Koripallo.com

Kauhajoen Karhu 2012-2013

Vs: Kauhajoen Karhu 2012-2013

Tossun pohja sanoi:
Jäähän Bullock Kauhajoelle, kun seura on ilmoittanut, että se haluaa profiloitua seurana, joka huolehtii pelaajistaan. Miksiköhän nyt asiasta ei teidotettu?

Samaa olen itse pohdiskellut ja toivon todella, että Bullock jää. Käsitykseni mukaan Bullockiin ollaan oltu Kauhajoella erittäin tyytyväisiä, niin kentällä kuin kentän ulkopuolella. Huipputyyppi! Hänen vammansa kuitenkin ilmeisesti selvästi pahempi kuin Fordin, joten ei ole varmuutta, kuntoutuuko enää tällä kaudella pelikuntoon. (Itse kyllä uskoi pelaavansa jo parin viikon päästä... :eek: ) Rahastahan tässä varmasti pitkälti on kysymys. Vaikka kausi alkaa kääntyä loppua kohti, niin voidaanko pitää viisi jenkkiä rivissä. En tiedä. Uskoisin, että päätöstä Bullockin suhteen ei kuitenkaan ole vielä tehty, eikä varmaan tehdäkään ainakaan ennen kuin on nähty, minkälainen mies Hicks on ja missä kunnossa mies Kauhajoelle saapuu. Jos itse olisin asioista päättämässä, niin ehdottomasti pitäisin Bullockin riveissä ja kuntouttaisin hänet hyvin ja pyrkisin tekemään hänen kanssaan sopimuksen ensikaudesta. Nyt siihen voisi olla mahdollisuuksia, sillä kauden päättävä(?) loukkaantuminen voi vähän syödä kovempien sarjojen joukkueiden kiinnostusta miehestä.

Ja jos mies saadaankin vielä pelikuntoon tällä kaudella, niin olisihan se melkoinen etu Karhulle, jos pleijareissa pelaavaan kokoonpanoon voitaisiin tilanteen mukaan valikoida miehet joukosta: Watson, Bullock, Ford, Quaintance, Hicks.

Puolukka sanoi:
http://www.karhubasket.net/site?node_id=3&action=show_data&p_id=1244&row=1

Hienoa karhu, hienoa kauhajoki!

Eilen twitteristä luin salon vastaavan uutisen, ja pisti ketuttamaan että miksei meidän kylässä... no ei kauaa kerinny ketuttamaan :D

Tää on kyllä hieno juttu! Mutta itse olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että Kauhajoen lukiossa on jonkinlainen "palloilu-linja" toiminut jo useampia vuosia. Nyt ilmeisesti kuitenkin panostetaan entistä enemmän ja nimenomaan koripalloon. Hyvä juttu!

Karhunpentu sanoi:
Tää on kyllä hieno juttu! Mutta itse olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että Kauhajoen lukiossa on jonkinlainen "palloilu-linja" toiminut jo useampia vuosia. Nyt ilmeisesti kuitenkin panostetaan entistä enemmän ja nimenomaan koripalloon. Hyvä juttu!

Minun tietojeni perusteella Kauhajoen Lukiossa on toiminut liikuntalinja jo viisi vuotta erilaisten urheilulajien kanssa. Ainakin koripallolla, jalkapallolla ja yleisurheilulla on ollut oma linjansa. Mahdollisesti myös lentopallolla on ollut ainakin jossain vaiheessa. Linjalaisilla on ollut yhteiset lihaskunto + oheisharjoitteet ja erikseen jokaiselle lajille lajiharjoitukset. Ainakin aikoinaan Greg Gibson piti koripalloilijoille lajiharjoitukset.

Kuitenkin ilmeisesti asiaan panostetaan koripallossa entistä enemmän ja mukaan tulee lisää ravintovalistusta ja muuta, mutta tietääkseni tätäkin on ollut jonkunverran ennenkin. Luultavasti Karhun jaosto on halunnut vain mainostaa kyseistä mahdollisuutta jotta saataisiin lisää väkeä liikkeelle.

Pohatta sanoi:
Minun tietojeni perusteella Kauhajoen Lukiossa on toiminut liikuntalinja jo viisi vuotta erilaisten urheilulajien kanssa. Ainakin koripallolla, jalkapallolla ja yleisurheilulla on ollut oma linjansa. Mahdollisesti myös lentopallolla on ollut ainakin jossain vaiheessa. Linjalaisilla on ollut yhteiset lihaskunto + oheisharjoitteet ja erikseen jokaiselle lajille lajiharjoitukset. Ainakin aikoinaan Greg Gibson piti koripalloilijoille lajiharjoitukset.

