Koripallo.com

Kenet olet piilottanut

Status
Viestiketju on suljettu.
Vs: Kenet olet piilottanut

Jälleen 21, hyvin saatte jemmattua.

Etkö ole koskaan hullued tullut ajatelleeksi miksi noin moni on piilottanut sinut?

choke james sanoi:
Etkö ole koskaan hullued tullut ajatelleeksi miksi noin moni on piilottanut sinut?
Ajattelen kyllä kovasti, mutta vieläkin on hämärän peitossa. Ehkä ei vaan tykätä täällä :)

Käydäänpä läpi lista nyt kun on saatu jo jonkin verran täytettä sille. Olen toki erittäin vahvasti "antaa kaikkien kukkien kukkia"-koulukunnan jäseniä, mutta kun tällainen piilotussysteemi on tarjolla niin pitäähän sitä käyttää ihan periaatteen vuoksi. Kriteerit listalle pääsemiseen ovat äärimmäisen korkeat ja käynkin ne nyt läpi kirjoittaja kirjoittajalta:

höyrypää
- Tuorein vahvistus listalla, täydentää avausviisikon. Pienikokoinen takamies, jonka vahvuus ei ole heittopeli, mutta kyvyt eivät riitä myöskään penetroimaan vastustajan puolustusta. Terrierimäinen pelaaja, joka tekee itsensä hyödylliseksi kentällä iskemällä herhiläisenä ja röyhkeästi kiinni vastustajan pelaajiin. Ei kaihda rumiakaan otteita, mutta on toki virhevaikeuksissa alusta pitäen. Ei takakentän pelipaikastaan huolimatta pelinjohtaja, koska peliäly negatiivisen puolella, ei tajua pelistä nimeltä koripallo mitään. Pelkkä tsemppari, jonka tehtävä hyökkäyspäässä on enintään tuoda pallo ylös ja mennä sen jälkeen nurkkaan seisomaan. Todennäköisesti suuri jääkiekon ystävä?

Miumau
- Yksipuolinen laituri, jonka repertuaariin kuuluu pelkästään Jortulta kopioitu väsynyt kääntöhypäri baselinen tuntumasta. Myötähäpeää divaripeleissä aiheuttava hahmo, jonka soisi ripustavan pelikengät naulaan ja suuntaavan kohti lauantain höntsyvuoroja.

wimi
- Sentteripelaaja, joka muistuttaa kaikin puolin ukrainalaista kuulantyöntäjää nimeltä Virastjuk (tai jotain). Höpöttää sekavia pelin tiimellyksessä ja pelottaa kanssapelaajat pois läheltään arvaamattomalla käytöksellään sekä pahalla hajullaan. Tyyli kuitenkin toimii, vittumaisempaa kaveria on vaikea kuvitella kainaloonsa painimaan 40 minuutiksi.

Hullued
YoungHoop
- Ei näille kavereille voi mitään korisvertauksia edes keksiä. YoungHoop on toki ihan sympaattinen nuori mies, mutta mitään sisältöä näiden sarjatulella paskaa palstalle suoltavien junnujen teksteistä ei löytäisi armollisinkaan äidinkielen opettaja. Ehdot ja ensi vuonna uudestaan paremmalla onnella!

King James sanoi:
höyrypää
Lupaa vuoroin näyttää persettä, vuoroin antaa persettä. Kunhan vain äiti vielä päästäisi pojan peleihin.

King James sanoi:
Hieno mies.

King James sanoi:
Tulevaisuuden lupaus. Plussaa siitä, ettei ole yhtään läppää lainannut futisforum2:sta.

Ja sitten listalla koripallo-komin täydet mulkut: Zack, Forssassahan on voittamisen kulttuuria ollut joskus 80-luvulla b-junnuissa.

Airball: minulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin viettää aikaani Kouvojen peleissä. Nimittäin seurata Katajan pelien live-seurantaa netissä.

Häbödi jr. sanoi:
Lupaa vuoroin näyttää persettä, vuoroin antaa persettä. Kunhan vain äiti vielä päästäisi pojan peleihin.

Aikaisemmin ehdottelin hassuttelumielessä tapaamista Pyynikintorilla, mutta näiden perseenmyyntipuheiden jälkeen en uskaltaisi ehdotella edes hassuttelumielessä. Sinällään epämiellyttävää, että kaveri viihtyy samassa rakennuksessa katsomassa koripalloa miltei viikottain, joten jatkossa pitää vilkuilla olkapään yli. Itse olen kuitenkin ihan normaali kaveri "siviilissä", mutta höyrypäästä en suurena ihmisasiantuntijana voi mennä takuuseen tuolla kirjoitteluhistorialla. Toivotaan, että kyseessä on jonkun punakaartilaisen hassuttelunikki tai jotain...

wimistä ei sinällään pahaa sanottavaa, siitä tekstitulvasta vaan ei saa mitään selvää, alkaa särkemään päätä lukea sitä ja vituttamaan. Parempi siis piilottaa.

Joo olen kiitos .
Mut jos pyrintö hävii .Ei ole syytä piilottaa minua .

Minulla ei ole mitään syytä piilottaa ketään .Sanakirja on jo kahdella ;D

piilotin King Jamesin, lapsellista kiljumista threadista toiseen!

vinkumassa aina ja selittelemässä jos Pyrintö tai Miami häviää ;D

Ei kertakaikkisesti jaksa päivää pilata näillä tyhmillä hänen kirjoituksillaan :)

Periaatessa King James voi olla ihan hyvä tyyppi .Mutta kuva valinta kertoo että haluu ärsyttää .
Jos väänteliäjä olis sais sympatian .
Siitä huolimatta lapselista piilottaa . Kummiskin luetaa piilotetun jutut :D

Tai en ole kyseisen kaverin juttuja muuten lukenut .Ei ainakaan kovin useasti ole ollut Korihaiden jutuissa .Tai JOEN .

SC

taitaapi olla vain yksi piilossa ja se on gibsonin boobie... ei ole omaperäistä kirjoitusta saatu since... ever

Titty Gibson

SC sanoi:
taitaapi olla vain yksi piilossa ja se on gibsonin boobie... ei ole omaperäistä kirjoitusta saatu since... ever

Co-sign. Ihan pelle king zeimssin reijännuolija.

Ei ole enää kukaan piilotettuna, Hulluedikin vapautettiin...

Koris... sanoi:
Ei ole enää kukaan piilotettuna, Hulluedikin vapautettiin...
Mites se nyt sillee? :D

Mantzun perhana piilotti minut. Pitäisiköhän piilottaa se myös? Eipähän tarvitsisi sen luki-ja kirjoitushäiriöisen kyhäelmiä yrittää suomentaa....

No enhän sentään ole niin ilkeä. Herrasmies kun olen.

No niin nyt alkaa omatki piilottaa .On iso kyynel 0991 :D

Elä ota niin raskaasti. Lukkee ne kuitenkin, vaikka piilottavat. Aivan varmasti. Ja se narsisti 1990 kuule luulee olevansa Euroopan omistaja, vaikka me ei olla sitä sille myytykään. Ja se on vaan kade, kun me ollaan kamraatteja.

Joku e.kettunen on piilottanut minut . Kaverista en ole ikään kuulutkaan .
;D ;D

Status
Viestiketju on suljettu.