Koripallo.com

Korihait 2007-2008

Viestejä
364
Vs: Korihait 2007-2008

Jake Shuttlesworth sanoi:
Reaves ei pelaa enää korihaissa. Tähänki tarvittiin varmaan joku lolumbo.

Varmaa tietoa? No, onhan se mahdollista.
Kiinnostaa millä/miten meinaavat korvata. Löytyykö vielä mitään tietoa keltään?
 
Viestejä
1 179
Vs: Korihait 2007-2008

korispekka sanoi:
Korihait tuo vieä valoa Korisliigaan. Uskon että heillä on vielä hyvät mahdollisuudet nousta taistelemaan joka mitalisijoista.
Muuten kyllä mahdollista, mutta jos joukkue joskus saadaan edes suhteellisen terveeksi ja iskukykyiseksi, niin sarjasijoitus on siinä vaiheessa todennäköisesti niin huono, että tulee vaikeuksia päästä edes pudotuspeleihin. Ja jos tällainen ihme tapahtuisi, vastaan tulisi runkosarjan voittaja tai muu kova joukkue ja sitä vastaan menestysmahdollisuudet ovat aina vähän mitä ovat.

Hienoa myös, että tänään on tullut kaksi uutta nimimerkkiä mukaan keskusteluihin, jotka keskittyvät Westerholmiin. Ja annan itselleni oikeuden epäillä Jerryn kykyjä managerina tai mikä titteli ikinä onkaan, ainakin jos tämä sinne kylmiltään pistettäisiin.

Veivätkö Westerholm ja muut Korihaiden pelaajat paikkasi thai-hierontajonossa vai mistä tämä avautuminen nimimerkki "totuus"?
 

Hai

Viestejä
1 703
Vs: Korihait 2007-2008

totuus sanoi:
Ongelma ei oo pelaajissa vaan ihmisistä joukkueen takana jotka ei osaa tehdä kunnon päätöksiä ja valintoja.
Ja mitenköhän ne kunnon päätökset tehdään kun manageri viettää kaiken aikansa ei toimistossa vaan thai hieronta paikassa hakemassa palveluita ja käskee pelaajienkin mennä sinne ja kyydittääkin että varmasti osaa mennä sinne. Korihait tarvittee parempia äijiä peräsimeen jotta asiat alkais menemään alusta asti niin ku pitäis vaikka leen jerry sinne westiksen tilalle koska ainakin se osais tehdä päätöksiä kun kerran tuntee koripallon.
Just just....
Eiköhän Westis ole oikea äijä tohon hommaan. Oon 100% varma ettei Jerrystä ole managerin hommiin, nykyinen homma kakkos koutsina on varmaankin paras mahdollinen Jerrylle, ja tossa hommassa Jerrystä on todennäköisesti paljon hyötyä haille...
 
Viestejä
49
Vs: Korihait 2007-2008

Mr. Referee sanoi:
juuri näin. kaikki ketä ukissa ovat harjoitelleet ovat rikki. jossain ollaan menty metsään. myös jenkkiruletti on pyörinyt jopa ennätysvauhtia tänäkin vuonna.

korihaiden suurin ongelma taitaa olla jurg von bonsdorf aka westis


Eiköhän tämä kyseinen kaveri ole nyt suorittamassa asevelvollisuutta.
 
Viestejä
5 362
Vs: Korihait 2007-2008

Jos vaikka Reaves tulisi takaisin onko se heti pelikunnossa arastaako käsi ? Entä Sarcevic kestääkö sen jalka heti täyttä tehoja ?Minkälainen kunto on Gloverilla ? En haluasi olla nyt Jyri , tsemppiä! ;D ;D
 
Viestejä
2
Vs: Korihait 2007-2008

Veivätkö Westerholm ja muut Korihaiden pelaajat paikkasi thai-hierontajonossa vai mistä tämä avautuminen nimimerkki "totuus"?

On niin kovin hauskaa seurata ja kuulla mitä Westerholm tekee kulloinkin. Musta tämä vaan oli niin hulvaton juttu että ajattelin kertoa sen eteenpäin jos vaikka piristäisin muittenkin päivää.

