pallo66 sanoi:Melko junnupitoista tuo harjoittelu toistaiseksi , kun Bojan , Kuzmics ja 2-3 jenkkiä puuttuu ?
Silti ringissä 14-pelaajaa ???
Mitä helvettiä se kehittää, jos joku ihmettelee täällä isoa pelaajarinkiä, vaikka osa pelaajista puuttuu? Ja sitten kirjoittelemassa jotain tilanteeseen sopimattomia sloganeita, mitä on noin vuosi sitten täältä lukenut.MC sanoi:Eikös ole hyvä, että porukkaa on treeniringissä? Ja ymmärtääkseni siellä on Kumpulainen, Sarcevic, Jalonen, Heinonen, Saaristo joten kyllä siellä kokemustakin on. Mutta em kommentti kuvaa kp.comin tasoa: tyytyväinen ihminen (lue fani) on kehityksen jarru 8]
vekku vekkuli sanoi:tosi kurjaa jos yläkatsomo poistetaan käytöstä, parhaiten sieltä näkee pelin kokonaisuuden. miettikääpä asiaa vielä uudelleen !!!
Joo-o. On kyllä aika perseestä koko päätös näin suoraan sanottuna. Vaikka ei vaikuta mun elämään millään lailla, kun olen vissiin kerran tai kaksi siellä ylhäällä istunut.Timi sanoi:Todellakin kannattaisi miettiä uudestaan! Yläkatsomossa istuu paljon sellaisia vanhoja partoja, jotka ovat 80-luvun lopusta asti istuneet samoilla sijoilla ja nyt se paikka viedään pois? Voipi olla, että katsojakeskiarvot tippuvat ensi kaudella.
Blofeld sanoi:Jos tehdään pikainen laskutoimitus tosta uutisen lauseesta: "Kesän aikana Pohitullin perinteikäs palloiluhalli on kokenut melkoisen muutoksen. Pitkällä sivulla on 356 katsojaa vetävä uusi katsomo ja eteläpäädyssä on nouseva katsomo 336 hengelle", niin halliin mahtuu siten 692 katsojaa ottelussa. Siis mitä vittua? Nyt mä olen kyllä missannnut jotain. Parisataa henkilöä mahtuu vähemmän, mitä on katsojakeskiarvo yleensä. Tai ilmeisesti toisessa päädyssä on sitten jotain paikkoja myös, mutta silti.
Blofeld sanoi:Jos tehdään pikainen laskutoimitus tosta uutisen lauseesta: "Kesän aikana Pohitullin perinteikäs palloiluhalli on kokenut melkoisen muutoksen. Pitkällä sivulla on 356 katsojaa vetävä uusi katsomo ja eteläpäädyssä on nouseva katsomo 336 hengelle", niin halliin mahtuu siten 692 katsojaa ottelussa. Siis mitä vittua? Nyt mä olen kyllä missannnut jotain. Parisataa henkilöä mahtuu vähemmän, mitä on katsojakeskiarvo yleensä. Tai ilmeisesti toisessa päädyssä on sitten jotain paikkoja myös, mutta silti.
No mitäpä luulet? Ja kyllä sitä katsojamäärää pystyy joku muukin päättelemään, kuin kaikkitietävä hallin vahtimestari. Oliko sillä joku laskuri millä se porukkaa laskeskeli? Tosin harvoin näin tätä ovella laskemassa, että en tiedä, miten se tämän faktatiedon sai. Ja vahtimestariakin uhmaten uskallan väittää, että useissa matseisas runkosarjan aikana on yli 600 henkeä paikalla.Kirsta sanoi:Oletko koskaan miettinyt että paljonko ilmaa on katsojakeskiarvoissa? Todellinen luku taitaa jäädä alle tuon 692. Hallin vahtimestari ainakin kertoi todellisen lukeman olevan yleensä noin 600.
Nyt kyllä tuli todennäköisesti tämän palstan mutuilun ennätys. Kyllä noista uutisista (vaikka vähän vanhemmista) vähän realistisemman kuvan on saanut.Ohisektori sanoi:Itse ymmärsin, että tuo pitkän sivun katsomo tulee sinne vaihtopenkkien puolelle uutena ja myös eteläpäädyn katsomo on "uusi" (en ole varma minkälaiset päätykatsomot siellä on olleet). Lisäksi vanhalle puolelle jää se vanha katsomo sekä suljettu parvi.
Toiseen päätyyn sitten varmaan halutaan raahata niitä penkkejä. Mikäköhän idea siinä sitten on, kun ylhäällä olisi kiinteät penkit valmiina. Onko toi erikoisjärjestelyt sitten niin, että toinen pää on kokonaan seisomapaikkoja ja parvelle menee joku 300 kaveria? No onhan siellä hallissa joskus ollut miljoona ihmistä, mutta ei se siellä muualla kuin kausikorttikatsomossa oleminen silloin ole enää inhimillistäBupu sanoi:Jatkossa Pohitulliin mahtuu 1.207 katsojaa istumaan ja poikkeusjärjestelyin halliin voidaan ottaa 1.607 (1.007 istumapaikkaa ja 600 seisomapaikkaa) katsojaa.
Tästä puuttuu siis toinen pääty vielä. meneekö toiseen päätyyn siis 515 katsojaa vai onko tuohon lukemaan kuitenkin lasketty yläkatsomo, jota ei kuitenkaan avata? Nyt on pieni pää pyörällä.. ???
Blofeld sanoi:Sitten vielä yksi ihmettely: mikä ihmeen hinku Korihailla on aina laittaa kausikorttiin jotain edellisten kausien pelaajien kuvia?
No muistin väärin, ei ollut sitten kausikortissa. mutta junnun kuvalla mainostettiin ainakin lehdessä, joko viime- vai edelliskaudella. Harvemmin olen nähnyt joukkueiden pelejä mainostettavan vanhoilla pelaajilla.Päähai sanoi:Tämä on toinen vuosi, kun kausikortissa on pelaajiemme kuvia. Tarkoitus on tehdä näistä eräänlaisia keräilykappaleita faneillemme ja koriskrääsää kerääville (näitä pyyntöjä tulee maailmalta muuten paljon). Kortti on mielestäni tyylikäs ja arvokas, kuten 200 euron hintaisen tuotteen kuuluukin olla sekä omaperäinen selvästi Korihaiden tuotteeksi tunnistettava.
Viime kauden kausikortissa oli Bojain ja Jussin kuvat, jotka molemmat siis pelasivat viime vuonna joukkueessa. Tänä vuonna kuvaan valikoitui Josh ja Bojan, joista ainakin Bojan pelaa meillä ensi kaudella. Joshilla ei tietääkseni ole vielä sopimusta muualle Joten väite, että AINA olisi edellisten vuosien pelaajien kuvia ei pidä paikkansa. Paitsi ellei kirjoittaja tarkoita, että kuva on edelliseltä kaudelta. Se on silloin totta, mutta toisaalta uusia pelipaitoja ja pelitilannekuvia ei heinäkuussa ole saatavilla.
JOEN SUU sanoi:Yksi työkaverikin kerää niitä vanhoja pulloja, joissa on se kiinteä korkki rautalankalinkulla. Kotikaljaa niissä ainakin myytiin 50-ja 60-luvulla. Niissä isoissa.