kapultti sanoi:Tulihan toi herrasmiessopimuskin sitten rikottua ;D
+1Nessi sanoi:Herrasmiessopimus on pelkkä myytti, josta yleisesti puhutaan. Todellisuudessa diavrijoukkueet eivät päässeet tästä asiasta mihinkään yksimielisyyteen kevään kokouksessaan Tampereella. Ei edes herrasmiestasolla.
Jos kuorma-autonkuljettaja Reimo Pähn sattuu olemaan virolainen tai logistiikkatyöntekijä Rudolf Mua kamerunilainen niin ei se tee heistä "ulkomaalaisvahvistuksia", joita tämä myyttinen herrasmiessopimus mielestäni edes koskee. He harrastavat koripalloa Suomessa siinä kuin kuka tahansa meistä. Tosin ns. kilpatasolla, johon kai divari B myös luokitellaan.
Minun mielestäni "herrasmiessopimus" koskee ulkomaalaisia pelaajia, jotka lennätetään Suomeen ainoastaan sitä varten, ette he harjoittelevat ja pelaavat koripalloa Suomessa. Ja tämä harjoittelu ja pelaaminen saattaa tapahtua useamman kerran päivässä: aamutreenit, iltatreenit, palaverit siinä välissä ja pelipäivinä pelit. Tällöin puhutaan siis ammattilaisista.
Se on sitten ihan toinen asia, mihin Keravalle tyypillinen pelaajapolitiikka lopulta johtaa. Tuleeko sitä nuorennusleikkausta koskaan, kun nojataan aina enempi kokemukseen kuin nuoruuden intoon? Järin kauaskatseista se ei ole ainakaan, mutta ei liity tähän ulkomaalaiskiintiöön millään tavalla.
Nessi sanoi:He harrastavat koripalloa Suomessa siinä kuin kuka tahansa meistä. Tosin ns. kilpatasolla, johon kai divari B myös luokitellaan.
Nessi sanoi:Herrasmiessopimus on pelkkä myytti, josta yleisesti puhutaan. Todellisuudessa diavrijoukkueet eivät päässeet tästä asiasta mihinkään yksimielisyyteen kevään kokouksessaan Tampereella. Ei edes herrasmiestasolla.
Jos kuorma-autonkuljettaja Reimo Pähn sattuu olemaan virolainen tai logistiikkatyöntekijä Rudolf Mua kamerunilainen niin ei se tee heistä "ulkomaalaisvahvistuksia", joita tämä myyttinen herrasmiessopimus mielestäni edes koskee. He harrastavat koripalloa Suomessa siinä kuin kuka tahansa meistä. Tosin ns. kilpatasolla, johon kai divari B myös luokitellaan.
Minun mielestäni "herrasmiessopimus" koskee ulkomaalaisia pelaajia, jotka lennätetään Suomeen ainoastaan sitä varten, ette he harjoittelevat ja pelaavat koripalloa Suomessa. Ja tämä harjoittelu ja pelaaminen saattaa tapahtua useamman kerran päivässä: aamutreenit, iltatreenit, palaverit siinä välissä ja pelipäivinä pelit. Tällöin puhutaan siis ammattilaisista.
Se on sitten ihan toinen asia, mihin Keravalle tyypillinen pelaajapolitiikka lopulta johtaa. Tuleeko sitä nuorennusleikkausta koskaan, kun nojataan aina enempi kokemukseen kuin nuoruuden intoon? Järin kauaskatseista se ei ole ainakaan, mutta ei liity tähän ulkomaalaiskiintiöasiaan millään tavalla. Varsinkaan kun joukkueen ulkomaalaiset eivät ole sieltä nuorimmasta päästä..
Sorsa sanoi:Erikoista on kuiteknin, että Keravan joukkueen harrastelu tai ammatimaisuus riippuu täysin siitä, millä sarjatasolla pelataan.
Minä ja muut M2D-entusiastit muistavat varsin hyvin kuulleensa Kehä III sisäisten joukkueiden toiminnan amatöörimäisyydestä silloin kun Kollit vielä väänsivät eteläistä kakkosdivaria. Nyt, kun ammattilaisuus/ toiminnan ammattimaisuus ei puolla omaa päämäärää, niin ollaankin harrastelijoita. Onkohan siellä Killan koulussa enää vaihtopenkitkään suorassa?!?1
tunnustelija sanoi:Onko tietoa näkyykö tulevan sunnuntain kärkikamppailu Keravan ja Karkkilan välillä Netti-TV:stä? Olisi todella hienoa jos Kerava järjestää tämän mahdollisuuden!