Kuitenkin ilmeisesti asiaan panostetaan koripallossa entistä enemmän ja mukaan tulee lisää ravintovalistusta ja muuta, mutta tietääkseni tätäkin on ollut jonkunverran ennenkin. Luultavasti Karhun jaosto on halunnut vain mainostaa kyseistä mahdollisuutta jotta saataisiin lisää väkeä liikkeelle.
Kyseessä ei ole liikuntalinjan jatkumo, vaan aivan uusi malli. Eli sen väen, joka haluaa lajiin panostaa, kannattaa nyt olla liikekannalla.

Sieltähän se tiedote Mattilasta sitten tuli. Nikollakin on mykoplasma!

http://www.karhubasket.net/site?node_id=3&action=show_data&p_id=1256&row=1

Tämä vaihtoehto kävi jo aikaisemmin mielessä, kun ensin puhuttiin mahataudista ja sitten vain mystisestä huonovointisuudesta ja heikosta olosta, joka tuntui vaan jatkuvan ja jatkuvan. Tosi harmillinen juttu! Tsemppiä paljon Nikolle ja pikaista paranemista! Häntä kaivataan kovasti Karhun rivistöön antamaan huilia Ilelle ja G-Watchille ja tuomaan energiaa penkiltä.

Toivoa täytyy, ettei Ojala kärsi samasta taudista, vaan olisi selvinnyt sillä "tavallisella mahataudilla".

Pyrinnön alettua konttaamaan, alkaa pienet toiveet Karhun nousemisesta kisaamaan runkosarjan nelospaikasta herätä. Karhun ja Pyrinnön ero nyt 4 p, ja Karhulla yksi peli enemmän pelattuna.
Kulminaatiopiste tälle taistelulle on ensi viikon launtaina , kun Karhu kohtaa tv-pelissä kotona Pyrinnön.Keskinäiset pelit nyt Karhulle 2-1, ja Karhun voitto viimeisestä kohtaamisesta merkkaisi runkosarjan päätyttyä tasatilanteeseen joukkueiden kesken Karhun sijoittumista edelle. Pyrinnön kaatamisen lisäksi Karhun pitäisi kuitenkin ottaa lopuista kuudesta pelistä siis yksi voitto enemmän kuin Pyrintö muista seitsemästä pelistä.
Karhun loppuohjelma ei ole aivan paha, kotona Pyrinnön lisäksi Fokopo ja Lapua, vieraissa Kouvot, Vilpas, LrNMKY ja KTP. Pyrintö taasen kohtaa mm Katajan vielä kaksi kertaa ja ohjelma muutenkin vieraspelipainotteinen( 5 vieraspeliä). Tammivaaran poppoolla siis vielä tsäänssit ottaa kotietu haltuun.

Huh, kova suoritus tuo eka. :eek:

Toka on selvä virhe. Helppo riistää, kun pitää vyötäsiltä kiinni. :)

Kauhajoki toivoo ottelusarja ennakossaan toisiaan kunnioittavaa kampailua paremmuudesta ja julkaisee tuollaisen videon puolivälierä sarjasta.. Voi kähmä!
Voi, voi!

Tossun pohja sanoi:
Kauhajoki toivoo ottelusarja ennakossaan toisiaan kunnioittavaa kampailua paremmuudesta ja julkaisee tuollaisen videon puolivälierä sarjasta.. Voi kähmä!
Voi, voi!

Marga... eiku voi itsellesi .
Psykolooginen sodankäynti deemonia vastaan on alkanut!
Katajan rumpuryhmää lainatakseni "Go Karhu Go" 8]

Pimeä syksy ja sen päälle pitkä talvi on pelattu näitä runkosarjan pelejä, että saatais neljä joukkuetta tiputettua näistä jatko-otteluista pois. Ja nyt on jäljellä kahdeksan porukkaa, joilla kaikilla on, ainakin jonkinlaiset mahdollisuudet napata vaikka se mestaruus. Toisilla kenties on huonommat kortit, kuin toisilla, ei Karhukaan lähde näihin peleihin AA kädessään, mutta tässä vaiheessa kortteja ei nakata pois, vaan katsotaan, millaiset kortit kaverilta löytyy!

Ja Karhuhan pelaa seuraavaksi heads upia Pyrintöä vastaan. Sunnuntaina pistetään ensimmäinen panostuskierros likoon.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.