Koripallo.com

Korihait 2007-2008

Viestejä
6
Vs: Korihait 2007-2008

100 sanoi:
onko se pahimmollaan 8 kertaa 17 euroo ??? (finaalitkin pitkän kaavan mukaan)

Hey c'mon! Jättäkää väliin sitten, älkää urputtako, kun pärjätään. Mikään ei ilmeisesti kelpaa, aina jostain tarvitsee valittaa?
 
Viestejä
5 362
Vs: Korihait 2007-2008

Kwerty sanoi:
No eiköhän niitä hintoja hiukan lasketa, kun huomataan että katsomossa on vähemmän väkeä kuin liigaotteluissa.
Viime kerrallahan noihin pääsi kausikortilla ilmaseksi?


Nyt puhut omia ,vai ilmaseksi?
 
Viestejä
319
Vs: Korihait 2007-2008

wimi sanoi:
Nyt puhut omia ,vai ilmaseksi?
Kyllä ite tuli ainakin kortin kanssa käytyä Honka matseja kattomassa edelliskaudella, tapiolassa joutu sitten maksaan tietenkin.
 
Viestejä
4 452
Vs: Korihait 2007-2008

jeah sanoi:
Hey c'mon! Jättäkää väliin sitten, älkää urputtako, kun pärjätään. Mikään ei ilmeisesti kelpaa, aina jostain tarvitsee valittaa?

Nimenomaan, lopettakaa tommonen turha urputtaminen lippujen hinnoista. Tottakai niitä hintoja nostetaan kun tiedetään, että tarjolla on parempaa viihdettä ja kovempia pelejä, tämähän on ihan markkinoinnin perusteita. Niinhän paikallinen ravintoloitsijakin tekee, aina kun on joku isompi nimi esiintymässä, niin juomien hinnat kohoavat taivaisiin, kaikki niitä kuitenkin ostavat!

Joko Bojanin parta on lähtenyt ;D
 
Viestejä
148
Vs: Korihait 2007-2008

Tyler Durden sanoi:
Kyllä ite tuli ainakin kortin kanssa käytyä Honka matseja kattomassa edelliskaudella, tapiolassa joutu sitten maksaan tietenkin.

Kevään 2006 pudotuspeleissä eivät kausikortit oikeuttaneet sisäänpääsyyn. Lippujen hinnat olivat silloin pääty- ja yläkatsomoiden osalta "käytännössä" samat. Tämän vuoden pudotuspeleissä hallin kumpaankin päätyyn tulee 5-rivinen nouseva katsomo, joten ottelun seuraaminen myös päätykatsomosta sujuu mainiosti.

http://www.korihait.fi/uuti.php?id=101&Tyyppi=E&sid=y1yvpZ6P2n
 
Viestejä
6
Vs: Korihait 2007-2008

Timi sanoi:
Nimenomaan, lopettakaa tommonen turha urputtaminen lippujen hinnoista. Tottakai niitä hintoja nostetaan kun tiedetään, että tarjolla on parempaa viihdettä ja kovempia pelejä, tämähän on ihan markkinoinnin perusteita. Niinhän paikallinen ravintoloitsijakin tekee, aina kun on joku isompi nimi esiintymässä, niin juomien hinnat kohoavat taivaisiin, kaikki niitä kuitenkin ostavat!

Niin, ja jos nyt tulisi vaikka näillä rahoilla ensi kaudeksi joku hyvä jenkki ( ;D ) tai näillä rahoilla sponsoroitaisiin uusia "ajanottolaitteita" vai miksi niitä tauluja nyt kutsuisi, en heti keksi (?).
 
Viestejä
319
Vs: Korihait 2007-2008

Tais olla tuo -06 vuos sit se kun oli taskussa joku silver super kortti, mikä kattoi ne pudotuspelit.
 
Viestejä
21
Vs: Korihait 2007-2008

itse olen huomannut jotta yhdellä ja samalla lipulla pääsee katsoo kahta peliä.Järkkärihän repäisee lipusta kulman,seuraavalla kerralla näyttää lipun ehjää päätä ja avot.Sen lisäksi neljä kertaaa käynyt sillee jotta järkkä luullut lippua kausariksi jolloin ei repäisyä tuu,näinä neljänä kertana päässy samalla lipulla kahtoo kolmea peliä
 
Viestejä
319
Vs: Korihait 2007-2008

Kieltämättä vähän eri meininki kun KTP:llä on 2e periaatteella "tarvitaan kaikki kannustus" ... ja täällä sitten näin
 
Viestejä
2 811
Vs: Korihait 2007-2008

Tyler Durden sanoi:
Kieltämättä vähän eri meininki kun KTP:llä on 2e periaatteella "tarvitaan kaikki kannustus" ... ja täällä sitten näin

KTP:llä ehkä siinä mielessä eri meininki kun ottelussa ei sinällään ole panosta. Lopetetaan vaan kausi tyylillä.
 
Viestejä
364
Vs: Korihait 2007-2008

mikes sanoi:
itse olen huomannut jotta yhdellä ja samalla lipulla pääsee katsoo kahta peliä.Järkkärihän repäisee lipusta kulman,seuraavalla kerralla näyttää lipun ehjää päätä ja avot.Sen lisäksi neljä kertaaa käynyt sillee jotta järkkä luullut lippua kausariksi jolloin ei repäisyä tuu,näinä neljänä kertana päässy samalla lipulla kahtoo kolmea peliä

Pahimmissa skenarioissa juuri tämä toiminta tuo lippuun (ei välttämättä pelkästään play offs -lippuun) sen lisähinnan kun sitä harrastaa riittävän moni. TV-luvasta tuttu efekti ;)

Itse käyn lähes jokaisessa Haiden kotimatsissa enkä asu Ukissa. Polttoaine n.10-15e, lippu S-etukortilla 8e sekä pientä purtavaa väliajalla 2e. Yhteensä siis 20-25e/peli. Nyt play offseissa se tekee 7e lisää ja olen jo ajatellut tulla 30.3. kotimatsiin.

