Koripallo.com

Kausikortit 2008-2009

Vs: Kausikortit 2008-2009

JOEN SUU sanoi:
Selasin muuten taas kerran Hahmo Siemenlingon n. 30 viimeisintä viestiä.

Palataanpa taas kaikki aiheeseen ja jätetään keskustelu nimimerkkien takana olevien henkilöiden ominaisuuksista vähemmälle.

Ja jos tuntuu, että joku yksittäinen kirjoittaja ei ole omaan mieleen (kuten ärsyttävät valvojat), niin asia korjautuu kirjoittajan viestit piilottavalla toiminnolla.

Paljonko muuten Topo on myynyt kausikortteja? Joko ovat päässeet parhaat paikat loppumaan?

Lpr

jörö sanoi:
Onneksi olkoon herpertti. Voitit. Ymmärrän. Namikan puolesta puhuminen on kielletty. Poista vaan kaikki viestit, joissa lukee jörö. Taitaa Honka topikissa vielä yksi olla tallella.

Poista herpesti Lpr viestit myös (kuten olet jo tehnytkin)...mutta ihan tasapuolisuuden vuoksi anna Joen Suun avautua Namikasta ihan miten huvittaa........

Eiköhän niitä minun viestejäni ole Herpien toimesta hiukan enemmän poistettu, kuin kenenkään toisen.

Mitä taas tuohon avautumiseen tulee, niin tosiasioista ei tietysti saisi täällä kirjoittaa. Ymmärrän kyllä, että koskeehan se, kun on monta vuotta hehkuttanut kaiken olevan kunnossa ja sitten tulee erityistilintarkastukset ja Turusen potkut valmentajan, ym. tehtävistä epäselvyyksien takia. Palkat on pahasti myöhässä ja kaiken kukkuraksi Kauppalehden protestilistalla ollaan esillä huomattavalla summalla. Lisäksi useiden velkojien ( huom! useiden ) kanssa yritetään neuvotella jonkinlaista maksuohjelmaa. Eli selkokielellä sanottuna koko homma on vähintäänkin retuperällä ja karannut jo aikaisemmin käsistä.

Tietenkin olisi hienoa, ettei koris kuolisi lappeenrannasta, mutta kyllä nämä asiat on lehdistö ja Namika itsekin tuonut julki, joten voihan niistä täälläkin keskustella?

Lpr sanoi:
Poista herpesti Lpr viestit myös (kuten olet jo tehnytkin)...mutta ihan tasapuolisuuden vuoksi anna Joen Suun avautua Namikasta ihan miten huvittaa........

Provosoiva kirjoittaminen ei ole kiellettyä, mutta henkilökohtaisuuksiin meneminen on tarpeetonta.

Eli jos JOEN SUUn kommentit LrNMKYstä tai ToPosta ärsyttävät, niin kirjoittakaa takaisin samalla tyylillä, mutta älkää viekö keskustelua henkilökohtaisuuksiin.

Voihan sitä kaiken tietysti laittaa minun katkeruuden piikkiinkin. Kyllä se minulle käy, jos se tuntuu jotenkin helpottavan.

Minun katkeruudellani tai muulla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä tai yhteistä nimittäjää Lappeenrannan Nuorten Miesten Kristillisen Yhdistyksen kanssa. En ole aiheuttanut, ainakaan tietoisesti, Namikan olemassa olevia ongelmia.

Ja sanon vielä Älpeeärrälle, että lienee turhaa jatkaa kanssasi tästä asiasta jauhamista, varsinkaan, kun se ei edes oikeasti kuulukaan tähän topikkiin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.