viileys sanoi:Jonkinlainen (kyseenalainen) huhu liikkuu Dallasissa että Koponen olisi kuin olisikin lähdössä Mavsien leirillä käymässä. En tiedä mitä tämä käytännössä tarkoittaa, ja pitääkö paikkansa.
viileys sanoi:Jonkinlainen (kyseenalainen) huhu liikkuu Dallasissa että Koponen olisi kuin olisikin lähdössä Mavsien leirillä käymässä. En tiedä mitä tämä käytännössä tarkoittaa, ja pitääkö paikkansa.
David Pick @IAmDPick 3 min3 minuuttia sitten
Source: Alexey Shved singing a three-season deal with Russian club Khimki Moscow. NBA outs included.
Martti Mielikäinen sanoi:Kannattaa muistaa että Koposen hehkutus on 98% suomalaisten näppäimistöjen kautta tullutta tavaraa. Eli jos jostain löydät tarinaa Petterin hehkuttamisesta niin kannattaa varmistaa mikä tai pikemminkin kuka on lähteenä.
Kaikki merkit tosiaan viittaa siihen.Vieras sanoi:Koposelle alkoi lähtölaskenta ;D
Turnover sanoi:Onkohan huomiseen (7.10.2015) Bisons-Khimki otteluun jostain ennakkoon lippuja saatavilla?
Vai pitääkö ...kele jonottaa Energia Areenan lippuluukulla.
Tarkoitat varmaankin äitiä...JOEN SUU sanoi:Nelosen paketti taitaa olla öpaut 40-50 kuussa. En ole ihan varma, kun eukko maksaa aina sen. Minun tililtä.....
Pyydän syvästi anteeksi mautonta kommenttiani. Ei löydy mopokorttia, mopot on liian hintavia... Ajelen mieluummin polkupyörällä.JOEN SUU sanoi:Mauton kommentti DeMaCo.
Äiti ei enää maksa yhtään laskua, kun kuoli kasikymppisenä viisi vuotta sitten. Ukko jo -98.
Ja kyllä mulla ihan oikea vaimo on eli eukko. On neljä lasta ja kaksi lastenlastakin. Mites itse? Saitko mopokortin ensiyrittämällä...?