Koripallo.com

Korihait 2009-2010

Vs: Korihait 2009-2010

Melko junnupitoista tuo harjoittelu toistaiseksi , kun Bojan , Kuzmics ja 2-3 jenkkiä puuttuu ?
Silti ringissä 14-pelaajaa ??? ;)

pallo66 sanoi:
Melko junnupitoista tuo harjoittelu toistaiseksi , kun Bojan , Kuzmics ja 2-3 jenkkiä puuttuu ?
Silti ringissä 14-pelaajaa ??? ;)

Eikös ole hyvä, että porukkaa on treeniringissä? Ja ymmärtääkseni siellä on Kumpulainen, Sarcevic, Jalonen, Heinonen, Saaristo joten kyllä siellä kokemustakin on. Mutta em kommentti kuvaa kp.comin tasoa: tyytyväinen ihminen (lue fani) on kehityksen jarru 8]

MC sanoi:
Eikös ole hyvä, että porukkaa on treeniringissä? Ja ymmärtääkseni siellä on Kumpulainen, Sarcevic, Jalonen, Heinonen, Saaristo joten kyllä siellä kokemustakin on. Mutta em kommentti kuvaa kp.comin tasoa: tyytyväinen ihminen (lue fani) on kehityksen jarru 8]
Mitä helvettiä se kehittää, jos joku ihmettelee täällä isoa pelaajarinkiä, vaikka osa pelaajista puuttuu? Ja sitten kirjoittelemassa jotain tilanteeseen sopimattomia sloganeita, mitä on noin vuosi sitten täältä lukenut.

Hyvä homma, että junnuja on löytynyt myös rinkiin, kun ei ole muutamaan vuoteen motivoituneita kavereita ollut. Toivottavasti joku näistä ottaisi vaikkapa ison harppauksen eteenpäin ja pelaisi kenties haipaidassa tulevaisuudessa.

http://www.korihait.fi/uutiset/276

"Runkosarjan otteluissa hallin yläkatsomo pysyy suljettuna, joten katsojat tuodaan entistä lähemmäs kenttää ja samalla kausikortin merkitys kasvaa."

Miksi vitussa? Hallin paras katsomo suljetaan, on se nyt perkele ku sieltä näkee parhaiten pelin ja se pois viedään. Ei näin!

Mitä vittua, eihän tässä ole mitään järkeä, rahallista voittoa ei ainakaan tällä ratkaisulla saa. Korkeintaan "no vittu en tule sitte ollenkaan" katsojien määrä voi lisääntyä.

No just näin , mites nyt ne 1100 maksanutta mahtuu , ilman ettei joku ole seisomapaikalla ?
Kyllä vanha yläkatsomo kuuluu olla käytössä , eihän sinne muuten viitsi enäää tulla ! :'(

tosi kurjaa jos yläkatsomo poistetaan käytöstä, parhaiten sieltä näkee pelin kokonaisuuden. miettikääpä asiaa vielä uudelleen !!!

vekku vekkuli sanoi:
tosi kurjaa jos yläkatsomo poistetaan käytöstä, parhaiten sieltä näkee pelin kokonaisuuden. miettikääpä asiaa vielä uudelleen !!!

Todellakin kannattaisi miettiä uudestaan! Yläkatsomossa istuu paljon sellaisia vanhoja partoja, jotka ovat 80-luvun lopusta asti istuneet samoilla sijoilla ja nyt se paikka viedään pois? Voipi olla, että katsojakeskiarvot tippuvat ensi kaudella.

Timi sanoi:
Todellakin kannattaisi miettiä uudestaan! Yläkatsomossa istuu paljon sellaisia vanhoja partoja, jotka ovat 80-luvun lopusta asti istuneet samoilla sijoilla ja nyt se paikka viedään pois? Voipi olla, että katsojakeskiarvot tippuvat ensi kaudella.
Joo-o. On kyllä aika perseestä koko päätös näin suoraan sanottuna. Vaikka ei vaikuta mun elämään millään lailla, kun olen vissiin kerran tai kaksi siellä ylhäällä istunut.

