Kuka tietää mikä on Aha? Onko se yksityishenkilö, jokin ryhmittymä, yritys, joka kärsi Tompan työskentelystä?
En ole kuullut huhuja, mutta Vanista edelleen sama.
Tiesin Jarnon aloittaneen-14.Otin esim. Vanin - 17.En muuta. Kerroit:vedin kausi tolkulla väärään suuntaan ja yritin luoda syitä ja seurauksia. Ihanko totta. Ai se olinkin minä joka teki näin.
Luetun ymmärtäminen olis kiva ylläri!
Ai niin, se taustoja koskeva lause. Käsi ylös virheen merkiksi, minun sanojahan ne on.
Tervetuloa internetsiin
En tiedä miksi jaksan, varsinkin kun vasta-argumentit vaikuttavat samalta hölynpölyltä kuin tietyillä seniileillä Winterin vastustajilla, mutta laitan tän nyt vielä tähän.
Messias tuli - 17 penkin päähän, halusi muutosta. (ulosti M. Vanin(4kautta,13,7 levaria/peli) luiska jyrkkeni.
Tuo ei vain pidä paikkaansa. Ts. ei ole mielipideasia.
Van pelasi, joo, Korihaissa pelatun kolmen (!) kauden jälkeenkin ammatikseen. Siinä olin väärässä. Oli kyllä vikalla kaudella ihan klesanakin, hienoa, että pääsi vielä kentille. Itseasiassa tekee tällä hetkellä Chicagon alueella stevarin hommia ja pelailee siinä sivussa alasarjapalloa harrastuksena.
Muttei kyllä olisi enää ollut täällä "vahvistus". Kiva, että kaikille jäi hyvät muistot miehestä, eikä vikan kauden potkut päälimmäisenä muistikuvana. Sillä niinkin on, joillekin pidetyille jenkeille, ajansaatossa käynyt.
Nikula taas oli valmentanut jo kolme sesonkia Ukissa, eikä tullut -17 penkin päähän haluamaan muutoksia.
En tahdo, tai edes yritä puolustella nykyisiä tai menneitä päättäjiä tahi valmentajia tekosistaan ja tekemättä jättämisistään, parhaansa yrittävät varmasti kaikki saatavilla olevilla resursseilla. Propsit heille siitä. Jokainen voi mennä itse tarjoamaan valmennus- / varainkeruuapua. Kaikki ylimääräiset kädet ja tekijät otetaan varmaan avosylin vastaan.
Mutta nyt loppuu näihin nollatason juttuihin vastaaminen. Kiitos ja näkemiin.