Minusta on huvittavaa se, että aikaa käytetään koripallo.com:issa sen arvailuun, kuka minä olen. Ilmeisesti Conerly on myös naisten keskuudessa suosittu, sillä minun vihjataan jatkuvasti olevan nainen. Siltikin, yllättynyt olen siitä miten heti haukutaan Conerly, kun edes yksi (tässä tapauksessa bryant24, en minä!) päätti hieman häntä kehua. Olisi myös erittäin kiinnostavaa tietää, keitä te olette, rakkaat kanssakirjoittelijani. Eihän teistä kukaan vain ole tekemisissä Conerlyn tai joukkueen kanssa, ja jätä näitä negatiivisia asioita sanomatta kasvotusten? Ei sentään,eihän niin epäammattimaista voi missään organisaatiossa olla. En voi edellisestä pelistä sanoa mitään sillä en päässyt paikalle, en edes liveä pystynyt seuraamaan, siksi pyysinkin jonkinlaista ottelureporttia (mieluiten Kouvojen faneilta,jos heitä oli paikalla) jotta saisin tietää muutakin kuin miten huono Conerly on ja sen jälkeen arvailua siitä, kuka minä olen. Tämä on ilmeisesti Porvoon suunnalta mahdotonta. Olen sen jo huomannut,että Conerlyn syyksi laitetaan kaikki joukkueen ongelmat. Ja Teillä kaikilla on oikeus mielipiteeseenne, niinkuin on minullakin. Niinkuin tuolla joku kirjoittikin aiemmin,ilmeisesti katsomme eri pelejä,eri silmillä. Nähtävästi yleisö jakautuu kahtia kun tulee aika raportoida pelistä, ja siitä kuka tekee mitäkin oikein. Ne pelit joita itse olen nähnyt,olen huomannut ongelmia enemmän muualla, kuin joukkueen pienessä päässä. Mutta tämä on oma näkemykseni. Toivon, että jos Tarmo on kerran vaihtoja tekemässä niin tekevät niin, että alkavat pelejä voittamaan. Siltikään, en usko että takamiehen vaihto on se ratkaisu mitä Tarmo tarvitsee. Tämäkin oma mielipiteeni. On huvittavaa miten minut on otettu silmätikuksi, ja miten minua arvostellaan siitä että kehun Amerikkalaista takamiestä, joka mielestäni on erittäin taitava. Eihän täällä arvailla muidenkaan henkilöllisyyksiä, tai syitä kirjoituksiin. Kyllä minuakin huvittaa se, miten täällä tuota kehumaani pelaajaa haukutaan. En silti lähde arvailemaan kirjoittelijoita, koska se on mahdoton tehtävä. Porvoossa kannattaisi keskittyä olennaiseen ja se on tällä hetkellä se, että Tarmo häviää jatkuvasti.