MeKaksi sanoi:Vastenmielistä nähdä tällaisiin rikoksiin syyllistynyt kaveri keikkumassa penkinpäässä. :-\
Päällikkö sanoi:En ymmärrä tätä Mikkola vihaa. Mies on tuomionsa kärsinyt ja se siitä. Loistava valmentajakin vielä.
wimi2 sanoi:Huhujen mukaan itse donkkikuningas Lawrence Wright olisi palaamassa korihaihin. Olis muute loistava lisä Korihaiden rosteriin
Muistin virkistämiseksi laitan tähän alle korihaiden rosterin:wimi2 sanoi:Huhujen mukaan itse donkkikuningas Lawrence Wright olisi palaamassa korihaihin. Olis muute loistava lisä Korihaiden rosteriin
Raid sanoi:Harvinaisen epäonnistunut nimimerkin valinta
Batman sanoi:Sama. Bannia näistä.
Herbertin Maikkeli mennöö muualle.gameroon sanoi:Tuolla näkyy päivitetty tilanne korihaiden pelaajista http://www.korihait.fi/edustusjoukkue/ hyvältä näyttää 8]
Style sanoi:Herbertin Maikkeli mennöö muualle.
http://theadvocate.com/sports/recruiting/6100641-123/tulane-basketball-team-signs-mikael
erbert has visited Utah, Providence, Long Beach State and Tulane, meaning Nebraska will be his final stop among his NCAA-allotted five official visits.
Kansas State, Arizona and Boston College all wanted Herbert to visit within the past 10 days, but he turned down those invitations, a source said. Michigan also was showing interest.
Pesre sanoi:Itse en oikein välitä näistä jenkkiyliopistoihin lähtijöistä, ei siinä, saahan siinä opiskeltua ja on varmaan kivaa ja kaikkee, mutta näin pelillisesti.
Lähteä nyt vajaa parikymppisenä neljäksi vuodeksi junnusarjaan läpsyttelemään, mutta toivottavasti olen väärässä.
Pesre sanoi:Itse en oikein välitä näistä jenkkiyliopistoihin lähtijöistä, ei siinä, saahan siinä opiskeltua ja on varmaan kivaa ja kaikkee, mutta näin pelillisesti.
Lähteä nyt vajaa parikymppisenä neljäksi vuodeksi junnusarjaan läpsyttelemään, mutta toivottavasti olen väärässä.
Harmi toisaalta, että range siellä katosi. Olisi ehkä ollut mahdollisuuksia siihen NBA varaukseen, jos pystyisi Erik Murphyn tai Matt Bonnerin tapaan nurkkakolmosia upottamaan.JoKaFan sanoi:On mielestäni yksilökohtaista, kenelle NCAA sopii tai kenen sinne pitäisi pyrkiä. Junnulle oli yliopistokoris oli loistava valinta, sillä Suomessa junnuna oli lähinnä 3/4-paikan hyppyheittäjä. Old Dominion kouli hänestä sisäpelaajan.
JoKaFan sanoi:On mielestäni yksilökohtaista, kenelle NCAA sopii tai kenen sinne pitäisi pyrkiä. Junnulle oli yliopistokoris oli loistava valinta, sillä Suomessa junnuna oli lähinnä 3/4-paikan hyppyheittäjä. Old Dominion kouli hänestä sisäpelaajan. Teemu ja Petsku (sekä Sasukin) olivat taitotasoltaan varsin kypsiä Eurooppaan jo nuorella iällä ja heille sopi tämä toinen tie.
Olen saanut Herbertistä hieman samanlaisen kuvan kuin Junnusta. Laiskahko (tosin Junnu ei tätä ollut) ja ujohko, kukkakeppimäinen stretch-nelonen. NCAA on varmasti tässä tapauksessa hyvä valinta, jos saa peliaikaa ja jenkkikoutsi ruoskii uralla eteenpäin. Tosin aina ei tiedä, onko iso rooli pienessä yliopistossa parempi kuin pienempi isossa. Ehkä isoimmat, Arizona, Michigan, Boston College,..jne., kannatti unohtaa, mutta olisi vielä funtsinut duoa Providence & Utah.