Vertailuna vaan :)

Lisätään nyt vielä, että kyllä itsekin hetken katselin hinnan kasvua, mutta jos olen koko kauden katsonut pelejä niin pitäisikö pudotuspeleissä jäättää tulematta sen hinnan takia? ;)
 
Viestejä
303
Vs: Korihait 2007-2008

23.3.2008 TV2 klo 10:30 PELIUUTISET

"Jokerit ja Pelicans puolivälierissä
Valioliigan ratkaisut lähestyvät
Uusikaupunki tähtää jo korisliigan pudotuspeleihin
Formulakauden alkutahdit
Vihjeet V75:een, vakioon ja pitkävetoon"

Lauantaina aamulla siis TV:n ääreen!
 
Viestejä
319
Vs: Korihait 2007-2008

Tuo päivämäärä on kyllä sunnuntaiksi  :)

Ja totta kai itsekkin tulen peliä katsomaan, vaikka hinta ois mitä ois, mutta tiedän vaan että joillekkin nipistelijöille se yksikin euro on liikaa. Asianhan voi nähdä monesta näkökulmasta, vaikka että "tarvitaan kaikki mahdollinen tuki hai laumalle, halli täyteen sakkia!", toisaalta eihän ne istuvat mummelit (ei millään pahalla isoäitejä kohtaan :) ) sitä tunnelmaa muuta mitenkään, vaan ne fanaattisemmat sekä nuoremmat fanit. Sanottakoon nyt vielä lisäksi, että itse kausikortin omistavana, ja silti päädyssä istuvana olen sitä mieltä että päätykatsomoiden vakiopenkit ovat paljon parempi ratkaisu kuin ne kerrostetut lankkurivit jotai mm. tv-peleihin raahataan.
Enivei, toivottavasti pohari nyt kuitenkin on piukassa kun lähdetään kouvoja tai topoa tiputtaan. :)
 
Viestejä
273
Vs: Korihait 2007-2008

Onkos tuo nyt mitenkään selvä ettei korihaille tulisi mahdollisesti myös Lrnmky vastaan? Käsittääkseni kuka tahansa kärki kolmikosta voi tulla hyvinkin vastaaan. Etukäteen näin itsestä tuntuisi, että Lrnmky olisi kylllä se kaikista pahin vastus.

Se vaihtoehto on kuitenkin mielestäni jopa hyvin mahdollinen --> Honka voittaa kotonaan Lrnmky:n lauantaina ja Topo ja Kouvot hoitavat himaan omat matsinsa korihaiden voittaessa ktp:n vieraissa. Tällöin Korihait päätyisi sarjataulukossa 6. sijalle ja Lrnmky 3. sijalle.
 

reb

Viestejä
336
Vs: Korihait 2007-2008

dunkey sanoi:
23.3.2008 TV2 klo 10:30 PELIUUTISET

"Jokerit ja Pelicans puolivälierissä
Valioliigan ratkaisut lähestyvät
Uusikaupunki tähtää jo korisliigan pudotuspeleihin
Formulakauden alkutahdit
Vihjeet V75:een, vakioon ja pitkävetoon"

Lauantaina aamulla siis TV:n ääreen!

Tyler Durden sanoi:
Tuo päivämäärä on kyllä sunnuntaiksi :)

Jep, mutta ohjelma tulee siis huomenna aamulla!

(edit: tai riippuu koska katsoo päivän vaihtuneen: siis 22.3.!)
 

Hai

Viestejä
1 703
Vs: Korihait 2007-2008

andOne sanoi:
Onkos tuo nyt mitenkään selvä ettei korihaille tulisi mahdollisesti myös Lrnmky vastaan? Käsittääkseni kuka tahansa kärki kolmikosta voi tulla hyvinkin vastaaan. Etukäteen näin itsestä tuntuisi, että Lrnmky olisi kylllä se kaikista pahin vastus.

Se vaihtoehto on kuitenkin mielestäni jopa hyvin mahdollinen --> Honka voittaa kotonaan Lrnmky:n lauantaina ja Topo ja Kouvot hoitavat himaan omat matsinsa korihaiden voittaessa ktp:n vieraissa. Tällöin Korihait päätyisi sarjataulukossa 6. sijalle ja Lrnmky 3. sijalle.
Honka ei voi tulla enää vastaan. Se on varmistunut että Honka pelaa Lahtea vastaan. Eli Kouvot tai Lpr. Toivotaan Kouvoja!!!
 
Viestejä
64
Vs: Korihait 2007-2008

Marsu sanoi:
Honka ei voi tulla enää vastaan. Se on varmistunut että Honka pelaa Lahtea vastaan. Eli Kouvot tai Lpr. Toivotaan Kouvoja!!!
Toivotaan kyllä ToPoa tosin uskon että vastaan tulee Kouvot.
 
Viestejä
843
Vs: Korihait 2007-2008

Mie kyll luulen et myö tullaa vastaa. No, ei siin mittää. Saahaaha nähä Kumpu taas Urkil.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös