Koripallo.com

Korihait 2009-2010

Vs: Korihait 2009-2010

23 sanoi:
Ed Nelson, en tiedä missä nykyään pelaa.

Miksi nimeä ei näy tässä listassa?

http://www.eurobasket.com/team.asp?Cntry=Finland&Team=1026&Page=4

http://www.latinbasket.com/team.asp?Cntry=ARG&Team=4188

Takoo kovia lukemia kovassa liigassa - Argentiina !!

Eniten minä kaipailisin sitä saksalaista kaverii.En teidä pärjäiskö nyky Jenkeille.

wimi sanoi:
Eniten minä kaipailisin sitä saksalaista kaverii.En teidä pärjäiskö nyky Jenkeille.

Viime kaudella Grey taisi jäähdytellä regionalissa? Eikä varmasti ole enää huippu-urheilijan kunnossa!

Tarkoitin kultainen luku ;DJos vertaa nykyisiin vahvistuksii.

Mick the Knife sanoi:
Roche pudotettiin training campin jälkeen pois Utah Flashin rosterista, joten D-liigapelit jäävät tällä kaudella toteutumatta.
http://www.oursportscentral.com/services/releases/?id=3930618

Vaihdetaanko Cunningham Rocheen? Kyllä mulle kelpais!

Tota vaihtoa tuskin tapahtuu, joten voisko joku pliis kertoa Raylle, että ei sitä vaikeaa (ja hidasta) hypäriä tarvitse ottaa ajosta kun huomaa ettei puolustajasta ohi pääse. Saa syöttää!!!

Timi sanoi:
Vaihdetaanko Cunningham Rocheen? Kyllä mulle kelpais!

Roche ottaisi muutaman heiton per peli vähemmän, mutta tekisi silti saman verran pisteitä kuin Ray. Syöttöpelissä olisi varmasti se suurin ero, eli Roche osaa myös syöttää toisin kuin Ray. Levyreissä tosin tulisi hieman miinusta verrattuna Rayhin.

Vaihtamisessa ei taida olla mitään järkeä, vaikka pidänkin Rochea parempana pelaajana. En kuitenkaan haluaisi nähdä Rochea myöskään minkään toisen joukkueen riveissä (JoKaFan jo tuolla toisessa topicissa huutelee LaRochen perään). ;D

23

Itse ottaisin Larochen Cunninghamin tilalle. Pelaa paremalla asenteella ja on parempi puolustaja.

Jos nyt alkaisi uusi kausi ja näistä kahdesta pitäisi valita, niin jokainen täysjärkinen varmaankin Larochen valitsisi. Mutta koska ero ei kuitenkaan ole mikään päätä huimaava, niin mielestäni tässä vaiheessa, kun reilu neljäsosa on jo pelattu, ei ole mitään järkeä ruveta vaihtamaan.

En todellakaan pidä Cunninghamin pelityylistä. Tehokas se kuitenkin on usein. Eilenkin "heitot" (donkit) 7/11 ja 9 levyriä. Kunhan niitä typeriä ajoja saa vähennettyä, niin varmasti hyvä pelaaja loppukaudesta.

Kuten Timi sanoi, niin ei ajosta tarvitse joka ikinen kerta ottaa sitä hypäriä. Olisi edes parempi ajaja, mutta tuntuu, että joka toinen kerta pallo sotkeutuu johonkin jalkoihin ja joka toinen kerta lähtee se hypäri. Tosin siitä tulee usein kyllä virhe, kun lähtee niin korkealta, mutta silti syöttää voisi joskus.

Toivottavasti haiden treeneissä keskitytään erilaisiin paikkahyökkäyksiin tulevilla viikoilla. Sen verran vaikeuksia on aina, kun vastustaja vetää hihastaan paikkapuolustuksen. Ja varsinkin ensi kotipelissä tätä taitoa todennäköisesti tarvitaan. Vituttaa muutenkin katsella pelejä, missä vastustaja pelaa paikkaa jatkuvasti, niin voisi Hait rikkoa tämän palasiksi aina heti kättelyssä. Jos jotain huonoa Korihaissa on tällä hetkellä, niin se on kyllä paikkaa vastaan hyökkääminen.

