Vs: Kataja vs Vilpas Ke 01.02. klo 18:30 @ LähiTapiola Areena
Tuomarikolmikko toiminta oli ihan paskaa. Hävetkää!!!
Tuomarikolmikko toiminta oli ihan paskaa. Hävetkää!!!
Hector sanoi:Itse pelihän oli huonotasoinen kärkipeliksi. Vilpas ei esittänyt mitään ihmeellistä, mutta ei esittänyt Katajakaan. Kataja näytti jo karkaavan voittoon noin 35 min kohdalla mutta mitä vielä. Sössittiin taas urakalla. Kysymysmerkkejä riittää ja paljon kun mennään kohti kevättä.
RahanKeruuMies sanoi:Kausi on liian lyhyt tälläiseen ottelumäärään. Europelejä pelaavilla joukkeilla liiallinen kuormitus näkyy loukkaatumisina. Myös Korisliigan taso kärsii, ei tarpeeksi valmistautumis/palautumisaikaa = huonotasoisia otteluita. ....
clikc sanoi:Vilppaan edellisestä pelistä puolisentoista viikkoa, tämä näkyi erinomaisena valmistautumisena ja skarppiutena kentällä.
M3 sanoi:Tasoltaan tämä oli niin huonoa korista ettei voittoa olisi ansainnut kumpikaan. Pikemminkin molemmilta voisi ottaa pois muutaman pisteen.
JOEN SUU sanoi:Yksinkertaisesti sanottuna, niin Katajan tämänhetkinen joukkuekoostumus ja pelitahti ei palvele kunnolla kumpaakaan Herraa. Ei korisliigaa eikä Europelejä. Piste.
Sinä ehkä häpeäisit sitä, JoKaFani ehkä häpeäisi "vaihdella" verbin käyttöä julkisesti pelaajavaihdoista (po. vaihtaa) ja minä ehkä häpeäisin kritiikittömyyttä ja realismin puutetta.Bäri sanoi:. Mua ainakin hävettäis ajatella et toivoo ettei oma joukkue pärjää kilpailemassaan sarjassa...