Koripallo.com

Korihait 2006-2007

Voisiko joku ystavallinen henkilo laittaa Korihaiden tulevan kauden otteluohjelman tanne (ei excel-tiedostoa)? Itsellani tamanhetkisella koneella ei excel-tiedostot avaudu, eika mahdollisuutta ole paasta toiselle koneelle juuri nyt. Olen etsinyt joka paikan lapi, mutta muuta kuin excel-tiedostoa ei loydy.

Thanks in advance.

Kotiottelut:

ti 19.9. Korihait - KTP 18.30   (Suomen Cup -neljännesvälierä)
ke 4.10. Korihait - Pyrintö 18.30
la 7.10. Korihait - ToPo 17.00
ke 11.10. Korihait - Kouvot 18.30
ke 18.10. Korihait - LrNMKY 18.30
la 21.10. Korihait - Kataja 17.00
ke 25.10. Korihait - Honka 18.30
ke 1.11. Korihait - Namika Lahti 18.30
la 4.11. Korihait - PuHu 17.00
ke 8.11. Korihait - Tarmo 18.30
la 25.11. Korihait - Componenta 17.00
la 9.12. Korihait - KTP 17.00
la 6.1. Korihait - Pyrintö 17.00
la 13.1. Korihait - Kouvot 17.00
la 20.1. Korihait - LrNMKY 17.00
ke 24.1. Korihait - Kataja 18.30
la 27.1. Korihait - Honka 17.00
ke 7.2. Korihait - Namika Lahti 18.30
ke 14.2. Korihait - Tarmo 18.30
ke 21.2. Korihait - ToPo 18.30
ke 28.2. Korihait - Componenta 18.30
la 17.3. Korihait - KTP 17.00
la 24.3. Korihait - PuHu 17.00

Vierasottelut:

la 30.9. Tarmo - Korihait 17.00
la 14.10. Componenta - Korihait 17.00
ke 15.11. Pyrintö - Korihait 18.30
pe 17.11. ToPo - Korihait 18.30
ke 22.11. Kouvot - Korihait 18.30
ke 29.11. LrNMKY - Korihait 18.30
la 2.12. Kataja - Korihait 15.00
ke 6.12. Honka - Korihait 15.00
ke 13.12. Namika Lahti - Korihait 18.30
pe 15.12. KTP - Korihait 18.30
ke 20.12. PuHu - Korihait 18.30
ke 3.1. Tarmo - Korihait 18.30
ke 10.1. ToPo - Korihait 18.30
ke 17.1. Componenta - Korihait 18.30
ke 31.1. KTP - Korihait 18.30
la 10.2. PuHu - Korihait 17.00
la 17.2. Pyrintö - Korihait 17.00
la 24.2. Kouvot - Korihait 17.00
ke 7.3. LrNMKY - Korihait 18.30
la 10.3. Kataja - Korihait 17.00
ke 14.3. Honka - Korihait 18.30
ke 21.3. Namika Lahti - Korihait 18.30

Merci beaucoup, Joopa joo. Tuli tarpeeseen.

Zlatan pitänyt kuulemma sikatreenejä. Kaikkien pitäis nostaa sama määrä penkiltä ja muutenkin. Onkos jenkeistä kuulunut mitään uutta?

Tietaako joku, minkatyyppinen harjoitusohjelma joukkueella talla hetkella on? Kaksi kertaa paivassa, mutta kuinka paljon lajiharjoittelua, kuinka paljon punttista jne.
Présicia on kahuttu hyvaksi ihmistenkasittelijaksi ja mita muuta, kuinka mahtaa kemiat kohdata ja kommunikointi pelaajien + muun seuran johdon kanssa sujua?

Minä olen kuuluut vähän sellaista, että Zlatan on aika pikku tarkka, mutta muute en sitten kaverista tiedä ;D Milloinkohan jenkkeistä kuuluu jotain. Toivottavasti korihait on yrittäneet ottaa jonkun pelaajan joka on ennestään tuttu sarjassa. Koska aina kun otetaan sellainen jenkki josta ei ole kuultu koskaan niin melkein joka kerta se on ollu ihan paska! Toivottavasti Tomppa ymmärtää ettei hänestä vaan ole hankkimaan jenkkejä, jotka ei ole ennestään tuttuja! Nämä ovat tietenkin minun mielipiteeni ja totta kai toivoisin, että tulisi joku uusi pelaaja, mutta kun siinä on aina epäonnistuttu. Minunkin mielestä olisi kiva nähdä Robert Owens korihaiden paidassa. Gaithings kyllä mielummin, mutta niinhän on puhuttu ettei mahdollisuuksia ole. Mutta ainahan kannattaa yrittää ja on niitäkin muita jenkkejä jotka on pelannut ennen suomessa. Toivottavasti kerrankin korihait onnistuisi jenkki valinnoissa ekalla kertaa!