En vaan ymmärrä miksei korihait yritä hankkia jotain muuta westiksen tilalle kun onhan se jo nähty vuosien ajan ettei hän ole onnistunut päätöksissä ja työssään.

Ja Reaves ei ole tulossa takasin, senhän pitäis tyhmemmänkin kaduntallaajan tajuta.
 
Viestejä
5 362
Vs: Korihait 2007-2008

totuus sanoi:
Veivätkö Westerholm ja muut Korihaiden pelaajat paikkasi thai-hierontajonossa vai mistä tämä avautuminen nimimerkki "totuus"?

On niin kovin hauskaa seurata ja kuulla mitä Westerholm tekee kulloinkin. Musta tämä vaan oli niin hulvaton juttu että ajattelin kertoa sen eteenpäin jos vaikka piristäisin muittenkin päivää.

En vaan ymmärrä miksei korihait yritä hankkia jotain muuta westiksen tilalle kun onhan se jo nähty vuosien ajan ettei hän ole onnistunut päätöksissä ja työssään.

Ja Reaves ei ole tulossa takasin, senhän pitäis tyhmemmänkin kaduntallaajan tajuta.



Hyvä että on hauskaa .Haluatko Tompan paikan? Mikä mättää sitten ?
 
Viestejä
79
Vs: Korihait 2007-2008

seinä hullu naapuri sanoi:
Eiköhän tämä kyseinen kaveri ole nyt suorittamassa asevelvollisuutta.

kuulin keskiviikkona pohitullista huhun että nimimerkin takana olis westis.

nimimerkin käyttö loppui kuin seinään tuolla junnupuolen keskustelusa kun joku tätä asiaa jo veikkas
 
Viestejä
5 362
Vs: Korihait 2007-2008

Mr. Referee sanoi:
kuulin keskiviikkona pohitullista huhun että nimimerkin takana olis westis.

nimimerkin käyttö loppui kuin seinään tuolla junnupuolen keskustelusa kun joku tätä asiaa jo veikkas
Minä luulen ettei ole hän .Teinit vähän faktoja :-X :-X

Edit: Lainaus korjattu
 

ray

Viestejä
47
Vs: Korihait 2007-2008

korispekka sanoi:
Korihait tuo vieä valoa Korisliigaan. Uskon että heillä on vielä hyvät mahdollisuudet nousta taistelemaan joka mitalisijoista. Joukkue koostuu erittäin taidokkaista pelaajista (Stokes & Sarcevic ja uutena tulokkaana Rintala.) Toivon Rintalan tuovan Uuteenkaupunkiin korinalus voimaa joka puuttuu joukkueesta täysin. Stokesin ja Shilohin kolmosten juhlinnan mytä tarvitaan mys Rintalan korinalus ja levypallo peliä.

Reavesin takaisin tuleminen on noin 20% mahdollisuus joten uskon että tuuraaja on vielä tulossa ;). Tästä se Uudenkaupungin nousu alkakoon.
Ehkä,vaan kiirus alkaa olemaan.Sijalle 8 tarvitaan loppupeleissä ehkä 20 voittoa,nyt niitä on 2 joten lopuista 35:sta pitää ottaa 18 voittoa. 8)
 

GSW

Viestejä
807
Vs: Korihait 2007-2008

karies sanoi:
Vähän voisi miettiä mitä kirjoitelee niceillä foorumeille.(GSW,Mr.Referee).

Seison kyllä edelleen täysin sinänsä ihan asiallisen kysymykseni takana.
Ja siihen ei riitä vastaukseksi heittosi siitä, että fyysinen harjoittelu on "kuulemma ihan kunnossa".

Joo, osoittamasi loukkaantumiset voivat, ja varmaan johtuvatkin aika pitkälle epäonnesta.
En ollut vammoihin sen tarkempaan perehtynyt, kunhan osui silmään mediassa että iso osa joukkueesta sökönä. Loukkaantumiset eivät varsinaisesti olekaan tärkein pointti.

