Koripallo.com

Korihait 2009-2010

Vs: Korihait 2009-2010

Mr Brown sanoi:
Miksei siitä yläkatsomosta voi maksaa sitä hintaa mitä pyydetään jos se kerran on parempi kuin alakatsomo? Itse ainakin käyn matsissa sen matsin takia enkä katsomon :)

No, myönnetään. En menisi sinne päätykatsomoon. Onneksi tilaa on kuitenkin siellä mihin kukin haluaa

Jopa Wimin viereen yläkatsomoon . :( :(

"Ray Cunninghamin kohdalla sen sijaan tuli torstaina jobinpostia. Miehen käteen tuli keskiviikkoisessa ToPo-pelissä murtuma, joka pitää jenkin sivussa kuudesta kahdeksaan viikkoa

"Emme ole vielä tehneet päätöstä suuntaan taikka toiseen korvaajan hankkimisesta", pyöritteli Korihaiden seurapomo Tom Westerholm tilannetta."

Kyllä kait niitä päätöksiä pitäisi aika nopealla aikataululla tehdä? On melkosen pitkä aika antaa yhden vahvistuksen verran tasoitusta.

Edit: Ja yllä olevat lainaukset siis tuolta------> http://www.korihait.fi/ottelut/raportti-163

JOEN SUU sanoi:
Piirin sisältä tietoa. Mitään korvaajaa ei ole varaa hommata. Piste.

Oli meillä kuitenkin kauden alussa varaa maksaa kaikkien pelaajien lisenssit, toisin kuin eräällä suurseuralla.

Luulenpa, että Korihait hankkii Reiskan tilalle tuuraajan, oli rahaa tai ei. Muutenkin kapealla rosterilla pelaavalla Korihailla ei ole varaa antaa tasoitusta yhden jenkin verran, ja jos se Jalosen nivunen vielä alkaa vaivaamaan niin soronoo.

Eikös Vickers ja McBriden veljekset oleskele siellä kulmilla? Tulisivat varmasti muutamalla saludolla pelaamaan. 8]

JOEN SUU sanoi:
Kaksi viimeistä peliä on vastustajan korisukkaa heilutettu todella vaatimattomasti. 59 ja 58 pistettä.
Tämä pitää paikkansa ja on kyllä todella surkeat luvut. Muutenkin tuntuu, että peli ei tällä hetkellä kulje, oli vastus ketä tahansa. Vaikka siellä on nyt putkeen ollutkin kovimpia joukkueita, niin säälittävät pistemäärät sekä rökäletappiot eivät silti ole ihan sitä, mitä odotetaan.

Jyri sanoi, että tässä välissä vedetään joku 10 päivän treeniputki pelien kustannuksella. Siitä on nyt noin puolet mennyt ja puolet jäljellä. Olen itse uskonut sokeasti tähän puheeseen ja antanut joukkueelle vielä aikaa näyttää, mitä todellisuudessa osaavat. Muuten kyllä olisin näihin viime pelien surkeaan esitykseen paljon enemmän vittuuntunut.

Huomionarvoista on joukkueen surkea heittopeli. Hailauma heittää kolmosia reilu 23 per peli, joka on viidenneksi eniten sarjassa. Sisään menee näistä noin 7, joka on kolmanneksi vähiten. Heittotarkkuus sarjan toiseksi huonoin. Herää kysymys, pitääkö näitä heitellä niin vitusti, kun ei osata? Kakkosprosentti on sarjan eliittiä ja pitäisikö niitä heittää sitten enemmän?

Cunninghamin poissaolo ei muuten harmita, mutta materiaali on tällä hetkellä kyllä aika luokaton. Jos ja kun kaveri on kahdeksan viikkoa sivussa, niin korvaaja on välttämätön. Jännityksellä odotamme, minkälainen kaveri sieltä saapuu.

"Jyri sanoi, että tässä välissä vedetään joku 10 päivän treeniputki pelien kustannuksella. Siitä on nyt noin puolet mennyt ja puolet jäljellä. Olen itse uskonut sokeasti tähän puheeseen ja antanut joukkueelle vielä aikaa näyttää, mitä todellisuudessa osaavat. Muuten kyllä olisin näihin viime pelien surkeaan esitykseen paljon enemmän vittuuntunut."

