Koripallo.com

Korihait 2023-2024

Viestejä
1 521
Ei se aina niin kaunista mutta pääasia voitto.Hiukan Bojanilla kuohahti mutta ei kuitenkaan ollut vaarallista pelin suhteen
 
Viestejä
548
Ei se aina niin kaunista mutta pääasia voitto.Hiukan Bojanilla kuohahti mutta ei kuitenkaan ollut vaarallista pelin suhteen
Ois mullaki ja vähän reilumminkin jos vastustaja paiskoo pallolla maassa makaavaa ja sulle vihelletään teku!

Herrala sanoi pressissä sen hyvin. Korihaiden perustekeminen on niin hyvällä tasolla tällä hetkellä, että myös puolikuntoisena näitä pelejä pystytään kairaamaan kotiin.

Kymmenen kierroksen jälkeen jaetulla kakkossijalla, hetkinen missä universumissa?:oops:
 
Viestejä
369
Bojanilla on kyllä asiaa tuomareille varmasti eniten pelaajista kaudesta toiseen. Toivottavasti noita tekuja alkaa tulemaan lisää suun soittamisesta ja jatkuvasta valittamisesta.
 
Viestejä
544
No ei kyllä pidä paikkaansa. Salon fanit halusivat seisoa ja koska myös hyppivät niin yhteisymmärryksessä päädyn vaneri katsomo vedettiin seinälle ja päätyyn laitettiin normaalit tuolit. Hajaaantukaa täällä ei ole mitään dramatiikkaa.
Jeremias, nyt puhutaan vanhasta vanhasta hallista, eli ylä-asteen vanhasta liikuntasalista, mistä liigaura aloitettiin, olitko paikalla silloin, minä olin.
 
Viestejä
1 222
Jeremias, nyt puhutaan vanhasta vanhasta hallista, eli ylä-asteen vanhasta liikuntasalista, mistä liigaura aloitettiin, olitko paikalla silloin, minä olin.
Kyllä olen ollut siinä kyseisessä salissa monen monituista kertaa katsomassa koripalloa
 
Viestejä
369
Saman verran tekemistä siellä on kun Vesa Heinosella ja Koripallolla. Nauru,, UU
Mitäköhän tällä tarkoitat? Jos seuraisit avoimin mielin eri joukkueiden pelejä niin ehkä ymmärtäisit, mitä alun perin tarkoitin. Tuomarit tuomitsee ja pelaajat pelaa. Itse toivoisin tiukempaa tuomarilinjaa juurikin tähän suun soittamiseen ja valittamiseen. Sehän tässä oli se pointti. Oli sitten kyseessä, vaikka mainitsemasi Vesa Heinonen.

Tsemppiä jatkoon, teillä hieno kausi menossa! Toisilla ei niinkään, vaikkakin pienestä sekin ollut kiinni.
 
Viestejä
548
Mitäköhän tällä tarkoitat? Jos seuraisit avoimin mielin eri joukkueiden pelejä niin ehkä ymmärtäisit, mitä alun perin tarkoitin. Tuomarit tuomitsee ja pelaajat pelaa. Itse toivoisin tiukempaa tuomarilinjaa juurikin tähän suun soittamiseen ja valittamiseen. Sehän tässä oli se pointti. Oli sitten kyseessä, vaikka mainitsemasi Vesa Heinonen.

Tsemppiä jatkoon, teillä hieno kausi menossa! Toisilla ei niinkään, vaikkakin pienestä sekin ollut kiinni.
Bojanilla on selkeästi eniten asiaa tuomareille peleissä noin yleensä. Onko suun soittamista, se on ihan toinen asia. Kiva se on katsomosta huudella tekua vaikka keskustelisivat ihan rakentavasti. Kapteenin tehtävä on kommunikoida joukkueen puolesta tuomareiden kanssa ja mikä se sellainen tuomari olisikaan jos T napsahtaisi keskustelusta? Emme me voi tietää mitä siellä Bojanin ja tuomareiden välillä puhutaan ja miten puhutaan.

Mihin muuten päättyi se Korihaiden protesti Lapualta? Eipä ole uutisoitu päätöksestä?
 
Viestejä
9
Onko seuran kass niin kuiva ettei fanituotemyyntiä saada kunnolla käyntiin? Vai eikö tuotteita saada?
Voisiko sen ulkoistaa jollekkin verkkokauppayritykselle. Hikipanta ym?
Nyt pitäisi ottaa joka euro irti tästä joukkueen suorittamisesta.
 
Viestejä
94
Onko seuran kass niin kuiva ettei fanituotemyyntiä saada kunnolla käyntiin? Vai eikö tuotteita saada?
Voisiko sen ulkoistaa jollekkin verkkokauppayritykselle. Hikipanta ym?
Nyt pitäisi ottaa joka euro irti tästä joukkueen suorittamisesta.
Tätä vois kysyä ihan korihaiden toimiston porukalta
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös