Ei ole huhuiltu.Häh, onko tuollaista muka huhuiltu, että Loimaalle (tai Saloon) muka tulisi menisi, vai onko tämä jäsen @Jelekäine omia heittoja.
Ei ole huhuiltu.Häh, onko tuollaista muka huhuiltu, että Loimaalle (tai Saloon) muka tulisi menisi, vai onko tämä jäsen @Jelekäine omia heittoja.
No ei ole huhuiltu edes kenenkään taksitolppa unelmissaHäh, onko tuollaista muka huhuiltu, että Loimaalle (tai Saloon) muka tulisi menisi, vai onko tämä jäsen @Jelekäine omia heittoja.
Ei kai se sen kummempi huhu ole vaan olettamus, että nämä seurat ovat vaihtoehtoja maantieteellisen sijainnin takia. Mitä luultavimmin ovat kiinnostuneita myös.Häh, onko tuollaista muka huhuiltu, että Loimaalle (tai Saloon) muka tulisi menisi, vai onko tämä jäsen @Jelekäine omia heittoja.
Ainoastaan ainakin Miksulla oli joitain ehtoja jotka ei välttämättä muille kelpaa kuin haille.Liittyivät töihin josta Darkokin meinas vetää herneet nenäänsäEi kai se sen kummempi huhu ole vaan olettamus, että nämä seurat ovat vaihtoehtoja maantieteellisen sijainnin takia. Mitä luultavimmin ovat kiinnostuneita myös.
Näin olen ymmärtänyt juu, mutta kai hän teillä jatkaa, vaikka meilleAallolla vahvasti siviilielämä Varsinais-Suomen sydämessä.
Peltonen ei saanut missään kohtaa kunnolla peliaikaa puolivälierissä, joten vaikea sieltä penkiltä on enempää suorittaa. Ja kuten on itse todennutkin, on hieman alimittainen vitospaikan pelaaja ja varsinkin Paynea vastaan jäi lähes aina pimentoon.snadi pettymys mutta vähän tuntui bensa loppuvan. Erityisesti Bojanin pää tuntui olevan hapoilla ratkaisuhetkillä, pari kolme isoa mokaa ratkaisupalloissa. Peltoselta olisi kaivattu enemmän, ei nyt vaan saatu.
Peltonen suoritti oikein mallikkaasti pleijarit. Toivottavasti sorvataan jatkoa ukiin.Peltonen ei saanut missään kohtaa kunnolla peliaikaa puolivälierissä, joten vaikea sieltä penkiltä on enempää suorittaa. Ja kuten on itse todennutkin, on hieman alimittainen vitospaikan pelaaja ja varsinkin Paynea vastaan jäi lähes aina pimentoon.
Kyllä tämä sarja hävittiin ihan siihen samaan, kuin koko kauden aikana: levypallot, turhat menetykset ja aggressiivisuuden puute. Näihin taas yhteinen selittäjä on rosterin kapeus. Jonin vahvuudet ovat muualla, kuin pallon ylöstuonnissa.
Mulla oli sellainen käsitys että Aalto oli eka kertaa tällä kaudella täysammattilainen? Korjatkaa toki jos olen väärässä?Ainoastaan ainakin Miksulla oli joitain ehtoja jotka ei välttämättä muille kelpaa kuin haille.Liittyivät töihin josta Darkokin meinas vetää herneet nenäänsä
Ei ollut. Hyvin joustavat työajat toki eikä ihan täyttä viikkoa taida tehdä, mutta käytännössä puoliammattilainen kuitenkin.Mulla oli sellainen käsitys että Aalto oli eka kertaa tällä kaudella täysammattilainen? Korjatkaa toki jos olen väärässä?
Eikai ammattituomari nyt virheitä tee, vaikka ihminen onkin..Mikkola, Haaja ja Selkee myös pyöräyttivät vierasjoukkueen peluutussuunitelmat uusiksi viheltämällä Jacksonille kaksi virhettä, joita ei olisi virheinä pitänyt viheltää. Oli siis kaksi kertaa riistämässä palloa, eikä nyt ruudun hidastukuvan mukaan ottanut kontaktia kuin palloon.
No ne on niitä ja niitä tapahtuu jokaisessa matsissa, siihen ei saa peli kaatua, että ennakkosuunnitelmaa ei voidakaan toteuttaa.