Pointti on siinä, että ainakin perinteisesti ukissa on annettu tasoitusta fyysisen harjoittelun suhteen. Ja tarkoitan sillä nimenomaan lihasvoima, -kestävyys, -tasapaino ja -koordinaatioharjoittelua. Eli lajia tukevaa harjoittelua. Kyllä ukissa varmasti on juostu paljon, sitä on aina tehty. Ja pelattu koripalloa, eli lajiharjoiteltu. Sitä, mikä tilanne on nyt, en tiedä ja siksi kysynkin. Mm. Alanko sanoi loppukesästä ettei ole käynyt ollenkaan kuntosalilla koko kesän aikana.
 
Viestejä
5 362
Vs: Korihait 2007-2008

Muutama tappio ennen tätä pelii ja nyt jo osa katsojista on kadonnut ymmärrän jos ollut pikkujoulut .Mut muut mitkä ei viitsi tulla katsomaan muka tulevaan häviötä HÄVETKÄÄ! keväällä taas olette rinta pystyssä meillä on hyvä joukkue
 
Viestejä
111
Vs: Korihait 2007-2008

wimi sanoi:
Muutama tappio ennen tätä pelii ja nyt jo osa katsojista on kadonnut ymmärrän jos ollut pikkujoulut .Mut muut mitkä ei viitsi tulla katsomaan muka tulevaan häviötä HÄVETKÄÄ! keväällä taas olette rinta pystyssä meillä on hyvä joukkue

ei oo koskaan tappiot vaikuttanut mun paikallaolooni/kannustukseeni joskus jopa saanut korihaiden pelaajilta kiitosta kun jaksan aina kannustaa vaikka oltais häviämässä peliä!!!

Kaikki pohitulliin kannustamaan!!!
olen aina ollut sitämieltä ja tulen aina olemaan
 
Viestejä
5 362
Vs: Korihait 2007-2008


Kaikki pohitulliin kannustamaan!!!
olen aina ollut sitämieltä ja tulen aina olemaan
[/quote]

En minä sinua tarkoita ,sinä olet aina minua ennen hallila .Etkö voi sanoo vastaan hallilta puuttuu noin 100-300 kannusttajaa ;D ;D
 
Viestejä
111
Vs: Korihait 2007-2008

wimi sanoi:
Kaikki pohitulliin kannustamaan!!!
olen aina ollut sitämieltä ja tulen aina olemaan


En minä sinua tarkoita ,sinä olet aina minua ennen hallila .Etkö voi sanoo vastaan hallilta puuttuu noin 100-300 kannusttajaa ;D ;D
olen täysin samaa mieltä...
parkkipaikoista ei ollut pulaa vaan päinvastoin sai rauhassa valita mihin parkkeeraa enkä tullut kuin puoliviideltä
 
Viestejä
5 362
Vs: Korihait 2007-2008

Pappahai sanoi:
olen täysin samaa mieltä...
parkkipaikoista ei ollut pulaa vaan päinvastoin sai rauhassa valita mihin parkkeeraa enkä tullut kuin puoliviideltä

Mutta joku törpö oli laittanut auton mun paikalle ja istui minun penkissä missä minä olen aina istunut kuin tästä noustaan :) :) :) :) :)
 
Viestejä
283
Vs: Korihait 2007-2008

wimi sanoi:
Mutta joku törpö oli laittanut auton mun paikalle ja istui minun penkissä missä minä olen aina istunut kuin tästä noustaan :) :) :) :) :)
Nyt pitää vissiin oikeasti alkaa varomaan Ukin kaupungin vilskeessä..
 
Viestejä
5 362
Vs: Korihait 2007-2008

Ota kaveri ihan rennosti .Tule vaikka kirstaa .Tääl on ugi
 
Viestejä
319
Vs: Korihait 2007-2008

Wimin pyörän paikalle joku laittanu joponsa pyörätelineessä? oivoi, harmillista.

Nomut asiaan, lauantain pelistä raporttia:
http://www.korihait.fi/raportti.php?id=193&Ty=R&sid=F14JUWKt3P
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös