäs siinä jos tykkää kendosta. Onhan sekin (kai) urheilua?

Te olette taineet ottaa tehtäväksenne pilkata minua.Ihan rauhassa vaan. Ei tunnu enää missään kun tähän on jo tottunut. Sovitaanko nyt niin että kaikki saavat kirjoittaa ihan rauhassa mitä haluaa ilman että joku siihen jotenkin tökerösti kommentoi. Onhan se tietysti hyvä että joidenkin mieliala nousee huippulukemiin kun Kataja häviää. ;) No en enää aio kirjoittaa tästä aiheesta sen enempää mutta minä ainakin voin olla sovussa kaikkien kanssa vaikka he eivät Katajasta pitäisikään. HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA KAIKILLE! 8)

Kuten Pahero totesikin, niin ei ole elämä helppoa. On nimittäin krapula. Olin kaverin synttäreillä ja jouduin sen vuoksi lähtemään pelistäkin kesken pois.

Outoa muuten, että täällä taas alkaa nostaa päätään nämä " oikeat " fanit ja alkavat vieläpä mollata toisia menemällä henkilökohtaisuuksiin. Jörökin.

Itse pelistä, sen verran kun ehdin nähdä, en kirjoita mitään. Eipähän pääse paherot ja kumppanit naulaamaan minua ristille. Tosin enhän olekaan mikään fani, vaan yksi vähäpätöinen katsoja.

Nyt varmaan miutkin tuomitaan kun en ollut Katajan pelissä eilen? Jokipoikien pelissä miekin olin eilen. Ei sillä, että olisin Katajaa hylkäämässä. Sattui vain olemaan mielenkiintoisempi peli naapurihallissa ja tiesin että paljon porukkaa tulee ja hyvä tunnelma. Pidän myös lätkästä kovasti. Jos olis eriaikaan pelit ollut, niin tietysti olisin Katajan pelissä ollut myös. Tosi harmi että päällekkäin usein nää pelit on. Jokipoikien pelin kolmannessa erässä kuulin että Kataja oli ottanut pataan yli 30 pisteellä, en ollut uskoa ??? En ollut pelissä joten vaikea kommentoida. Mutta aika hengetöntä on varmaan ollut esitys. Numeroista sen on helppo arvata. Sinänsä mielenkiintoista, että Kataja teurasti ensin Compon ja nyt tämmöinen konttaus kotihallissa. Toivon mukaan joukkueen sisällä ei ole mitään. Tosi nopea suunnanmuutos tapahtui keskiviikosta. Noh, kyllä Kataja taas tulee ja kovaa! Go Kataja Go! :)

Jokelos sanoi:
Katajalla on tällä kaudella liikaa ailahdellut - sanosko ailustellut. Aikaisemmin meni loukkaantumisten piikkiin, mutta pitääkö ruveta katsomaan valmentajaan sillä silmällä, ettei saa porukasta tehoa irti kuin satunnaisesti. Toki siellä voi olla liikaa tähtiä ja niitä on vaikea saada hitsattua joukkueeksi ja syttymään joka peliin, mutta valmentajan vastuulla se on.

Niin. Taisi silloin aikanaan myös muutama kotkalainen teitä joensuulaisia varoitella, että kuherruskuukauden (ensimmäinen kausi) jälkeen ei välttämättä ole helppoa. En väitä että siellä on nyt samoja ongelmia kuin Kotkassa taannoin, mutta mielenkiinnolla seuraillaan tapahtumien kulkua..

Minkä kirjoitin, sen kirjoitin. Joukkuepelin lain alaisuuksiin kuuluu nousut ja laskut. Mikä sitten on aina notkahdusten syynä, niin sitä on vaikea ulkopuolisen tietää. Välillä joukkue joutuu tekemään kovia treenijaksoja ja välillä taas palautellaan. Valmentajat todennäköisesti pyrkivät parhaaseen mahdolliseen tulokseen kevään tärkeissä peleissä ja jaksottavat harjoittelun sen mukaan.
Joukkueen tai valmentajan motivaatio ei varmaankaan parane yhtään, jos joukkueen fanit pienenkin vastamäen tullessa ovat valmiita henkilövaihdoksiin. Tätä taustaa vasten kirjoitin mielipiteeni, enkä edelleenkään ymmärrä näitä HÄVETKÄÄ-lausuntoja. Mutta haukkukaa omaa joukkuettanne niin paljon kuin jaksatte. Minun mielestäni se on kuitenkin hieno joukkue, jolla olisi mahdollisuuksia vaikka mihin, joko yksin tai teidän kanssanne.

jörö sanoi:
, jos joukkueen fanit pienenkin vastamäen tullessa ovat valmiita henkilövaihdoksiin. Tätä taustaa vasten kirjoitin mielipiteeni, enkä edelleenkään ymmärrä näitä HÄVETKÄÄ-lausuntoja. Mutta haukkukaa omaa joukkuettanne niin paljon kuin jaksatte. Minun mielestäni se on kuitenkin hieno joukkue, jolla olisi mahdollisuuksia vaikka mihin, joko yksin tai teidän kanssanne.

Ei tuollaisen mahalaskun (ensin voitetaan astetta heikompi joukkue vieraissa 50 pisteellä ja sitten hävitään edellistä vain astetta paremmalle kotona törkeästi) jälkeen voi hyssytelläkään. Minä en ole vaatinut vaihdettavaksi ketään ja istun aina Areenalla Katajan peleissä (sählyt, jääkendot ja lentikset eivät kiinnosta) enkä lähde kesken pois tällaisissa peleissäkään. Luottoa riittää Reiskaan ja pelaajistoon, vaikka täällä näyttää jo monilla luottamus rakoilevan. Pelaajiston pitää taas löytää kotiparketilla yhteinen sävel ja pelihuumori pian. Tämä on kaikkien aikojen Kataja-joukkue. Kyllä se siitä Pete, positiivisia ajatuksia! Hiukan olen huolissani Nepoleonista. Käytä Juho ne vapaat heittopaikat, äläkä tee aina sitä heittoharhautusta, josta seuraa usein menetys tavalla tai toisella. Positiivisia ajatuksia myöskin! Eskola on tältä osalta vaan puolustuksen stopperi, kun heittokipsi etenkin kotiparketilla jatkuu. Kinttu ja Sale ovat pelanneet viime aikoina aika hyvin. Eilen kyllä allekirjoittanutkin olisi käyttänyt kentällä samanlaista sanansäilää kuin nämä kaksi edellämainittua. Koko paketti petti eikä yksittäisiä syypäitä ole.

Kaikki tietää, mihin tämä poppoo pystyy. Esimerkiksi Kouvot- (2.1.) ja Lahti-peli ovat sanoinkuvaamattoman antoisaa seuraamista. Compo-peli oli myös hyvä, mutta siinä oli kyllä vastuskin varsin heikko. Pleijareita varten olisi tärkeää, että opittaisiin taas voittamaan kotona, koska jos päästään kärjessä tosipeleihin, niin riittää vaan voittaa kotona. Fanista vierastappiot ei tunnu niin pahalta, kun ei ole itse niitä (yleensä) näkemässä. :)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.