Vs: Klassikko: Honka VS Kataja ke 21.2. klo 18.30 Tapiolan Urheiluhalli
Sori vaan jörö, että käytin tuota lausetta ilman lupaasi. Toivottavasti et laskuta jälkikäteen köyhältä liikaa?
Kuumana täällä tuntuu nyt Randy käyvän. Pakko vastata hieman kirjoittamistani.
1. Kaveri oli todellakin katsomassa ottelua ja soitteli, että alkupelissä tuomarit, sanotaanko nyt vaikka näin, eivät olleet ihan tasapuolisia. Se oli hänen mielipiteensä, kuten kirjoitin. Itsehän näin vain liveseurannasta, että Kataja joutui virhevaikeuksiin. Siitä ei sen enempää.
2. Jos luet tarkemmin viestini, etkä turhasta kuumentuneena, niin minä en todellakaan vähätellyt Honkaa tai etenkään Koposta. Päinvastoin pidän Koposta lahjakkaimpana nuorena pelaajana Suomessa tällä hetkellä. Pelejähän ratkaistaan milloin missäkin vaiheessa. Eilen sen ratkaisivat Koponen ja Muurinen lopussa ja siitä kaikki kunnia heille.
3. Heiskan lausuntoon " hyvä peli ja ei haitannut, vaikka hävittiinkin " lähinnä Kritiikkini oli tarkoitettu, ei suinkaan Honkaa kohtaan. Heiskahan on tuota joskus ennenkin käyttänyt. Et ilmeisesti ymmärtänyt sitä, josta pahoitteluni.
4. Minä en ole koskaan kirjoittanut tänne mitään hampaat irvessä ja tuskinpa tulen tulevaisuudessakaan niin tekemään. Sontaahan, joksi kirjoituksiani maitset, voi tietenkin kaikki olla. Sen toki myönnän.
5. Minä en ole mikään oikea fani sanan merkityksessä, vaan 52-vuotias miehenroikale, joka seuraa koripalloa ja muitakin urheilulajeja. Tänne kpcomiin olen tosin jonkin verran myös kirjoitellut. Ymmärrän kyllä, ettei kirjoitukseni kaikkia miellytä, mutta edellyttääkö se mielestäsi alkaa epäilemään jotain vikaa päässäni, saatika arvostelemaan minua jonkinlaisena irvikuvana? Tosin vuosien saatossa olen saanut kuulla mitä ihmeellisimpia " arvosteluja " henkilökohtaisesta minästäni. Tuo " irvikuva " taitaa olla sieltä miedoimmasta päästä.
6. Tuo " Parempi joukkue hävisi " tuli jo varmasti selväksi. Se oli lähinnä pilaa ja huonoa tietenkin. Senkin myönnan.
7. Mutta ei minulla silti ole mitään sinua vastaan, enkä ala etsiä kirjoituksiasi, joiden oletan tietysti olevan kpcomin parhaasta päästä. Enkä kyllä halua mennä sellaiseenkaan, että alkaisin epäilla päässäsi liikkuvia osia tai jotain. Tapoihini ei muutenkaan kuulu henkilökohtaisuuksiin meneminen tänne kirjoittavien kanssa. Toki eri mieltä saa ja pitääkin olla, mutta toisten kirjoittajien " pään " arvioiminen ei liene oikein tänne sopivaa.
8. Minä en todellakaan ole ylimielinen, vaan ihan realisti. Kirjoituksiini tosin pistän välillä provoakin, jonka varmasti kaikki täällä kävijät tietävätkin. Sehän saa aina keskustelua aikaan.
9. Koripallo ei todellakaan ole maailman vakavin asia munulle, vaikka joku saattaa niin luullakin. Ja enemmänkin tänne kirjoittelu on tullut harrastukseksi, kun itse ei enää kykene juurikaan urheilemaan.
10. Pahoitteluni sinullekin Randy, jos kuumenit kirjoituksestani! Minä olen jopa yksi harvoista oikealla nimelläni täällä, jonka kyllä löydät.
11. Tonnikeijulle minulta ei liikene mitään sanottavaa.