Kävi kyllä Uudessakaupungissa mutta hävisi täältä yhtä nopeasti kuin tulikinEnkös mä tästä jo teille kertonut??
Kävi kyllä Uudessakaupungissa mutta hävisi täältä yhtä nopeasti kuin tulikinEnkös mä tästä jo teille kertonut??
Iso peukku tälle!Kävi kyllä Uudessakaupungissa mutta hävisi täältä yhtä nopeasti kuin tulikin
Siinä sitten ne harjoitusrinkiin tulevat täydennys miehet joille tuskin peliaikaa siunaantuu
Ei tainnut pärjätä edes sielläkään…Divari B tason ukko.
Divari B:ssä viime kaudella 3.4 ppg. Oliskohan Valtteri myynyt itsensä myös junnuvalkuksi kuten Nokiallakin? Ja toki edustuksen harjoitusvahvuudessa pystyy varmaan toimimaan.Pihlajamäen Korisliiga-ura jatkuu. Käsittämätöntä, että tuon kaliiberin pelaajat saavat vuodesta toiseen sopparia... Divari B tason ukko.
Mutta jäi sinne kuitenkin....Kävi kyllä Uudessakaupungissa mutta hävisi täältä yhtä nopeasti kuin tulikin
Oli lähtenyt pois ainakin mitä pelaajat ruokailussa kertoivat.Sai penkin täyttäjä sopimuksen mitä kuullutMutta jäi sinne kuitenkin....
Tätä, ja mitä itse veikkasin kun huhusta kuulin, että olisi puhtaaksi apuvalmentajaksi.Divari B:ssä viime kaudella 3.4 ppg. Oliskohan Valtteri myynyt itsensä myös junnuvalkuksi kuten Nokiallakin? Ja toki edustuksen harjoitusvahvuudessa pystyy varmaan toimimaan.
Nikulan toinen jalka meni rikki ja ilmeisesti tämä kausi paketissa.Lehtonen joko suorittaa opintonsa loppuun tai armeija kutsuu.Lahden työt ei sovi yhteen koripallon kanssa tekee 12h työpäivääMissä ovat Ukin peruspojat Lahti, Lehtonen, Nikula? Ovatko suunnanneet opiskelujen pariin toiselle paikkakunnalle tms.
Divari B:ssä viime kaudella 3.4 ppg. Oliskohan Valtteri myynyt itsensä myös junnuvalkuksi kuten Nokiallakin? Ja toki edustuksen harjoitusvahvuudessa pystyy varmaan toimimaan.
Ihan ok jenkki joka jo ollut Euroopassa ettei rookie