Itse vaihtaisin Cunninghamin Larcoheen minä päivänä tahansa ja kahdesti maanantaina. Mutta mutta taitaa olla ajat sen verran kovat ja Larochen palkkapyyntö sen verran kova, että ei taideta joutua edes miettimään, että kannattaako Cunningham vaihtaa.

Ja kyllähän alkukausi on mennyt sen verran hyvin, että ei mitään vaihdosta ole oikeasti tarve tehdä.

Ei kai toimivaa pakettia kannata rikkoa? Tilastollisesti Cunningham ja Laroche lienevät aika samanlaisia, puolustuspelaamisesta en osaa sanoa enkä joukkuehengen kannalta. Tosin Laroche on ollut ilmeisen pidetty U:gissa, niin seuran kuin fanienkin taholta, mutta silti tässä vaihdossa on paljon riskejä. Kannattaako ryhtyä liian ahneeksi ja tuoko vaihto lisäarvoa (eli vaihtuuko esim. 5. sija mitalisjoitukseen kevääll?).

Mikä siitä paikasta,tekee niin vaikean purkaa?? Jos se on niin hyvä puolustus muoto,ni miks ei sitä käytetä koko ajan?

Mitä nyt itse olen seurannut Cunninghamin puolustusta niin ei se mitenkään älyttömän huonoa ainakaan ole, joskaan ei ehkä ihan parasta mahdollistakaan. Oikeastaan ainoa selkeä ongelma on tuo hyökkäyspään itsekkyys, joka on suurimmillaan juuri silloin jos kaveri ei ole mielestään vielä tehnyt "tarpeeksi" pisteitä. Persoonana Cunningham tuntuu olevan aika pokerinaama, en ainakaan itse muista vielä koskaan nähneeni minkään näköistä hymyn karetta kaverin silmillä, ennenkin näyttää siltä kuin sitä vituttaisi kokoajan. =) Jenkkien vaihtoa ei mielestäni tässä vaiheessa kuitenkaan kannata harkita.

Eilistä peliä seuratessa kävi mielessä myöskin, että Jyri voisi joskus harkita peluuttavansa Reidiä edes välistä myös kolmos paikalla. Tällä kaudella Jussi, Reid ja Heinonen eivät ole kertaakaan olleet kaikki samaan aikaan kentällä(ainakaan en muista nähneeni). Reid varmasti soveltuisi hyvin myös kolmos paikalle, ja voisi välistä vaikka puolustaakin omankokoisiaan pelaajia, eilen jäi muutaman kerran puolustuksessa selkeesti kakkoseksi vain sen takia, että oli yksinkertaisesti liian paljon lyhempi kuin puolustettava.

Miksiköhän Ogi ei saa peliaikaa , vaikka sitä "luvattiin" 10 min./peli ? Taitaakin olla 10min./kausi.
Mielestäni Ogia voisi kokeilla joissain peleissä jo alkupuoliskolla , eihän sitä muuten kehity. Nyt on Jalonen loukkaantunut , mitä sitten tehdään kun joku muu loukkaantuu lisäksi , eikä ole peliaikaa saaneita vaihtomiehiä laittaa kehään ? ::)

Cunninghamin vaihtaisin aika nopsaan kyllä. En pidä ihmisestä kentällä - enkä sen ulkopuolella. Mitä nyt olen muutamasti häneen törmännyt ja jututtanut. Näin ei ehkä saisi sanoa, mutta sanonpa silti! Olen kuullut, että hän on jäänyt vähän ulkopuoliseksi tässä joukkueessa, nimenomaan itsekkyytensä vuoksi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.