Vs: Kauhajoen Karhu 2010-2011
Ompa mielenkiintoista luettavaa...joku sanoo et Allen olisi tarvinnut jotain kuvioo????Allen sitä ja tätä..mitä hittoa mies joka tulee töihin tarvii muuta kun säännöt mitä valmentaja jakelee ja yleisön kannustusta? Jos minä menen uuteen työpaikkaan en minä sielä uusia sääntöjä ala luomaan ja vaatimaan kaikkea jos en tee töitä niskalimassa, 100 lasissa ja anna yli 100% itsestäni vai olenko tosiaan niin pihalla?
Ja niin,ei Allen huono pelaaja ole jos joku nyt niin miettii vaan pelaaja joka ei vaan soveltunut tähän mitä Karhulla oli tarjota.Allenin pelityyli pysäytti koko paketin liikkumisen ja miehen ajot jäivät olemattomiin jolla niitä vastustajan virheitä olisi kalasteltu. Ja niin totta sekin että mies osasi tehdä sen oman heittopaikan mutta sillä ei niitä virheitä oikein paljoa vastustajalle saa kun se on tyyliltään niin palloa suojaava.
Tapaus Hester olikin mielenkiintoinen.(Olisiko kuntoutunut vai ei?) Mies olikin yllättävän paperia ja ei liikkunut niin jouhevasti kuin ennen. Miehen hienot ajot jäivät vielä odottamaa aikoja parempia sekä pisteet muutenkin. Heitto tarkkuus oli hakusessa ja sitten vielä siihen ikävä loukkaantuminen.Loukkaantuminen maksoi karhulle niin rahallisesti paljon kuin pelillisestikin todella tärkeät pisteet.Joten jos nyt odotellaan rotatioon taas uutta miestä niin se vie n.4-peliä kun ollaan ihan tuuliajolla ja mitä se sitten on niin sekin on oma arvoituksensa :-\
Joku jo haukkui meidän uuden joulun yllätys paketin? Itse arvioin että seuraavat 3-peliä ovat mieheltä jo hyvää peliä vaikka vastus onkin liian iso pala haukattavaksi
Joku joka tietää kauanko aika-ero ottaa oikean rytmin saavuttamiseksi voi ajatella asiaa vähän hienommin.Toki jotkut suoraan koneesta tiputetut on ollut mahdottomia mutta kun nyt pitäisi olla kapelimestarina orkesterille mistä ei tiedä mitä instrumentteja on mukana ja kun soitetaan vielä omaan aamuyöhön :-[
Itse luotan miehen 5-seuraavaan peliin kuin kirveen silmään noin rumasti sanotuna ja sitten en tiedä miten hienosti vastustajat scouttaa tän takuri kengurun ja pimentää tai sitten ei.
En toki sano että tämä mikään Karhun uusi sateentekijä olisi mutta kun joku jo Hortonin nosti jalustimelle niin epäilen että tämä mies sen tason takuri on varmasti kun vaan saa suomen koriksen juonesta kiinni(ottaa kuitenkin puolustus levyjä niin kuinka takamiehen pitääkin).