Mr.(?) Moilanen hyvä,
minä kyllä satun olemaan aikalailla samaa mieltä kanssasi Jyri Lehtosesta. Hyvä pelaaja, hieno ura pelaajana ja on suuri vahinko, että se päättyi jo. Se, että ihmisellä on lempinimiä, ei tee ainakaan minun silmissäni hänestä huonoa koripalloilijaa saati ihmistä. Oisit varmasti ymmärtänyt mielipiteeni, jos olisit viitsinyt lukea viestini loppuun.
Minunkin puolesta voidaan *piip* eli mennä oluelle.
minä kyllä satun olemaan aikalailla samaa mieltä kanssasi Jyri Lehtosesta. Hyvä pelaaja, hieno ura pelaajana ja on suuri vahinko, että se päättyi jo. Se, että ihmisellä on lempinimiä, ei tee ainakaan minun silmissäni hänestä huonoa koripalloilijaa saati ihmistä. Oisit varmasti ymmärtänyt mielipiteeni, jos olisit viitsinyt lukea viestini loppuun.
Minunkin puolesta voidaan *piip* eli mennä oluelle.
Moilanen sanoi:juusolle
jyri lehtonen on kiistatta yksi kaikkien aikojen suomalaisista koripalloilijoista.jo yksin uransa pituuden ja sen kansainvälisyyden vuoksi.lisäksi mies on edustanut kunniakkaasti myös suomen koripallomaajoukkuetta.jyri on esimerkillinen pelaaja nuoremmille, hänen pallonhallinnastaan,pelisilmästään ja pelitilanteiden luvustaan moni voi ottaa oppia eikä silti yllä lähelleekkään.hänen uransa tasoa ei laske sattunut loukkaantuminen,jyri pelaisi vielä jos pystyisi vaan.valmentajana hän on vielä kokematon mutta tottakai tilaisuus on annettava.jos tähänastinen elämä on ollut koripalloilijana olemista on luonnollinen askel siirtyä valmennukseen.että lopetetaanpa kaikki v***n juusot jyrin haukkuminen ja morkkaaminen ja annetaan miehen touhuta hänelle rakkaimman asian,koripallon parissa.
ja nimimerkille juuso vielä ihan henk.koht että mun puolesta voit *sensuroitu*