andOne sanoi:onko tilastoja jossai nähtävillä?
Timi sanoi:Meikälle ei kyllä jäänyt kovin hyvää kuvaa miehestä, sillä molemmissa näkemissäni hänen peleissä jäi vaatimattomiin lukemiin eikä oikein saanut mitään Larochen puolustuksessa aikaiseksi. No, Roche taisi olla viime kaudella ainoa, joka Gunninghamin pimensi? Täytyy luottaa Forssalaisten arvioon, että kyseessä hyvä pelaaja, ja eihän noi tilastotkaa voi kauheasti valehdella.
Koris..., mites Rayn puolustuspelaaminen?
Pesre sanoi:"Saman tyylinen kuin gathings, ehkä aavistuksen fyysisempi."
Ray "Raha-automaattiyhdistys" Cunningham tulee aiheuttamaan hankaluuksia vastustajille. Kunhan ei Fokopolle kauden avauspelissä...wimi sanoi:Ray Cunningham on just se mitä minä kaipailin viime kaudella . Lahja Vorssalta
Gorgol sanoi:Gonner on myös tulossa. Soppari tehty loppukaudeksi.
Timi sanoi:Jos totta, niin ei mee mun jakeluun, että miksi? Hessu on tehnyt hyvää työtä puolustuksensa kanssa ja onkin harjoituspelien perusteella edsitynyt hienosti. Gonnerin tulo tiputtaisi Saariston minuutteja hurjasti. Sitä paitsi vielä hetki sitten Jyri etsi vielä 4. paikan jannua isoon päähän kolmanneksi jenkiksi. Miksi mieli muuttunut?
Päähai on varmaankin viikonlopun vietossa. En nyt sanoisi, että muuttuu huonommaksi. Ei tartte kuin muistella parin vuoden takaista tilannetta.Gorgol sanoi:Tottahan tämä on. Ihmettelen vaan miksi päähai ei päivitä nettiin tietoa... muuttuu koko ajan surkeammaksi kotisivujen tilanne...
Blofeld sanoi:Päähai on varmaankin viikonlopun vietossa. En nyt sanoisi, että muuttuu huonommaksi. Ei tartte kuin muistella parin vuoden takaista tilannetta.
Reid tulee pelaamaan nelosena ja Cunningham hyvä ottamaan levyjä -> ei välttämättä tarvita isoa. Saattaahan tähän vaikuttaa hiukan Heinosen ja Kuzmicin kehittyminenkin.Timi sanoi:Jos totta, niin ei mee mun jakeluun, että miksi? Hessu on tehnyt hyvää työtä puolustuksensa kanssa ja onkin harjoituspelien perusteella edsitynyt hienosti. Gonnerin tulo tiputtaisi Saariston minuutteja hurjasti. Sitä paitsi vielä hetki sitten Jyri etsi vielä 4. paikan jannua isoon päähän kolmanneksi jenkiksi. Miksi mieli muuttunut?
Jep. Kuka tykkää mistäkin.venttiseiska sanoi:Viikonlopun vietossa urheilukeskuksen yläkerrassa
wimi sanoi:Mistä minä nyt katon otteluita kun ei pääse yläkatsomoon .Kerran olin päädyssä eihän sieltä mitää nää .Pitääkö odotaa pudotus pelejä että pääsee omalle paikalle.?
Vie tikkaat ja istu niitten päällä, wimi.wimi sanoi:Mut ei yläkatsomoo ,missä tulee paras kannustus .
wimi sanoi:Päähai voi poistattaa mut alas .Haluan oman vanhan paikan muuta en pyydä.
Gorgol sanoi:Ihmettelen vaan miksi päähai ei päivitä nettiin tietoa... muuttuu koko ajan surkeammaksi kotisivujen tilanne...