Koripallo.com

Kauhajoki-Fokopo keskiviikkona 25.11 klo 18.30 Yhteiskoulun salissa

Vs: Kauhajoki-Fokopo keskiviikkona 25.11 klo 18.30 Yhteiskoulun salissa

Turha P. Uuno sanoi:
Ei tuota voittosuhdetta tule ikävä, mutta sitä mahdollisuutta jota ei annettu. Pelata parhaalla mahdollisella kokoonpanolla. Kuten monet kerrat todettu, Leimun parantuminen (plus muut tervehtymiset) ja kaikkien kokeilujen jälkeen parempien jenkkien saaminen (Hudson&Gayden),olisi varmasti alkanut tuottaa tulosta.
Kauhajoen tunnaribiisinä soinee "Käymme yhdessä ain" sillä hirmuinen on sitoutumisen tarve.
Ei se Hudson sadetta tehnyt Gibsonin kanssa viime kerrallakaan , vaan ojensivat Teille paluulipun divariin.

Parhaalla mahdollisella kokoonpanolla pelaaminen tarkoittaa kirjaimellisesti - mitä ?
Pelaamista niillä , jotka käytettävissä ovat ! On sitä loukkaantumisia muillakin vrt. ToPo , tai Kouvot jotka tulivat
Kauhajoelle ja voittivat Gibsonit ,Hudsonit, Gaydenit ja kumppanit pelaten koko matsin kuudella !
En tiedä kumpi on ällistyttävämpää Kouvojen voitto , vai Karhun häviö.

A sian tuntija sanoi:
Sorry nyt vain, mutta en koe mitenkään epäonnistuneeni omassa työssäni, eikä minun tilalleni ole valittu ketään, jos nyt tuolla jostakin syystä minuun viittasit. Eikä minulla ole mitään valtaa tai edes halua päättää, kuka valmentaa. Tehtyjä päätöksiä pitää kuitenkin aina voida kommentoida ja niitä pitää pystyä niin päätöksentekijöiden kuin ulkopuolisten tarkastella kriittisesti ja kiihkottomasti. Toivottavasti pystyt siihen.
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kumpikohan meistä kiihkoilee?

Oranssipaita sanoi:
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kumpikohan meistä kiihkoilee?
Varmaan se, jolla on aivan aito huoli kauhajokisesta koripallosta.

A sian tuntija sanoi:
Varmaan se, jolla on aivan aito huoli kauhajokisesta koripallosta.
Mutta sinä luovutit(1-joukkueen osalta), minä en! Kiihkoilu vain ei auta mitään.

Oranssipaita sanoi:
Mutta sinä luovutit(1-joukkueen osalta), minä en! Kiihkoilu vain ei auta mitään.
1-14 kertoo kaiken. Lopetan kirjoittelun tähän.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.