No joo,enemmän oudolta tuntuu keskellä kovaa treeni-jaksoa pidettävä sauna-ilta.Nykäsen Masaltahan homma kävi, mutta ei jumalauta,nyt pelataan euroopan mittakaavassa kovatasoista liigaa

Miten siinä kävi eilisessä naisten ottelussa ,kai ne sentään voitti. ???

billyray sanoi:
"Jyri sanoi, että tässä välissä vedetään joku 10 päivän treeniputki pelien kustannuksella. Siitä on nyt noin puolet mennyt ja puolet jäljellä. Olen itse uskonut sokeasti tähän puheeseen ja antanut joukkueelle vielä aikaa näyttää, mitä todellisuudessa osaavat. Muuten kyllä olisin näihin viime pelien surkeaan esitykseen paljon enemmän vittuuntunut."

No joo,enemmän oudolta tuntuu keskellä kovaa treeni-jaksoa pidettävä sauna-ilta.Nykäsen Masaltahan homma kävi, mutta ei jumalauta,nyt pelataan euroopan mittakaavassa kovatasoista liigaa

Mikä sauna-illassa on vikaa .Kaikki suomalaiset saunoo monta kertaa viikossa .Jos jatkot on aku ankassa sitä en tiedä ;D

billyray sanoi:
Eikös se huhuttu saunailta ollut ennen tätä "treenijaksoa" viime perjantaina?

Muutenkin tuntuu ihmeelliseltä puuhastelulta se, että tämä ihmeitätekevä jakso otetaan juuri silloin, kun kohdataan niitä pahimpia joukkueita, jotka olisivat kuitenkin voitettavissa. Miksei esimerkiksi viikkoa aiemmin, jolloin vastassa olisi ollut esimerkiksi suuruudet fokopo ja vilpas? Tosiasiassa tuntuu siltä, että tämä treenijakso oli vain selitys tuleville tappioille ja mitään erikoista ei oikeasti tehty. Mutta kuten sanottu, ei tässä vielä kannata mitään suurempia johtopäätöksiä tehdä vaan katsellaan muutama viikko eteenpäin.

Mutta tässä nähdään taso missä mennään ja mihin pitää pyrkii.

No mikäs on saunaillan taso ja tavoitteet; mihin pitää pyrkiä?

Timi sanoi:
Maistuis.............
Äläpä!
Itse ainakin toivon, että sieltä on nimenomaan tulossa korvaaja eikä tuuraaja. Ja mieluiten edes joku puolikätinen scoraaja.

Fighter2 sanoi:
Joo kyllä Cunningham lähtee. Ei siitä ole kysymystä..

Jaahas, no, tietoa korvaajasta?

En tiedä korvaajasta, asian tiimoilla työskennellään juuri. Mutta kyllä suurella varmuudella Cunningham lähtee, sen olen kuullut...

Ja onhan se nyt selvääkin selvempi asia! Miehen käsi paketissa monia, monia viikkoja ja vasta joskus 2 kk jälkeen alkaisi hiljainen ja kevyt harjoittelu sormen kanssa.. Ei Korihait voi olla niin pitkään vain kahdella jenkillä!

Fighter2 sanoi:
En tiedä korvaajasta, asian tiimoilla työskennellään juuri. Mutta kyllä suurella varmuudella Cunningham lähtee, sen olen kuullut...

Ja onhan se nyt selvääkin selvempi asia! Miehen käsi paketissa monia, monia viikkoja ja vasta joskus 2 kk jälkeen alkaisi hiljainen ja kevyt harjoittelu sormen kanssa.. Ei Korihait voi olla niin pitkään vain kahdella jenkillä!

samaa mieltä, neljä ulkomaalaista on ihan liian vähän kahdeksi kuukaudeksi.

Kyllä keskiviikkona pitäisi olla uutta kaveria kehissä, muuten voipi tuo tappioputki jatkua.

Ei ole Alain tainnut vielä löytää seuraa ;)

gladiator sanoi:
samaa mieltä, neljä ulkomaalaista on ihan liian vähän kahdeksi kuukaudeksi.

Hohhohhoh, funny!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.