Jos tehdään pikainen laskutoimitus tosta uutisen lauseesta: "Kesän aikana Pohitullin perinteikäs palloiluhalli on kokenut melkoisen muutoksen. Pitkällä sivulla on 356 katsojaa vetävä uusi katsomo ja eteläpäädyssä on nouseva katsomo 336 hengelle", niin halliin mahtuu siten 692 katsojaa ottelussa. Siis mitä vittua? Nyt mä olen kyllä missannnut jotain. Parisataa henkilöä mahtuu vähemmän, mitä on katsojakeskiarvo yleensä. Tai ilmeisesti toisessa päädyssä on sitten jotain paikkoja myös, mutta silti.

Varmaan kauden avauspelissäkin on normaalia enemmän katsojia kun on odotettu kauden alkua ja osa tulee katsomaan uudistunutta poharia. Sitten ängetään ahtaasti johonkin ja pelin katsominen menee siihen, kun yrittää taistella istumatilastaan siinä 20 sentin välissä. Ei tuolla poharissa tilanne varmaan ole sama kuin turkuhallissa, missä yleisöä oli 1/3 kapasiteetista, jolloin pari yläkatsomoa suljettiin. Kai sitä sulkemista voisi harkita sitten jos muuttaman pelin jälkeen halli näyttää puolityhjältä, mutta ei tähän nyt ainakaan vielä mun mielestä mitään tavallisella järjellä käsitettävää syytä löydy, vaikka puoli työpäivää olen sitä jo miettinyt.

Itse ymmärsin, että tuo pitkän sivun katsomo tulee sinne vaihtopenkkien puolelle uutena ja myös eteläpäädyn katsomo on "uusi" (en ole varma minkälaiset päätykatsomot siellä on olleet). Lisäksi vanhalle puolelle jää se vanha katsomo sekä suljettu parvi.

Helppo se on täältä kaakosta huudella.

Blofeld sanoi:
Jos tehdään pikainen laskutoimitus tosta uutisen lauseesta: "Kesän aikana Pohitullin perinteikäs palloiluhalli on kokenut melkoisen muutoksen. Pitkällä sivulla on 356 katsojaa vetävä uusi katsomo ja eteläpäädyssä on nouseva katsomo 336 hengelle", niin halliin mahtuu siten 692 katsojaa ottelussa. Siis mitä vittua? Nyt mä olen kyllä missannnut jotain. Parisataa henkilöä mahtuu vähemmän, mitä on katsojakeskiarvo yleensä. Tai ilmeisesti toisessa päädyssä on sitten jotain paikkoja myös, mutta silti.

http://www.korihait.fi/uutiset/276

Jatkossa Pohitulliin mahtuu 1.207 katsojaa istumaan ja poikkeusjärjestelyin halliin voidaan ottaa 1.607 (1.007 istumapaikkaa ja 600 seisomapaikkaa) katsojaa.

Tästä puuttuu siis toinen pääty vielä. meneekö toiseen päätyyn siis 515 katsojaa vai onko tuohon lukemaan kuitenkin lasketty yläkatsomo, jota ei kuitenkaan avata? Nyt on pieni pää pyörällä.. ???

vv

Odottaisin päähailta nyt perusteluja ratkaisulle. Tai tosiaan jo vaadittua päätöksen pyörtämistä. Itse en ole vielä keksinyt järkeenkäypää syytä katsomon osien sulkemiselle.

Blofeld sanoi:

Oletko koskaan miettinyt että paljonko ilmaa on katsojakeskiarvoissa? Todellinen luku taitaa jäädä alle tuon 692. Hallin vahtimestari ainakin kertoi todellisen lukeman olevan yleensä noin 600.

