Shyfted One sanoi:Voisi tuo Westerholm koittaa hankkia välillä hyviä suomalaisia pelaajia, mutta mielessä aina vaan ulkomaalaiset.
Eli suomeksi sanottuna joukkueita on liigassa liikaa. Ja samoin varmaan ykkösessä.PikkuMikko sanoi:Suomlaisten hankkiminen suomalaisista seuroista on nollasummapeliä. Kun Hait hankki Pyrbasta Lehdon, Pyrban piti hankkia tilalle jenkkipointti. Harvalla joukkueella on varaa joihinkin Matiseen tai Noopilaan tai muuhun paluumuuttajaan. En tiedä kuinka paljon se suomalaista korista kehittää että suomalaiset vaihtaa seuraa Suomen sisällä. Kun yksi joukkue saa hyvän pelaajan, toinen menettää vastaavan.
Sitä paitsi Westerholm on hankkinut ainakin kaksi kohtuullisen hyvää suomalaista viime kausina, Kuisma ja Lehto on ihan hyviä hankintoja. Ja hankittiinhan se Kauhakin sinne, hyvä hankinta sekin. Turha höpistää että pitäisi hankkia kovia suomalaisia kun niitä vaan ei ole tarjolla joka joukkueeseen.
Pastori Pete sanoi:Eli suomeksi sanottuna joukkueita on liigassa liikaa. Ja samoin varmaan ykkösessä.
jaakko1 sanoi:Kuten ikävä kyllä suurimmalla osalla muidenkin joukkueiden valmentajista. Ahneella on ikävä loppu, eikös se niin mene?
Marsu sanoi:Toivottavasti olis kova peluri... On meinaan vähän heikkoo vetää kausi läpi yhdel sentteril!
DeSagana sanoi:Bojan oli ihan helvetin hyvä. Tais tulla Lehdosta kakkosvaihtoehto pelintekijän paikalle.
Santuldinho sanoi:Ihan kohtuulliselta vaikutti ainakin minun mielestäni kun katselemassa olin. Ja "tarina" mitä kautta hän kuulemma tänne on joutunut on kyllä aika koominen. Eräs 17v tyttö oli kesän Ranskassa ja oli ruvennut surustelemaan tämän jenkin kanssa ja nyt tämä jenkki on sitten tullut tänne näytille ;D
Niin ja jos tuo kyseinen tyttö tämän näkee niin olen pahoillani jos olisit halunnut pitää tiedon omanasi.
Korihaiden kannalta ehkä parempi näin, sillä pelipäällä ollessaan Lehto on pieneksi pelaajaksi aivan hel...in kova scoraaja.DeSagana sanoi:Bojan oli ihan helvetin hyvä. Tais tulla Lehdosta kakkosvaihtoehto pelintekijän paikalle.
uksna sanoi:Meneek Bojan pelaamaan korihaiden A-poikiin?
tämmöst juttuu olen ainaki kuullu .