Vs: Kauhajoen Karhu 2009-2010!
eikähän tällä tosolla ny oo kaikille selvää,että pelin henki on tulos tai ulos gibson on ehkä ollu yks niistä monista tekijöistä joka on nostanu karhun tälle tasolle ja suuri kiitos siitä sille kuuluuki,mutta tällä tasolla pysyminen onki tuottanu suuria hankaluuksia se miksi karhun joukkue on viä sarjan jubo niin yks suuri syy siihen on juuri gibson.niin ja se,että kauhajoella pelaa niin moni junnu tällä hetkellä korista niin suuri syy siihen on,että edustus joukkue pelaa sm sarjas,mutta sieltä tippuminen olis enemmän kun myrkkyä kauhajoen koko koripallolle ja eikä vähiten juuri juniori toiminnalle.Wbt sanoi:Niin totta! Meidän pitäisi kuitenkin muistaa, että mikä meidät ajoi koripallon pariin : Rakkaus lajia kohtaan. Ei rakkaus menestykseen tai rahaan. Kyse on samasta pelistä, kuin mitä olemme moneet pelanneet lähipuistojen koreilla. Itse innostuin Karhun koripallosta, koska aikoinani löysin tästä lajista kaiken mitä olin toivonut: Koripalloa ei tuolloin hallinneet menestyksen halu, raha... Silloin sitä kaikkea ohjasi rakkaus lajia kohtaa, intohimo, yhteenkuuluvuuden tunne. Sitä tunnetta ei ole mistään muusta lajista kauhajoella saanut ja melkein kaikki lajit on tultu kokeiltua..
Gibson oli juuri sellainen, hän valmensi intohimon ja rakkauden lajia kohtaan vuoksi. Ei siksi, että rikastuisi. Minusta ja kuulemani mukaan monesta muustakin tuntuu, että koripalloa pyörittää kauhajoella tällä hetkellä vain ahneus, raha, katkeruus, menestys, kun pitäisi kuitenkin muistaa miksi me kaikki olemme lajin parissa! Ei yleisö ole tullut katsomaan setelinippuja heiluttelevia ikäloppuja miehiä, naama punaisena huutavia valmentajia, pakkomielteistä menestyksen halua. Ihmiset tulevat katsomaan koripalloa.
Näistä syistä itseltäni lähti innokkuus koripalloa kohtaan. Eikä luultavasti tule enää mentyä pelejä katsomaan. Toinen sanoo, että paskapuhetta: tosifani kannustaa viimeiseen mieheen menestyksen perässä. Joidenkin mielestä menestyksen eteen tulee tehdä kaikki. Mikä sen mukavampaa olisi kuin joku päivä onnitella karhua mestaruudesta. Minulle henkilökohtaisesti koripallo on aina koripalloa, huolimatta siitä missä liigassa, puistossa, divarissa pelataan. Gibsonin mukana minulta lähti se mikä teki kauhajokisesta koripallosta koripalloa. Tuollaista "uhrautumista" ja intohimoa, hyvyyttä ei tule nykypäivänä usein vastaan.
Toivottavasti uusi valmentaja saa kaivattua tulosta aikaan, sillä sehän nyt vasta olisikin kauden lopussa noloa todeta, ettei näinkin kylmä (toisaalta fiksu, toisaalta ei) ratkaisi ei tuottanut tulosta. Luulen, että jos Gibson on päättänyt lähteä, on hänen perään turha soitella myöhemmin..