Kirsta sanoi:
Oletko koskaan miettinyt että paljonko ilmaa on katsojakeskiarvoissa? Todellinen luku taitaa jäädä alle tuon 692. Hallin vahtimestari ainakin kertoi todellisen lukeman olevan yleensä noin 600.
No mitäpä luulet? Ja kyllä sitä katsojamäärää pystyy joku muukin päättelemään, kuin kaikkitietävä hallin vahtimestari. Oliko sillä joku laskuri millä se porukkaa laskeskeli? Tosin harvoin näin tätä ovella laskemassa, että en tiedä, miten se tämän faktatiedon sai. Ja vahtimestariakin uhmaten uskallan väittää, että useissa matseisas runkosarjan aikana on yli 600 henkeä paikalla.

Ohisektori sanoi:
Itse ymmärsin, että tuo pitkän sivun katsomo tulee sinne vaihtopenkkien puolelle uutena ja myös eteläpäädyn katsomo on "uusi" (en ole varma minkälaiset päätykatsomot siellä on olleet). Lisäksi vanhalle puolelle jää se vanha katsomo sekä suljettu parvi.
Nyt kyllä tuli todennäköisesti tämän palstan mutuilun ennätys. Kyllä noista uutisista (vaikka vähän vanhemmista) vähän realistisemman kuvan on saanut.

Bupu sanoi:
Jatkossa Pohitulliin mahtuu 1.207 katsojaa istumaan ja poikkeusjärjestelyin halliin voidaan ottaa 1.607 (1.007 istumapaikkaa ja 600 seisomapaikkaa) katsojaa.

Tästä puuttuu siis toinen pääty vielä. meneekö toiseen päätyyn siis 515 katsojaa vai onko tuohon lukemaan kuitenkin lasketty yläkatsomo, jota ei kuitenkaan avata? Nyt on pieni pää pyörällä.. ???
Toiseen päätyyn sitten varmaan halutaan raahata niitä penkkejä. Mikäköhän idea siinä sitten on, kun ylhäällä olisi kiinteät penkit valmiina. Onko toi erikoisjärjestelyt sitten niin, että toinen pää on kokonaan seisomapaikkoja ja parvelle menee joku 300 kaveria? No onhan siellä hallissa joskus ollut miljoona ihmistä, mutta ei se siellä muualla kuin kausikorttikatsomossa oleminen silloin ole enää inhimillistä

Sitten vielä yksi ihmettely: mikä ihmeen hinku Korihailla on aina laittaa kausikorttiin jotain edellisten kausien pelaajien kuvia?

Blofeld sanoi:
Sitten vielä yksi ihmettely: mikä ihmeen hinku Korihailla on aina laittaa kausikorttiin jotain edellisten kausien pelaajien kuvia?

Muihin ihmettelyihin ja kysymyksiin tulee selvitys kotisivuille, mutta sen voin sanoa että järjestelyyn on olemassa hyvät perusteet ja selkeät perusteet.

Tämä on toinen vuosi, kun kausikortissa on pelaajiemme kuvia. Tarkoitus on tehdä näistä eräänlaisia keräilykappaleita faneillemme ja koriskrääsää kerääville (näitä pyyntöjä tulee maailmalta muuten paljon). Kortti on mielestäni tyylikäs ja arvokas, kuten 200 euron hintaisen tuotteen kuuluukin olla sekä omaperäinen selvästi Korihaiden tuotteeksi tunnistettava.

Viime kauden kausikortissa oli Bojain ja Jussin kuvat, jotka molemmat siis pelasivat viime vuonna joukkueessa. Tänä vuonna kuvaan valikoitui Josh ja Bojan, joista ainakin Bojan pelaa meillä ensi kaudella. Joshilla ei tietääkseni ole vielä sopimusta muualle ;) Joten väite, että AINA olisi edellisten vuosien pelaajien kuvia ei pidä paikkansa. Paitsi ellei kirjoittaja tarkoita, että kuva on edelliseltä kaudelta. Se on silloin totta, mutta toisaalta uusia pelipaitoja ja pelitilannekuvia ei heinäkuussa ole saatavilla.

