Koripallo.com

Korihait 2012-2013

Vs: Korihait 2012-2013

Mississippi sanoi:
Jotkut näistä palstan kommentoijista osaa olla aika julmia. Tietysti on mahdollista että oksentaminen johtuu huonosta kunnosta mutta siihen saattaa olla useita muitakin syitä. Onhan niitä olympiafinaaleissakin oksenneltu eikä välttämättä huonon kunnon takia. Vatsatautikin on mahdollista.

Mutta tietysti nimimerkin takaa on ihan kiva huudella.

Minä epäilen, että Taftilla oli vaan normaalia kovempi dagen efter. Se on minutkin useasti saanut heittämään pitkää sylkeä.

Raid sanoi:
Minä epäilen, että Taftilla oli vaan normaalia kovempi dagen efter. Se on minutkin useasti saanut heittämään pitkää sylkeä.

Luultavasti Taftilla ei ole samoja iloja . mitä harrastelijoilla . :)

Ei ole mikään punasen napin paikka vaikka ollaa porukan viimeinen .
8 pelii vasta pelattu .Ja 7ja puol hävitty .
Viiva on vaan muutaman voiton päässä . Huomenna tulis kyllä aika tuplasämpylä .

Saamari aina tampere kannattaa Yrittää voittaa . Ainakin makkaran tähren .

Jos Korihait lähtee jenkkejä vaihtamaan, niin eiköhän Dyer saa ensimmäisenä lähteä. Luulisi Taftin saavan vielä aikaa näyttää. Hortonia ei missään nimessä kannata vaihtaa.

denverinnagetit sanoi:
Jos Korihait lähtee jenkkejä vaihtamaan, niin eiköhän Dyer saa ensimmäisenä lähteä. Luulisi Taftin saavan vielä aikaa näyttää. Hortonia ei missään nimessä kannata vaihtaa.

Pahasti epäilen että vaihtais ennen jouluu jos silloinkaa .

Kuka se päätöksen tekee ? joukkueenjohtaja valmentaja . Koripallo.com

Uskon ettei nykyinen valmenus johto ei edes lue edes tätä foruumii .
Niin ainakin Pete sanoi . :)

Minä en kommentois kyseiseen otteluseurantaan .

Toivon ettei kukaan muukaan .
aika mauton ja tyhmä .

Kuulemma ollaan iskussa .

Nyt katsotaan "kuka on kukin".

Ei ainakaan hävitä . se on varma.

Korihailta keskiviikon uusinta. Neljännen jakson alkuun roikutaan mukana ja sitten koko pakka kusee.

No, eipä tästä kai kukaan haille voittoa odottanutkaan. Ja kun läskipersekin oli penkkimiehenä koko matsin, niin ihan hyvä matsi siihen nähden. Ettei vaan joukkue poikennut Subille jo menomatkalla, kun noin pelamattomaan kuntoon veti?

Hailla seuravissa peleissä vastassa Lahti ja Vilpas. Siinä se veri sitten punnitaan. Pelataanko pleijaripaikasta vai aletaanko valmistautumaan divarikarsintoihin.

Mikäs Taftille, kun ei pelannut? (Huolissaan Driplin Liigamanageri-menestyksestä... ;) )

Eiköhän Tähti eikun....Tafti ollut vaan oksennustaudissa? Lienee tartuttanut pöpön niin omiin kuin vieraisiinkin? Niin ja toivottavasti myös tuomareihin.

Tuplavissy ja jopol kotiin .
Aika hyvin kahdel jenkil .

Raid sanoi:
Korihailta keskiviikon uusinta. Neljännen jakson alkuun roikutaan mukana ja sitten koko pakka kusee.

No, eipä tästä kai kukaan haille voittoa odottanutkaan. Ja kun läskipersekin oli penkkimiehenä koko matsin, niin ihan hyvä matsi siihen nähden. Ettei vaan joukkue poikennut Subille jo menomatkalla, kun noin pelamattomaan kuntoon veti?

Hailla seuravissa peleissä vastassa Lahti ja Vilpas. Siinä se veri sitten punnitaan. Pelataanko pleijaripaikasta vai aletaanko valmistautumaan divarikarsintoihin.

Nyt raid . pidin sinua reiluna ja hyvänä tyyppinä ..Minä odotin voittoo .

Nuo subi juttut voisite heittää helvettiin .
minä uskon että meidän "läskiperse " näkee pakkasen .

Nyt puhutaan seuraavasta vuodesta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.