C.Webber

Hippi sanoi:
Minä olen kuuluut vähän sellaista, että Zlatan on aika pikku tarkka, mutta muute en sitten kaverista tiedä ;D Milloinkohan jenkkeistä kuuluu jotain. Toivottavasti korihait on yrittäneet ottaa jonkun pelaajan joka on ennestään tuttu sarjassa. Koska aina kun otetaan sellainen jenkki josta ei ole kuultu koskaan niin melkein joka kerta se on ollu ihan paska! Toivottavasti Tomppa ymmärtää ettei hänestä vaan ole hankkimaan jenkkejä, jotka ei ole ennestään tuttuja! Nämä ovat tietenkin minun mielipiteeni ja totta kai toivoisin, että tulisi joku uusi pelaaja, mutta kun siinä on aina epäonnistuttu. Minunkin mielestä olisi kiva nähdä Robert Owens korihaiden paidassa. Gaithings kyllä mielummin, mutta niinhän on puhuttu ettei mahdollisuuksia ole. Mutta ainahan kannattaa yrittää ja on niitäkin muita jenkkejä jotka on pelannut ennen suomessa. Toivottavasti kerrankin korihait onnistuisi jenkki valinnoissa ekalla kertaa!
Niin hän siinä kävi, että Tomppa jonkun ei tunnetun pelaajan hankki. Toivottavasti ei käy niin kuin hippi veikkaili, mutta en sitäkään yhtään ihmettele vaikka niin kävisi :D No sen näkee sitten! Tässä linkki http://www.uusikaupunki.fi/%7Ekorihait/uuti.php?id=118&Tyyppi=E&sid=hOwtVoR2Vi
Hyvä tehot on kaverilla ollut pari vuotta sitten, mutta jos katsoo viime kauden tilastoja niin voi olla, että lähtee seuraavassa maitojunassa niin kuin ennenkin ;D

C.Webber sanoi:
Niin hän siinä kävi, että Tomppa jonkun ei tunnetun pelaajan hankki. Toivottavasti ei käy niin kuin hippi veikkaili, mutta en sitäkään yhtään ihmettele vaikka niin kävisi  :D No sen näkee sitten! Tässä linkki http://www.uusikaupunki.fi/%7Ekorihait/uuti.php?id=118&Tyyppi=E&sid=hOwtVoR2Vi
Hyvä tehot on kaverilla ollut pari vuotta sitten, mutta jos katsoo viime kauden tilastoja niin voi olla, että lähtee seuraavassa maitojunassa niin kuin ennenkin ;D

Veikkaukseni on, että pysyy Ugissa koko kauden, hyvä pelaaja.

C.Webber

Löysin linkkin mistä löytää miehen kaikki tehot pelikausilta ja minun mielestä ei ne niin erikoiset olleet.
http://www.bs-energy-basketball.de/team/team/perkins.php
Ainoastaan kausi 2004-2005 vakuutta minut. Tomppa on kirjoittanut, että pelasi portugalin pääsarjassa, vaikka tuolla lukee selvästi, että hän pelasi portugalin kakkosliigaa. Mutta tomppallahan on yleensä tapana olla vähän kirjoittaa mitä sattuu ;D

Siitä kyllä olen samaa mieltä, että sinne voi tulla aina pari senttiä pituutta lisää tai jtn muuta. Koskaan ne ei kerro koko totuutta ;D Tämä näyttäisi minun mielestä ihan ok jenkiltä, mutta vähän kuitenkin arveluttaa. Veikkaukseni on kuitenkin, että ei pysy koko kautta. Mutta toivotaan parasta pelätään tomppa ilmiötä ;D ;D