Kuva-arkistoihin kertyy ylivoimaisesti eniten kuvia Bojanista, muista enemmän peliaikaa saaneista sitten on vähemmän. Tosin pointti on eniten pallon kanssa tekemisissä ja siten valikoituu myös kameran etsimen läpi useimmiten. Josh valikoitui puolestaan tuohon kuvaan erittäin lennokkaan donkkauksen vuoksi. Kyseinen kuva on yksi parhaista pelaajistamme otetuista otoksista, jonka olen nähnyt.

Mahtavaa! Mahtavaa!

Olen todella ihmeissäni ja kadekin, kun noinkin paljon tulee " maailmalta " pyyntojä. Mahtanevat siellä rapakon takanakin olla korisfanit kiinnostuneita keräilemään vanhoja Haitten kausikortteja?

No kerätäänhän niitä mustekyniä ja vaikka mitä krääsää. Yksi työkaverikin kerää niitä vanhoja pulloja, joissa on se kiinteä korkki rautalankalinkulla. Kotikaljaa niissä ainakin myytiin 50-ja 60-luvulla. Niissä isoissa.

Itse en ainakaan pysty kuvittelemaan mitään muuta hyvää perustetta yläkatsomon sulkemiselle kuin sen kunnostaminen. Mitään "katsojat lähemmäs kenttää, tunnelma paranee" liirum laarumeita en kyllä niele.

Odotellaan nyt perusteluita sitten.

http://www.korihait.fi/uutiset/283

En osta......

Päähai sanoi:
Tämä on toinen vuosi, kun kausikortissa on pelaajiemme kuvia. Tarkoitus on tehdä näistä eräänlaisia keräilykappaleita faneillemme ja koriskrääsää kerääville (näitä pyyntöjä tulee maailmalta muuten paljon). Kortti on mielestäni tyylikäs ja arvokas, kuten 200 euron hintaisen tuotteen kuuluukin olla sekä omaperäinen selvästi Korihaiden tuotteeksi tunnistettava.

Viime kauden kausikortissa oli Bojain ja Jussin kuvat, jotka molemmat siis pelasivat viime vuonna joukkueessa. Tänä vuonna kuvaan valikoitui Josh ja Bojan, joista ainakin Bojan pelaa meillä ensi kaudella. Joshilla ei tietääkseni ole vielä sopimusta muualle ;) Joten väite, että AINA olisi edellisten vuosien pelaajien kuvia ei pidä paikkansa. Paitsi ellei kirjoittaja tarkoita, että kuva on edelliseltä kaudelta. Se on silloin totta, mutta toisaalta uusia pelipaitoja ja pelitilannekuvia ei heinäkuussa ole saatavilla.
No muistin väärin, ei ollut sitten kausikortissa. mutta junnun kuvalla mainostettiin ainakin lehdessä, joko viime- vai edelliskaudella. Harvemmin olen nähnyt joukkueiden pelejä mainostettavan vanhoilla pelaajilla.

Hyvä sitten, jos Gonnerilla ei ole muualle sopimusta...

JOEN SUU sanoi:
Yksi työkaverikin kerää niitä vanhoja pulloja, joissa on se kiinteä korkki rautalankalinkulla. Kotikaljaa niissä ainakin myytiin 50-ja 60-luvulla. Niissä isoissa.

Tarkoitatko kenties rengaskorkkia ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Rengaskorkki ) ?
180px-Rengaskorkki.JPG

Jos kaverisi haluaa kokoelmaan moderneja pulloja kyseisellä korkilla niin kaupoissa myydään ainakin Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan limonadia ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra_Hakkaraisen_limonaadit ) rengaskorkilla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.