Vs: Korihait 2011-2012
Luen topikkeja, se ensimmäinen kappale ei ollutkaa osoitettu sinulle. Välimuotoja peluutuksessa? Eli olet kuitenkin antamassa Heinoselle takuuminuutteja. Jos Pete ei ole valmennusjohdon mielestä ansainnut varttia enempää peliaikaa niin ei ole. Ainakin tähän mennessä valmentajat, missä lajissa tahansa, ovat kuitenkin tienneet/tajunneet peluutukset, vastustaja sekä loukkaantumiset yms. huomioiden, paremmin kuin katsoja/fani, vaikkei siitä katsojasta/fanista aina siltä tunnukkaan ja valmennusjohdon päätökset vaikuttavat aivan mahdottomilta. Sama pätee sääntötuntemukseen ja tuomarityöskentelyyn (viiminen vinkkinä Joensuun rumpaleille (vaikka tuskin lukevat muita kuin Katajan topikkeja?)).
- En ole antamassa takuuminuutteja. Olen antamassa minuutteja, jotka antaisin muillekin korihaiden pelaajille koska koen että lähes jokainen korihaiden pelaaja ansaitsee minuuttinsa. Saan kai olla tätä mieltä?
Mutta jos valmennusjohto kokee että ei ansaitse niin that's fine. Mä oon eri mieltä.
Ja kun tunnut olevan täällä Heinosen äänitorvena, niin onko sillä nyt ylikuntoa vai ei? Ja eikö se ole ihan hyvä, että istuu vaihdossa jos parin minuutin juoksemisen jälkeen nojailee polviinsa? Ylikunto on vaarallinen tila kehossa, joka esim. pilasi EMT:n uran korisliigassa, sekä viimeisenä esimerkkinä Stenin Juhan loppukauden. Ylikunnon kanssa ei pidä leikkimän ja palutumiselle pitää antaa aikaa. Jos Heinonen esim. pelaa loppukauden 15min keskiarvolla ja malttaa jättää parit lihaskunto- ja lajitreenit per viikko väliin, niin saamme ehkä nauttia Peten parantuneista otteista mahdollisissa jatkopeleissä?
- En oo kenekään pelaajan äänitorvi.
Onko muutkin kp-kirjoittelijat äänitorvia, jos pitää jonkun pelaajan puolia jossakin asiassa missä perustallaaja näkee väärää? Tiedän ylikunnon riskit ja vaarat. En tiedä heinosen ylikunnon tilannetta, sä voit mennä kysymään pelaajalta itseltään, itse oon silti ymmärtäny että koko joukkue on NYT hyvissä voimissa tällä hetkellä, sen suurempia ongelmia fyysisesti ei ole kuin Cedulla. Ajattelen että heinonen voisi pelata enemmänkin (samoin esim. malinen), koska näen potentiaalin. Mutta nää on
edelleen mun mielipiteitä, ja olkoot sitten vääriä mielipiteitä vaikka koska olen vain fani ja katsoja
Vartissa kyllä pystyy tekemään sellaiset tilastot, että saa vaikka toisenkin vartin samassa pelissä peliaikaa, vai oletko erimieltä? Toki, tilastot eivät merkkaa juurikaan mitään tässä kohtaa vaan se, mitä pelaaja tekee ylipäätänsä kentällä ja onko avuksi joukkueelleen muutenkin kuin pisteitä tekemällä. Ilman mitään tilastomerkintöjäkin voi ansaita sen toisen vartin peliaikaa. Hyvä esimerkki, Pyry.
- Joku voi, joku ei. Pyry on hyvä esimerkki pystymisestä, juuuu.
Niin ja loppuun terkut takasin että jos ylireagoinkin niin ylireagoin sun ylireagointiin 8]