Koripallo.com

Kauhajoen Karhu 2008-2009

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vs: Kauhajoen Karhu 2008-2009

ööööööööööö sanoi:
Harri Riikonen pelasi LrNMKY:n SM-debyyttikaudella lähes 10 pisteen keskiarvolla, lisäksi kolme miestä pelasi 6 pisteen keskiarvolla. Karhun omista Loukko pelasi parhaana 1,6 pisteen keskiarvolla. Et näe mitään eroa vissiin? :) Se mikä on Lappeenrannan junnutyön tilanne nyt onkin sitten eri asia.
Kyllähän niissä eroa on, mutta ei kummallakaan ole hirveästi varaa leijua. Ja muuten, Jari Hagman ei välttämättä ole Lappeeen oma kasvatti......

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ sanoi:
Kyllähän niissä eroa on, mutta ei kummallakaan ole hirveästi varaa leijua. Ja muuten, Jari Hagman ei välttämättä ole Lappeeen oma kasvatti......
hagman fokopo?riikonen lahdesta?

onneksi

kauhajoen sponsorit on ilmoottanu jo että ens vuona panostetaan ja kunnolla.pistetään raha haisemaan.peliäkää ei hävitä ens kaudella 8)

ööööööööööööööööööö sanoi:
aloitusviisikollinen = viisi omaa kasvattia, joilla parempi pistekeskiarvo kuin karhun kasvateilla tänä vuonna. pahoittelen epäselvää ilmaisua.

En kyllä vieläkään hyväksy tuota väitettä - luettele nuo viisi omaa kasvattia, ennenkuin olen nähnyt nuo nimet, en usko väitettäsi.

tietoa on

surkeita junnukasvattajia molemmat, mutta kauhajoki vielä astetta surkeampi

turhaa

turhaa mölinää täällä, Kauhajoki ottaa nyt ensi kauteen käyttöön kaikki omat lupaavat junnunsa , joten kyllä se siitä lähtee. Itse en nyt vain muista niiden nimiä, mutta kyllä niitä on varmasti, koska kauhajokiset tai kauhajokelaiset tai miten se nyt sanotaan, niin ovat täällä väittäneet. Heillähän on ollut aikaa laittaa toimintaa kuntoon jo monta vuotta. Eihän noin hyvien junnujen tukeksi tarvita kuin laivalastillinen ulkomaanapuja, hups, olipas rumasti sanottu ....

Odotan ensikautta innolla, sillä haluan nähdä nämä Karhun omat loisto kasvatit, mitkä heittävät debyyttinsä ensivuonna Miestin I-divisioonassa. Monta monta vuotta olen pelannut ja katsonut koripalloa, mutta ikinä ennen ole kuullut Kauhajoen Karhun lupaavista nuorista. Voihan tietenkin olla että olen elänyt ns. ''pimennossa'' mutta ensikaudella sen sitten näkee ;).

Joten ei nyt puhuta tätä topiccia täyteen, vaan keskitytään ensivuoden jenkki valintoihin ja itse valintoihin.
Onnea Karhu ensivuodelle! Sitä tarvitsette.

Porin Karhu

Hihihihi.... "Kauhajoen karhun lupaavat nuoret" hehehehe sanoi lukion rehtori. Tekisi ihan mieli pieraista ilosta. Viimeksi, kun Kauhajoelta tuli oikeesti pelimiehiä, niin ne muutti aikanaan kakkosesta ykkösdivariin nousun jälkeen Jyväskylään ja nekin oli lupaavia vain pesäpallossa. Korista pelattiin vain koska talvella ei ollut muuta tekemistä ja viinaakaan ei osattu juoda (vaikka toisin itse luulivat). Nykyjunnuista ei taida olla maajoukkueringeissä ketään. Tosin Suomen tasolla voi kovalla treenillä päästä pelaamaan vaikka liigaan, joten ei heitetä poikia kaivoon ihan vielä.

Mutta minä en kyllä odota ensi kautta innolla, sillä a) elän hetkessä (ja poden putoamisen surua) ja b) ensi kausi tulee olemaan pelillisesti surkeaa. Toivottavasti ykkösdivariin tulee playoffit ja siirtoraja menee umpeen marraskuussa, niin tulisi kevääksi edes vähän jännitystä ja turhan toivon kipinää.

hassu

ööööööööööööö sanoi:
kannattaa kuitenkin muistaa, että lappeenrannalla oli melkein aloitusviisikollinen paremmalla pistekeskiarvolla pelanneita omia kasvatteja sm-debyyttivuotenaan 00-01 kuin karhulla tällä kaudella.
Ainoa oma lpr:n ekana sm-vuonna oli Jarno Laukkanen ja hänkään ei todellakaan pelimiehenä ihan huippumiehiä...

Jeppe

Eiköhän karhu nähdä Kotkan tilalla Sm-sarjassa!

TuomoS

Kuulemma Kobrat (karsinnan häviäjä) menee listalla Karhun edelle (suora putoaja).

sarkki

Mikäs on tilanne Kauhajoella? Ketä jatkaa? Siirtyykö Raiski Lapualle? Onko Saaristolla ja Ahvenniemellä kysyntää liigaan? Kuka valmentaa? Mitäs Teppo ja Brace aikoo?

depe

sarkki sanoi:
Mikäs on tilanne Kauhajoella? Ketä jatkaa? Siirtyykö Raiski Lapualle? Onko Saaristolla ja Ahvenniemellä kysyntää liigaan? Kuka valmentaa? Mitäs Teppo ja Brace aikoo?
raiski ja teppo lapualle ahvenniemi ja brace tampereelle ja saaristo luultavasti jatkaa karhussa

tokkopa vaan

Enpä usko, että Teppo ja Raiski siirtyisi Lapualle.

Niinpä

tokkopa vaan sanoi:
Enpä usko, että Teppo ja Raiski siirtyisi Lapualle.
Joo, ei taida käärmeenpesä olla ainakaan Toni osoitelistalla kärkipäässä.

huh huh

depe sanoi:
raiski ja teppo lapualle ahvenniemi ja brace tampereelle ja saaristo luultavasti jatkaa karhussa
taisit omasta päästäsi keksiä nämä! minkä ihmeen takia raiski ja teppo lapualle siirtyisi? Ei tule tapahtumaan! ahvenniemi ja brace tampereelle... se ei nyt niin mahdottomalta kuulostaisi

Tulisikohan Hessu takaisin kotimaisemiin? ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.