C.Webber sanoi:
Löysin linkkin mistä löytää miehen kaikki tehot pelikausilta ja minun mielestä ei ne niin erikoiset olleet.
http://www.bs-energy-basketball.de/team/team/perkins.php
Ainoastaan kausi 2004-2005 vakuutta minut. Tomppa on kirjoittanut, että pelasi portugalin pääsarjassa, vaikka tuolla lukee selvästi, että hän pelasi portugalin kakkosliigaa. Mutta tomppallahan on yleensä tapana olla vähän kirjoittaa mitä sattuu ;D

Ei tuomita ihan vielä. Mielenkiintoinen pelaaja. Saksan ykkös bundesliiga on kuitenkin aika kova sarja ja kakkos bundesliigassa esim Jordan Harris teki jotain 18/7 ja Jonathan Jones 23/12 samalla kaudella kuin Perkins 25/7 ja kyseiset herrat onnistuivat kuitenkin vähintään kinkohtalaisesti Suomessa viime kaudella. Tarmon Chtis Hester teki muuten viime vuonna ~19ppg Braunschweigin 2. Bundesliigajoukkueessa, joten ainakin vuotta aiemmin Perkins on ollut em. kolmikosta se kovin ainakin tilastojen valossa :D

Eiköhän Tomppa ole kysellyt Kamiselta ja Dettmanilta tietoja miehestä, joka pelasi heidän valmennuksessaan kauden. Suunnilleen samoilla tilastoilla Braunsweigista tuli viime kaudella Pyrintöön Duany, jonka tilastot Suomessa oli sitten 12 / 6. Toivotaan Perkinsin saavan komeammat luvut kasaan.

PikkuMikko sanoi:
Eiköhän Tomppa ole kysellyt Kamiselta ja Dettmanilta tietoja miehestä, joka pelasi heidän valmennuksessaan kauden. Suunnilleen samoilla tilastoilla Braunsweigista tuli viime kaudella Pyrintöön Duany, jonka tilastot Suomessa oli sitten 12 / 6. Toivotaan Perkinsin saavan komeammat luvut kasaan.

Duany oli kuitenkin kärsinyt loukkaantumisista jo Saksassa, joten nuo tehot johtuivat lähinnä puolikuntoisuudesta kuin taidottomuudesta.

koripallo-A

toivottavasti nyt ei jouduta vaihtamaan ulkomaalaisia joka viikko. Ei joka viikko jaksa lukea lehdestä uusia pelaajia jne.
Zlatan pitää todella kovia treenejä mitä olen itte katellu niitä. Tuntuu että on todella hyvä valmentaja vaikka teenit ovatkin
Todella kovia. ! :)

Tätä sopimusta olen itse salaisesti toivonut. Minut ainakin Johnsson säväytti viimekaudella mörssäri olemuksellaan, piti ainakin uudessakaupungissa Lalugbaa pilkkanaan! Ja muistaakseni pystyy ratkaisemaan myöskin kaarentakaa. Voimalla veteli viime vuonna slamejä alaspäin, ja noukki hyvin levyrit joita Gathings ei saanut!

Timi sanoi:
Tätä sopimusta olen itse salaisesti toivonut. Minut ainakin Johnsson säväytti viimekaudella mörssäri olemuksellaan, piti ainakin uudessakaupungissa Lalugbaa pilkkanaan! Ja muistaakseni pystyy ratkaisemaan myöskin kaarentakaa. Voimalla veteli viime vuonna slamejä alaspäin, ja noukki hyvin levyrit joita Gathings ei saanut!

Minulla jäi miehestä hieman ristiriitainen kuva. Joensuussa oli ensimmäisessä pelissä tuuliajolla Jonesia ja Kordyakaa vastaan. Toisessa taas pärjäsi paremmin. Tuskin miestä "pistehaiksi" nro 1. on hankittu. Ykkösjutut ovat varmasti levypallot ja blokit.

Mites muuten Kauha on kuntoutunut viime kauden vammoista?

Kenyan

Johnson oli mielestäni Lalugban jälkeen paras sentteri viime kaudella ja on todellinen joukkuepelaaja, loistava pelisilmä centteriksi.

Kenyan

Timi sanoi:

1/15 kolkit viime kaudella, että ei se nyt mikään heitäjä ole vaan MÖRSSÄRI jota Korihait kaipaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.