Vs: Kauhajoen Karhubasket 2016-2017
Lakeuksilla käynnissä kilpavarustelu. Toivainen ihastui Kingiin Katajan käydessä vierasilla?
Lakeuksilla käynnissä kilpavarustelu. Toivainen ihastui Kingiin Katajan käydessä vierasilla?
King istui penkillä siviileissä sen pelin. ;D ;D ;Dclikc sanoi:Lakeuksilla käynnissä kilpavarustelu. Toivainen ihastui Kingiin Katajan käydessä vierasilla?
clikc sanoi:Lakeuksilla käynnissä kilpavarustelu. Toivainen ihastui Kingiin Katajan käydessä vierasilla?
Klippien ja statsien perusteella olen jopa melko varma, että Unruh on selkeästi Warea parempi rekry Kauhajoelle. Vaikka college-tausta on Warea huomattavasti vaatimattommasta koulusta.Oldraccoon sanoi:Väistämätön päätös syksyn pelien valossa. Silti vähän harmittaa Waren puolesta :'(
Toivon Warelle omastakin puolesta hyvää jatkoa, kehitystä ja menestystä. Kaveri nyt vain ei ollut vielä ihan valmis liigan vaatimuksiin. Fysiikkaa ja räjähtävyyttä oli jo kosolti.
Olenkin itse asiassa lähes varma siitä, että tästä kaverista kuullaan vielä paljon hyvää. Kuten on kuultu vaikkapa Watsonista ja Hannahista, jotka olivat vain hieman pidemmällä ammattipelaajaksi kasvamisessaan Karhussa pelatessaan. Hannah taisi itse asiassa ottaa selkeän kehitysharpan juurikin Kauhajoella ollessaan.
Täysin samaa mieltä. Joskus aikoja sitten muistan täältä lukeneeni kommentin Bojanin KTP ajoilta: "Bojanin kanssa ei voi voittaa". En ollut tästä samaa mieltä, enkä ollut vielä vuosi sittenkään, mutta nyt kun neljäs vuosi samaa pomputtamista ja käsien levittelyä jatkuu niin ei enää huvita katsoa. Joonas on ollut mahtava piristys Karhun peliin.Oldraccoon sanoi:Jo kauden alussa tiedetttiin, että särkymävaraa ei ole. Jontusta on kasvanut ehdoton viisikon pelaaja, jonka poissaolo varmasti näkyy kaikessa. Pahin skenaario Uki-peliin on, että Sarce palaa pyörittämään superhitaita puolen minuutin hyökkäyksiä, joista puolet päättää itse tämän syksyisillä prosenteillaan.
On pelin ulkopuolinen, mutta silti oma veikkaus on että noinkohan vain tulee enää takaisin? Holseyn tekeminen on hyökkäyspäässä sen verran vahvaa että vaikea on tilalle nopealla aikataululla ketään löytää.Oldraccoon sanoi:Holseyn poissaololle on varmaan joku hyvä pelin ulkopuolinen syy? Yhtään pakotettua pelaajavaihtoa ei toivoisi, eikä Holsey olisi edes enää ensimmäisenä minun treidauslistallani.
Itse menin viime kauden hyvin pitkälti vastaavilla fiiliksillä ja siinä kävi sitten niinkuin kävi. Peli ei koskaan ehtinyt valmiiksi asti. Nyt on paljon vähemmän luottavainen olo kuin vuosi sitten. Kyllä tällä pelillä pleijareihin päässee, mutta kotietuun en jaksa vieläkään uskoa. Tietäen vieraspelaamisen ongelmat, tullee lyhyt kausi. Toivottavasti olen taas täysin väärässäOldraccoon sanoi:Muutoin, itse asiassa, mulla ei ole ihan Anssiin verrattavan häjyt fiilikset. Sekavaa on, joo, mutta ajoittain kulkeekin, mikä optimistille kertoo että potentiaalia on kunhan se osattaisiin ulosmitata oikeissa paikoissa. Homma saa vielä olla kesken, kunhan välillä tulisi huippuhetkiäkin. Niitä ei vielä ehkä olla nähty. Sarcella on varaa parantaa, Unruhilla samoin, ja esim. Washington ja Vanttaja ovat vain väläytelleet niitä parempia otteita sen verran että pöljä päivä heille voi tarkoittaa joukkueelle hyvää?
50%:n voittosuhde rittää tämän vuoden runkosarjassa pitkälle, kunhan vain voitetaan oikeat pelit?
Or Anssi sanoi:Täysin samaa mieltä. Joskus aikoja sitten muistan täältä lukeneeni kommentin Bojanin KTP ajoilta: "Bojanin kanssa ei voi voittaa". En ollut tästä samaa mieltä, enkä ollut vielä vuosi sittenkään, mutta nyt kun neljäs vuosi samaa pomputtamista ja käsien levittelyä jatkuu niin ei enää huvita katsoa. Joonas on ollut mahtava piristys Karhun peliin.
Liiton säännöistä puheenollen; niissä ei ole yhtäkään rajoitusta ulkomaalaistaustaisten pelaajien osalta. Ei oikein voi olla, tai sitten saattais julkinen rahoitus loppua, kun rikottaisiin lakeja ja kansainvälisiä sopimuksia. ;DPikkuMikko sanoi:Bojan on melko hyvä pelaaja, mutta ymmärtääkseni aivan kohtuuttoman kallis lähes kaikille seuroille. Pohjanmaan seurat ovat hiukan pakkoraossa, pelaajia ei ole ja jenkkejäkin saa olla vain 4. Siinä on Sarcelle aivan erinomainen markkinarako, mistään muualta mies ei saisi noin hyvää sopimusta. Kiitos liiton hölmöjen sääntöjen.
PikkuMikko sanoi:Bojan on melko hyvä pelaaja, mutta ymmärtääkseni aivan kohtuuttoman kallis lähes kaikille seuroille. Pohjanmaan seurat ovat hiukan pakkoraossa, pelaajia ei ole ja jenkkejäkin saa olla vain 4. Siinä on Sarcelle aivan erinomainen markkinarako, mistään muualta mies ei saisi noin hyvää sopimusta. Kiitos liiton hölmöjen sääntöjen.